Kto ma taki model mazdy 626 GW
Delikatnie wyjmujesz klapkę od wlewu paliwa, idziesz do firmy od lakierów i powinni umieć dorobić idealnie. Przynajmniej u mnie tak robią.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
xANDy napisał(a):Delikatnie wyjmujesz klapkę od wlewu paliwa, idziesz do firmy od lakierów i powinni umieć dorobić idealnie.
Wystarczy przyjechać samochodem pod mieszalnię, już nie trzeba dostarczać części karoserii. Tak przynajmniej mi powiedziano. Kilka lat temu musiałem zrobić jak piszesz.
- Od: 7 mar 2006, 18:03
- Posty: 168
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 626 GW 1,8i 98r. LPG SGI
Witam wszystkich!
miesiąc temu wyrwałem mazde z oznaczeniem GF/GW 2.0 2001 r. 110 kW, czy ktoś moze mi podać jakieś szczegółowe dane dotyczące tego modelu i co oznaczają GF i GW. nie znam się. Dotychczas jeżdziłem Primerą.
z góry wielkie dzięki!
miesiąc temu wyrwałem mazde z oznaczeniem GF/GW 2.0 2001 r. 110 kW, czy ktoś moze mi podać jakieś szczegółowe dane dotyczące tego modelu i co oznaczają GF i GW. nie znam się. Dotychczas jeżdziłem Primerą.
z góry wielkie dzięki!
- Od: 2 sty 2007, 02:21
- Posty: 10
- Skąd: K-n
- Auto: Mazda 6 2.5 SkyActiv GJ 192 kM 2014;
Mazda 6 2.5 SkyActiv GJ 192 kM 2013;
Achemenid – właśnie takich postów się obawiałem jak ten powyższy.
Zibi – zapraszam na stronę www.mazdaspeed.pl – zakładka OBSŁUGA.
Poza tym znajdź temat z opiniami o modelu GF (albo masz http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=28319)
Na przyszłość sam szukaj.
Zibi – zapraszam na stronę www.mazdaspeed.pl – zakładka OBSŁUGA.
Poza tym znajdź temat z opiniami o modelu GF (albo masz http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=28319)
Na przyszłość sam szukaj.
PS. masz silnik 110KM a nie KW...... róznica jest spora bo 110KW to byłoby prawie 150KM (Koni Mechanicznych)
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Achemenid – jush tam bylem. Nie łatwo jest sie polapać wtych wszystkich opiniach nie mając zielonego pojęcia o mazdach. Tak czy inaczej przejżalem je raz jeszcze i pewne rzeczy o dziwo dojrzałem.
niezależnie od tego nadal mam ?
Kapelan – mam silnik 110 kM (bląd w druku).
nadal się zastanawiam nad szczegółami. wszyscy piszą o DiTD lub TDI, jaka jest miedzy nimi rożnica.
i jeszcze jedno (Achemenid – nie pisz proszę, że mam sobie poszukać w tym gąszczu). Na biegu jałowym moja maszyna pracuje na 600 obr. a przy tym trochę trzesie budą, czy to norma, czy trzeba ją wypieścić?
Pozdrofionka
niezależnie od tego nadal mam ?
Kapelan – mam silnik 110 kM (bląd w druku).
nadal się zastanawiam nad szczegółami. wszyscy piszą o DiTD lub TDI, jaka jest miedzy nimi rożnica.
i jeszcze jedno (Achemenid – nie pisz proszę, że mam sobie poszukać w tym gąszczu). Na biegu jałowym moja maszyna pracuje na 600 obr. a przy tym trochę trzesie budą, czy to norma, czy trzeba ją wypieścić?
Pozdrofionka
- Od: 2 sty 2007, 02:21
- Posty: 10
- Skąd: K-n
- Auto: Mazda 6 2.5 SkyActiv GJ 192 kM 2014;
Mazda 6 2.5 SkyActiv GJ 192 kM 2013;
Zibi napisał(a):Na biegu jałowym moja maszyna pracuje na 600 obr
Norma jest 750+/– 25 – czyli optymalnie jest 775 obr/min.
Można je ustawić (jeśli to nie jest problem pompy, komputera albo czegoś tam) przy pedale gazu – jest tam czujnik położenia wolnych obrotów.
DiTD Direct Injection Turbo Diesel = turbo diesel z bezpośrednim wtryskiem. TDI znaczy dokładnie to samo, ale po niemiecku, z tym, że jest to nazwa zastrzeżona.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
To prawdaram napisał(a):Wystarczy przyjechać samochodem pod mieszalnię,
Zdaj relacjęxANDy napisał(a):przy pedale gazu – jest tam czujnik położenia wolnych obrotów.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Jaksa napisał(a):xANDy napisał(a):przy pedale gazu – jest tam czujnik położenia wolnych obrotów
Zdaj relację
A czy ja dobrze napisałem...? Bo taka informacja kolebała mi się gdzies po zakamarkach mojego przemęczonego mózgu i wcale nie jestem pewien, czy nie palnąłem jakiejś gafy...
