Problem z podlączeniem alarmu-Cobra

Witam,
założyłem sobie samodzielnie alarm w mojej 626 GF'98. Trochę mi to zajęło czasu bo dostępna "rozpiska" z Cobry dla mojego modelu ma błędy. Mimo sprawdzenia wszystkich kabli dochodzących do modułu sterowania zamkiem centralnym i wiązki kabli idących do zamka w drzwiach po stronie kierowcy testerem żarówkowym (do masy) nie udało mi się znaleźć przewodu odpowiadającego za zamykanie drzwi.
Mój samochód ma podwójne zamknięcie – po dwukrotnym przekręceniu kluczyka w dzwiach zamyka się tak, że nie da się otworzyć od środka. Czy może mieć to związek z tym, że nie mogę odnaleźć przewodu od zamykania? Czy jest możliwe, że otwieranie jest sterowane minusem a zamykanie plusem?
założyłem sobie samodzielnie alarm w mojej 626 GF'98. Trochę mi to zajęło czasu bo dostępna "rozpiska" z Cobry dla mojego modelu ma błędy. Mimo sprawdzenia wszystkich kabli dochodzących do modułu sterowania zamkiem centralnym i wiązki kabli idących do zamka w drzwiach po stronie kierowcy testerem żarówkowym (do masy) nie udało mi się znaleźć przewodu odpowiadającego za zamykanie drzwi.
Mój samochód ma podwójne zamknięcie – po dwukrotnym przekręceniu kluczyka w dzwiach zamyka się tak, że nie da się otworzyć od środka. Czy może mieć to związek z tym, że nie mogę odnaleźć przewodu od zamykania? Czy jest możliwe, że otwieranie jest sterowane minusem a zamykanie plusem?