Kto ma taki model mazdy 626 GW

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez xANDy » 26 gru 2006, 18:26

Delikatnie wyjmujesz klapkę od wlewu paliwa, idziesz do firmy od lakierów i powinni umieć dorobić idealnie. Przynajmniej u mnie tak robią.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez ram » 26 gru 2006, 18:50

xANDy napisał(a):Delikatnie wyjmujesz klapkę od wlewu paliwa, idziesz do firmy od lakierów i powinni umieć dorobić idealnie.

Wystarczy przyjechać samochodem pod mieszalnię, już nie trzeba dostarczać części karoserii. Tak przynajmniej mi powiedziano. Kilka lat temu musiałem zrobić jak piszesz.
Forumowicz
 
Od: 7 mar 2006, 18:03
Posty: 168
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 626 GW 1,8i 98r. LPG SGI

Postprzez Zibi » 2 sty 2007, 02:40

Witam wszystkich!
miesiąc temu wyrwałem mazde z oznaczeniem GF/GW 2.0 2001 r. 110 kW, czy ktoś moze mi podać jakieś szczegółowe dane dotyczące tego modelu i co oznaczają GF i GW. nie znam się. Dotychczas jeżdziłem Primerą. :(
z góry wielkie dzięki!
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 2 sty 2007, 02:21
Posty: 10
Skąd: K-n
Auto: Mazda 6 2.5 SkyActiv GJ 192 kM 2014;
Mazda 6 2.5 SkyActiv GJ 192 kM 2013;

Postprzez Grzyby » 2 sty 2007, 13:38

Achemenid – właśnie takich postów się obawiałem jak ten powyższy.


Zibi – zapraszam na stronę www.mazdaspeed.pl – zakładka OBSŁUGA.
Poza tym znajdź temat z opiniami o modelu GF (albo masz http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=28319)

Na przyszłość sam szukaj.
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez xANDy » 2 sty 2007, 21:11

PS. masz silnik 110KM a nie KW...... róznica jest spora bo 110KW to byłoby prawie 150KM (Koni Mechanicznych)
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez Zibi » 3 sty 2007, 00:12

Achemenid – jush tam bylem. Nie łatwo jest sie polapać wtych wszystkich opiniach nie mając zielonego pojęcia o mazdach. Tak czy inaczej przejżalem je raz jeszcze i pewne rzeczy o dziwo dojrzałem.
niezależnie od tego nadal mam ???


Kapelan – mam silnik 110 kM (bląd w druku).
nadal się zastanawiam nad szczegółami. wszyscy piszą o DiTD lub TDI, jaka jest miedzy nimi rożnica.
i jeszcze jedno (Achemenid – nie pisz proszę, że mam sobie poszukać w tym gąszczu). Na biegu jałowym moja maszyna pracuje na 600 obr. a przy tym trochę trzesie budą, czy to norma, czy trzeba ją wypieścić?

Pozdrofionka
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 2 sty 2007, 02:21
Posty: 10
Skąd: K-n
Auto: Mazda 6 2.5 SkyActiv GJ 192 kM 2014;
Mazda 6 2.5 SkyActiv GJ 192 kM 2013;

Postprzez xANDy » 3 sty 2007, 10:09

Zibi napisał(a):Na biegu jałowym moja maszyna pracuje na 600 obr

Norma jest 750+/– 25 – czyli optymalnie jest 775 obr/min.
Można je ustawić (jeśli to nie jest problem pompy, komputera albo czegoś tam) przy pedale gazu – jest tam czujnik położenia wolnych obrotów.
DiTD Direct Injection Turbo Diesel = turbo diesel z bezpośrednim wtryskiem. TDI znaczy dokładnie to samo, ale po niemiecku, z tym, że jest to nazwa zastrzeżona.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez Zibi » 3 sty 2007, 21:50

OK! wielkie dzięki.
spróbuje tam pokręcić i mam nadzieję, że to tylko kwestia regulacji.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 2 sty 2007, 02:21
Posty: 10
Skąd: K-n
Auto: Mazda 6 2.5 SkyActiv GJ 192 kM 2014;
Mazda 6 2.5 SkyActiv GJ 192 kM 2013;

Postprzez Jaksa » 3 sty 2007, 22:20

ram napisał(a):Wystarczy przyjechać samochodem pod mieszalnię,
To prawda
xANDy napisał(a):przy pedale gazu – jest tam czujnik położenia wolnych obrotów.
Zdaj relację :]
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez xANDy » 3 sty 2007, 23:10

Jaksa napisał(a):
xANDy napisał(a):przy pedale gazu – jest tam czujnik położenia wolnych obrotów

Zdaj relację

A czy ja dobrze napisałem...? Bo taka informacja kolebała mi się gdzies po zakamarkach mojego przemęczonego mózgu i wcale nie jestem pewien, czy nie palnąłem jakiejś gafy... :|
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez Zibi » 4 sty 2007, 22:26