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Heja, temat widze zapuszczony ale poniewaz my wszyscy posiadacze GW cierpimy na to samo czyli brak nadmiaru informacji o naszej wersji Madzi – wiec pisze.
Mam takie autko jak w opisie – 136KM i powiem szczerze, ze rewelacji nie czuje. Udalo Wam sie cos zrobic zeby poprawic przyspieszenie?
Mam takie autko jak w opisie – 136KM i powiem szczerze, ze rewelacji nie czuje. Udalo Wam sie cos zrobic zeby poprawic przyspieszenie?
Witam.
Zgadzam się naszych autek to dużo nie jeździ.
Ja mam 115 KM hmmmmmm i co mam powiedzieć. Fajny i funkcjonalny wypasik ale głośny i blacha kiepska (podobno to norma).
Zastanawia mnie tylko jedno czy ktoś z posiadaczy GW 115KM osiągnął prędkość maksymalną podaną przez Mazdę.
Zgadzam się naszych autek to dużo nie jeździ.
Ja mam 115 KM hmmmmmm i co mam powiedzieć. Fajny i funkcjonalny wypasik ale głośny i blacha kiepska (podobno to norma).
Zastanawia mnie tylko jedno czy ktoś z posiadaczy GW 115KM osiągnął prędkość maksymalną podaną przez Mazdę.
Mam madzie
- Od: 15 lis 2007, 00:03
- Posty: 17
- Skąd: Lędziny
- Auto: Mazda 626 2.0i GW 98
Prowokator napisał(a):Zastanawia mnie tylko jedno czy ktoś z posiadaczy GW 115KM osiągnął prędkość maksymalną podaną przez Mazdę.
Zazwyczaj większość przekraczała – moja 101 przekroczyła ze 175 do >200.
Ino, że mój to był diesel.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Jeżeli chodzi o silnik w 626 GW po lifcie 2.0 116 KM – porażka. Z 80-90 na V biegu nie idzie wyprzedzać przynajmniej dla mnie. Do 4 tys. strasznie zamulony. Gdy go się 3ma na obrotach idzie jak burza ale ile można katować ...
Trzeba jeszcze sprawdzić szczelność dolotu bo coś te zamulenie podejrzane. Filtr paliwa, powietrza, olej + filtr oleju wymieniony. W dodatku co jakiś czas, powiedzmy co 700-800 km zaczyna mrugać kontrolka CHECK ENGINE, po czym zapala się i już nie gaśnie, do momentu odłączenia klemy z akumulatora. Cyrk no nie ?
Madzia sprowadzona z Niemiec w styczniu br...
Odnośnie zawieszenia – BAJKA
Trzeba jeszcze sprawdzić szczelność dolotu bo coś te zamulenie podejrzane. Filtr paliwa, powietrza, olej + filtr oleju wymieniony. W dodatku co jakiś czas, powiedzmy co 700-800 km zaczyna mrugać kontrolka CHECK ENGINE, po czym zapala się i już nie gaśnie, do momentu odłączenia klemy z akumulatora. Cyrk no nie ?
Madzia sprowadzona z Niemiec w styczniu br...
Odnośnie zawieszenia – BAJKA
Mundek napisał(a):Jeżeli chodzi o silnik w 626 GW po lifcie 2.0 116 KM – porażka
Myślę, że masz wadliwy przepływomierz.
Ten silnik w tej budzie to powinna być bajka. A jeśli nie jest – to coś masz z motorkiem na 99,6%.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Będę szukać usterki bo to nie możliwością jest aby 2.0 litrowy silnik nie radził sobie ze stosunkowo nie dużym nadwoziem GW
xANDy w jaki sposób jednoznacznie stwierdzić usterkę przepływki? Czy wystarczy podpiąć silnik pod złącze diagnostyczne i komputer wyświetli odpowiedni błąd ( przepływka ) ?
xANDy w jaki sposób jednoznacznie stwierdzić usterkę przepływki? Czy wystarczy podpiąć silnik pod złącze diagnostyczne i komputer wyświetli odpowiedni błąd ( przepływka ) ?
xANDy napisał(a):Zazwyczaj większość przekraczała – moja 101 przekroczyła ze 175 do >200.
Ino, że mój to był diesel.
O kurcze bo moją to mam bidę do 150 rozkulać.
Mam madzie
- Od: 15 lis 2007, 00:03
- Posty: 17
- Skąd: Lędziny
- Auto: Mazda 626 2.0i GW 98
Prowokator napisał(a):xANDy napisał(a):Zazwyczaj większość przekraczała – moja 101 przekroczyła ze 175 do >200.
Ino, że mój to był diesel.
O kurcze bo moją to mam bidę do 150 rozkulać.
Ja swoją (1.8, FP) rozkulałem (na autostradzie w Niemczech) do 192.
- Od: 7 mar 2006, 18:03
- Posty: 168
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 626 GW 1,8i 98r. LPG SGI
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6