Alarm w 626 z 1998r

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez Rich46 » 28 sie 2007, 22:51

Jestem posiadaczem autoalarmu, i chce wysterować z niego CZ. Powstał problem, ponieważ przez przypadek (używając miernika – rezystancja wewn.), doszedłem, że funkcja zamykania uzyskana została poprzez paramert (około 1,2k). Czy ktoś się z tym spotkał?
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 26 sie 2007, 10:39
Posty: 6
Skąd: Sulechów
Auto: Mazda 626 GF DiTD 1998r sedan

Postprzez gadula » 28 sie 2007, 23:23

Podłącz się przy centralce, a nie przy przycisku. Na centralce będziesz miał dwa przewody sterowane masą, jeden otwiera drugi zamyka. Przewody te będą miały zapewne kolor zielony chyba z niebieskim i czerwonym paskiem, tak przynajmniej jest w 323F BA, ale nie dam głowy uciąć.
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Podlasia
 
Od: 10 lip 2006, 23:30
Posty: 2910 (3/26)
Skąd: Białystok
Auto: GE6 KL, RF7J

Postprzez Rich46 » 29 sie 2007, 07:28

Rozumiem, ale poproszę o bardziej szczegółową odpowiedź (może być na pri). dziekuje.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 26 sie 2007, 10:39
Posty: 6
Skąd: Sulechów
Auto: Mazda 626 GF DiTD 1998r sedan

Postprzez gadula » 29 sie 2007, 23:53

Od początku :] W 323F BA przycisk od centralnego tak samo daje parametryzowany sygnał, i też przez rezystor 1,2k. Który idzie później do ECU, a ten zmienia to już na dwa oddzielne sygnały sterowane masą – jeden przewód otwiera, drugi zamyka. Te przewody idą do sterownika centralnego zamka. W BA znajduje się on w nogach pasażera, za plastikiem który jest przy drzwiach. Tam już wystarczy podłączyć się sterownikiem alarmu pod odpowiednie przewody (zielone z kolorowym paskiem na 90%) idące od ECU, i sterować masą z alarmu. Do sterownika dochodzą też masa i +12V na stałe, co jest przydatne przy ciągnieciu zasilania do alarmu.
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Podlasia
 
Od: 10 lip 2006, 23:30
Posty: 2910 (3/26)
Skąd: Białystok
Auto: GE6 KL, RF7J

Postprzez Rich46 » 2 wrz 2007, 12:33

Bardzo dziękuję! Zastosowałem rezystor 1,2 k, i wszystko świetnie działa. Ponadto poprzez kanał dodatkowy, uzyskałem możliwośc ryglowania – Naciskając przycisk głowny alarmu, zamykam CZ i uzbrajam alarm. Jeśli chcę uzyskać funkcję ryglowania, najpierw naciskam przycisk kanału dodatkowego (uzyskuje tylko zamknięcie CZ), i w ciągu 3 sek. wciskam przycisk główny uzbrojenia alarmu, efekt: uzbrojony alarm i zaryglowane wszystkie drzwi. Rozbrojenie – przycisk rozbrojenia.

Pozdrawiam!
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 26 sie 2007, 10:39
Posty: 6
Skąd: Sulechów
Auto: Mazda 626 GF DiTD 1998r sedan

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6