Panowie! bardzo dziękuję.
jak tylko go odszukam, to od razu zdam relację co nawijam!
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 2 sty 2007, 02:21
Posty: 10
Skąd: K-n
Auto: Mazda 6 2.5 SkyActiv GJ 192 kM 2014;
Mazda 6 2.5 SkyActiv GJ 192 kM 2013;

Postprzez rexman1 » 11 sty 2007, 11:22

A ile powinno byc na silniku 1,8 16v? I ewentualnie jak można podregulowac obroty?
Początkujący
 
Od: 17 paź 2006, 22:04
Posty: 7
Auto: Premacy 2.0 DITD "03

Postprzez dziani » 12 kwi 2008, 20:35

Heja, temat widze zapuszczony ale poniewaz my wszyscy posiadacze GW cierpimy na to samo czyli brak nadmiaru informacji o naszej wersji Madzi – wiec pisze.

Mam takie autko jak w opisie – 136KM i powiem szczerze, ze rewelacji nie czuje. Udalo Wam sie cos zrobic zeby poprawic przyspieszenie?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lut 2008, 21:27
Posty: 29 (0/1)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GW '99 (FL) 2.0 LPG

Postprzez Prowokator » 22 kwi 2008, 23:33

Witam.
Zgadzam się naszych autek to dużo nie jeździ.
Ja mam 115 KM hmmmmmm i co mam powiedzieć. Fajny i funkcjonalny wypasik ale głośny i blacha kiepska (podobno to norma).
Zastanawia mnie tylko jedno czy ktoś z posiadaczy GW 115KM osiągnął prędkość maksymalną podaną przez Mazdę.
Mam madzie
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 15 lis 2007, 00:03
Posty: 17
Skąd: Lędziny
Auto: Mazda 626 2.0i GW 98

Postprzez xANDy » 25 kwi 2008, 09:48

Prowokator napisał(a):Zastanawia mnie tylko jedno czy ktoś z posiadaczy GW 115KM osiągnął prędkość maksymalną podaną przez Mazdę.

Zazwyczaj większość przekraczała – moja 101 przekroczyła ze 175 do >200.
Ino, że mój to był diesel.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez Mundek » 26 kwi 2008, 14:48

Jeżeli chodzi o silnik w 626 GW po lifcie 2.0 116 KM – porażka. Z 80-90 na V biegu nie idzie wyprzedzać przynajmniej dla mnie. Do 4 tys. strasznie zamulony. Gdy go się 3ma na obrotach idzie jak burza ale ile można katować ...

Trzeba jeszcze sprawdzić szczelność dolotu bo coś te zamulenie podejrzane. Filtr paliwa, powietrza, olej + filtr oleju wymieniony. W dodatku co jakiś czas, powiedzmy co 700-800 km zaczyna mrugać kontrolka CHECK ENGINE, po czym zapala się i już nie gaśnie, do momentu odłączenia klemy z akumulatora. Cyrk no nie ?

Madzia sprowadzona z Niemiec w styczniu br...

Odnośnie zawieszenia – BAJKA :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 mar 2007, 23:06
Posty: 251 (0/1)
Skąd: Białystok
Auto: M6 GH, 2.5 PB '08

Postprzez xANDy » 26 kwi 2008, 20:05

Mundek napisał(a):Jeżeli chodzi o silnik w 626 GW po lifcie 2.0 116 KM – porażka

Myślę, że masz wadliwy przepływomierz.
Ten silnik w tej budzie to powinna być bajka. A jeśli nie jest – to coś masz z motorkiem na 99,6%.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez Mundek » 27 kwi 2008, 01:03

Będę szukać usterki bo to nie możliwością jest aby 2.0 litrowy silnik nie radził sobie ze stosunkowo nie dużym nadwoziem GW

xANDy w jaki sposób jednoznacznie stwierdzić usterkę przepływki? Czy wystarczy podpiąć silnik pod złącze diagnostyczne i komputer wyświetli odpowiedni błąd ( przepływka ) ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 mar 2007, 23:06
Posty: 251 (0/1)
Skąd: Białystok
Auto: M6 GH, 2.5 PB '08

Postprzez Prowokator » 27 kwi 2008, 23:48

xANDy napisał(a):Zazwyczaj większość przekraczała – moja 101 przekroczyła ze 175 do >200.
Ino, że mój to był diesel.

O kurcze bo moją to mam bidę do 150 rozkulać.
Mam madzie
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 15 lis 2007, 00:03
Posty: 17
Skąd: Lędziny
Auto: Mazda 626 2.0i GW 98

Postprzez ram » 28 kwi 2008, 11:40

Prowokator napisał(a):
xANDy napisał(a):Zazwyczaj większość przekraczała – moja 101 przekroczyła ze 175 do >200.
Ino, że mój to był diesel.

O kurcze bo moją to mam bidę do 150 rozkulać.

Ja swoją (1.8, FP) rozkulałem (na autostradzie w Niemczech) do 192.
Forumowicz
 
Od: 7 mar 2006, 18:03
Posty: 168
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 626 GW 1,8i 98r. LPG SGI

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6