Strona 1 z 1

Nie działa spryskiwacz tylny i świeci kontrolka spryskiwaczy

PostNapisane: 11 wrz 2006, 10:50
przez Brubaker2
świeci sie kontrolka spryskiwaczy dolałem do przedniego zbiorniczka, niestety nie wiem czy i gdzie jest [jaki?], moze trzeba wymienić silniczek z tyłu, ale jak tez nie wiem a jesli juz wymienic to czy usi byc orginał?

PostNapisane: 11 wrz 2006, 11:09
przez Loczek
Nie każdy ma program do identyfikowania numeru VIN, także lepiej będzie jak wpiszesz normalne oznaczenie modelu twojej mazdy.

więcej osób Ci pomoże.

PostNapisane: 11 wrz 2006, 11:13
przez tomekrvf
Zbiornik jest ten sam do przodu i tyłu. Jak nie działa sprzyskiwacz to sprawdź czy chodzi pompka Jak chodzi to pewnie jest coś zapchane.

PostNapisane: 11 wrz 2006, 12:20
przez Brubaker2
dzeki sprawdze czy nie zapchane , ale kontrolka powinna zgasnąc po napełnieniu zbiorniczka

PostNapisane: 11 wrz 2006, 12:24
przez Brubaker2
jaksa napisał prywatnie ze to pływak i trzeba zdemontowac.

PostNapisane: 11 wrz 2006, 22:20
przez xANDy
Włącz stacyjkę ale nie odpalaj auta, wsadź kogoś za kierownicę, kucnij przy prawym przednim kole i każ włączyć spryskiwacz tylny. Jeśli usłyszysz brzęczenie to znaczy, że prąd dochodzi do silniczka. A jeśli nie – to trzeba zdjąć osłonę i zacząć patrzeć co jest.
PS. z tego co napisałes nie wynika nic jednoznacznego. Czy Ci działa tylny spryskiwacz czy nie działa...
Jest jeden zbiornik i dwa silniczki – gwoli ścisłości.

PostNapisane: 11 wrz 2006, 23:26
przez Jaksa
Brubaker2 napisał(a):jaksa napisał prywatnie ze to pływak i trzeba zdemontowac.
To w sprawie kontrolki...... :D

PostNapisane: 12 wrz 2006, 07:32
przez ivo
Kiedyś pisałem na ten temat:
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... highlight=
Dodam tylko, że zamiast korka lepiej zastosować drobnoziarnisty styropian (należy wyciąć dokładnie krążek o śr, pływaka i ok. 5 mm gr. oszlifować b. drobnym pap. ściernym, można psiknąć jakimś lakierem) i przykleić go jednak na górę pływaka (w obudowie pływaka jest b. małe pole manewru, 5-6 mm).
powodzenia
pzdr

PostNapisane: 7 lis 2006, 22:19
przez jack64
Niewiem jaki masz model, ale 626 GD ma oddzielne zbiorniczki i silniki do przodu i do tyłu.[jaki?] jest ukryty w schowku po lewej stronie. Pozdrawiam

PostNapisane: 7 lis 2006, 23:07
przez xANDy
GFka ma jeden zbiornik i dwa silniczki – przód i tył.

Niedziałający [jaki?] spryskiwacz – porady

PostNapisane: 18 lut 2008, 09:49
przez ternyk
Witam,
Nie działa mi [jaki?] spryskiwacz. Po oględzinach i zdjęciu nadkola okazało się że pompka działa ok, rurka przy zbiorniczku nie jest zapchana, z tyłu rurka też nie jest zapchana (ściągałem plastikowy wylot z dyszą) musi być więc niestety coś przytkane lub przerwane w słupku lub dachu którym pewnie przewód idzie. Z przodu pod błotnikiem rurka z przewodem wchodzi do karoserii gdzie już dostępu prostego nie ma a wychodzi na dachu z tyłu. Czy jes na to jakaś rada? Czy zdejmować podsufitke (sic!)? A może jakimś kompresorem przepchać, tylko żeby rurka pod ciśnieniem nie strzeliła gdzieś na amen (próbowałem dmuchać pompką rowerową i nie pomogło) ale czuć jakby coś przytykało.

PostNapisane: 18 lut 2008, 10:58
przez Tygrysek21krk
POdlacze sie takze do tematu ale powiem szczerze ze u mnie pompka z osobnym zbiorniczkiem jest zamonotowana z tylu z lewej strony .Ale takze mam problem pompka pompuje ale nic nie leci tzn tak jak by chcialo i nie moglo .

PostNapisane: 18 lut 2008, 12:58
przez ternyk
OK. Moderator nasz pan :)

Do Tygrysek21krka: starsze modele miały zbiorniczek z tyłu. Radze zrobić to co ja do tej pory: na początku zdjąć dyszę z dachu i przeczyścić, puścić płyn ze zdjętą dyszą, zobaczysz czy coś w ogóle dochodzi. Jak nie to dostajesz się do zbiorniczka z boku i sprawdzasz rurke wychodzącą z pompki, czy nie zatkana. Jak też nie to masz taki sam problem jak ja, tylko u ciebie rurka biegnie krócej i może masz łatwiejszy dostęp.

PostNapisane: 18 lut 2008, 18:41
przez Tygrysek21krk
U mnie problem rozwiazany przyczyna znaleziona usterka nieusunieta poniewaz dysza jest zatkana i za kazym razem jak ja przedmuchuje zachodzi przydlawienie i juz problem sie powtarza po dtugie jakis zeznik mowie o przednim wlasciielu nadlamal cale mocowanie i przyklei na kleju takich patenciarzy to powinno sie <killer> Ale coz trzeba szukac nowej dyszy :)