Strona 1 z 1

Alarm w 626 z 1998r

PostNapisane: 28 sie 2007, 22:51
przez Rich46
Jestem posiadaczem autoalarmu, i chce wysterować z niego CZ. Powstał problem, ponieważ przez przypadek (używając miernika – rezystancja wewn.), doszedłem, że funkcja zamykania uzyskana została poprzez paramert (około 1,2k). Czy ktoś się z tym spotkał?

PostNapisane: 28 sie 2007, 23:23
przez gadula
Podłącz się przy centralce, a nie przy przycisku. Na centralce będziesz miał dwa przewody sterowane masą, jeden otwiera drugi zamyka. Przewody te będą miały zapewne kolor zielony chyba z niebieskim i czerwonym paskiem, tak przynajmniej jest w 323F BA, ale nie dam głowy uciąć.

PostNapisane: 29 sie 2007, 07:28
przez Rich46
Rozumiem, ale poproszę o bardziej szczegółową odpowiedź (może być na pri). dziekuje.

PostNapisane: 29 sie 2007, 23:53
przez gadula
Od początku :] W 323F BA przycisk od centralnego tak samo daje parametryzowany sygnał, i też przez rezystor 1,2k. Który idzie później do ECU, a ten zmienia to już na dwa oddzielne sygnały sterowane masą – jeden przewód otwiera, drugi zamyka. Te przewody idą do sterownika centralnego zamka. W BA znajduje się on w nogach pasażera, za plastikiem który jest przy drzwiach. Tam już wystarczy podłączyć się sterownikiem alarmu pod odpowiednie przewody (zielone z kolorowym paskiem na 90%) idące od ECU, i sterować masą z alarmu. Do sterownika dochodzą też masa i +12V na stałe, co jest przydatne przy ciągnieciu zasilania do alarmu.

PostNapisane: 2 wrz 2007, 12:33
przez Rich46
Bardzo dziękuję! Zastosowałem rezystor 1,2 k, i wszystko świetnie działa. Ponadto poprzez kanał dodatkowy, uzyskałem możliwośc ryglowania – Naciskając przycisk głowny alarmu, zamykam CZ i uzbrajam alarm. Jeśli chcę uzyskać funkcję ryglowania, najpierw naciskam przycisk kanału dodatkowego (uzyskuje tylko zamknięcie CZ), i w ciągu 3 sek. wciskam przycisk główny uzbrojenia alarmu, efekt: uzbrojony alarm i zaryglowane wszystkie drzwi. Rozbrojenie – przycisk rozbrojenia.

Pozdrawiam!