Strona 1 z 1
Przełącznik podświetlenia deski rozdzielczej – jak wymienić?

Napisane:
8 lis 2006, 23:08
przez Robert M
Witam, czy ktoś dobierał się do przełącznika ściemniania i rozjaśniania deski rozdzielczej Mazdy ?
Zastanawiam się czy można go "wydłubać" czy też trzeba odkręcać segmenty deski.
Czy może ktos juz tam zaglądał z forumowiczów?
Ps. Nie działa mi ta regulacja sądze że może padł właśnie ten regulator ( może jest tam jakiś opornik do wymiany czy cuś )
Pozdrawiam

Napisane:
9 lis 2006, 10:17
przez KOVI
Ciężka sprawa z wyjęciem tego elementu – można odkręcając pół deski albo spróbować wyczepić z zatrzasków – ale przy obecnej temperaturze skończy sie to raczej połamaniem mocowań


Napisane:
9 lis 2006, 11:44
przez Jaksa
KOVI napisał(a):Ciężka sprawa z wyjęciem tego elementu
Cięzko to jest w GE , w przypadku GF – ki musisz wymontowac obudowę licznika i wszystko ....( 2 srubki gora i spinki na dole 3minuty roboty )

Napisane:
9 lis 2006, 12:52
przez KOVI
Zgadza się
Pomyliłem się z ustawianiem wysokości lamp i włącznikami świateł przeciwmgielnych
Idę się napić

Napisane:
9 lis 2006, 13:12
przez Jaksa
Zastanawiam się po co komu taki sciemniacz – przez 16 lat jazdy mazdą nigdy tego nie musiałem uzywać

zawsze jest w pozycji full

Napisane:
9 lis 2006, 13:14
przez KOVI
No ale jak jest to niech działa


Napisane:
9 lis 2006, 13:58
przez Robert M
Dziś próbowałem sie do niego dobrać, wynik mizerny.Po zdjęciu obudowy odsłaniającej licznik > odśłónił się regulator ale nie na tyle by widzieć jego mocowania ! , a następnie wyjęciu samego licznika ( deski zegarów) > właściwie nic się nie zmieniło > dalej brak dojścia do samego ściemniacza > ponieważ występują tam elementy stałe które zasłaniają dojście do niego od góry > .
Jedyne dojście do tego regulatora to : albo po zdjęciu osłony przed licznikiem ( po omacku wymontować > dla mnie nie do zrealizowania nie znam mocowania i nie wiem jak podejść konkretnym narzędziem > gorzej pewnie z póżniejszym montażem... , bąż może od dołu jakoś po zdjęciu jakiś osłon ujme to w ten sposób > kokpitu przy kolumnie kierownicy.
Jeśli nie znudził Was temat prosze o rade,dziękuje za posty.
Bardzo serdecznie pozdrawiam

Napisane:
9 lis 2006, 15:44
przez Grzyby
Robert M, proszę o przyjrzenie się przykładom prawidłowo nazwanych tematów w regulaminie i poprawienie swojego.


Napisane:
9 lis 2006, 15:59
przez xANDy
Nie wiem w czym problem – wyciągałem go bez rozbierania deski (dwa cienkie i długie śrubokręty) a potem przy okazji wyjmowania zegarów zrobiłem to ponownie.
Mam długie palce, ale nie musiałem się wysilać za bardzo – wystarczy palcem od góry i na dole przydusić zatrzask i wyjdzie...

Napisane:
9 lis 2006, 16:45
przez Jaksa
xANDy napisał(a):Mam długie palce
....i szerokie plecy na górze
xANDy napisał(a):Nie wiem w czym problem
Tez nie wiem z czym kolega ma problem.

Napisane:
9 lis 2006, 21:39
przez Robert M
Dziękuję za w/w opisy mojego problemu.

Napisane:
8 mar 2007, 18:59
przez KrystianR
wyciagnac ten regulator jest bardzo latwo... bierzessz plaski srubokrecic i z boku najpierw podwazasz oslonke tego od prawej powiedzmy i wyskoczy a pozniej reszte to wystarczy rowniez srubokretem od gory przydusic i podwazyc wtedy nam gora odejdzie a dol pociagajac palcami...sam regulator jest dlugi a kable krotkie wiec wyjdzie on na "styk" ze sie tak wyraze
jednak ja sam mam problem taki ze chce calkowicie ten regulator wywalic gdyz chce tam co innego wladowac a on mi nie jest potrzebny.znalazlem tam 3 kable : czerwony, czerwono czarny, i czarny..
moje pytanko jak go obejsc czy na tej kostce da rade cos zmostkowac,zrobic zeby go obejsc?z gory dzieki za odpowiedzi!