Witam mam pytanie otóż mam świece ngk platynowe i po niecałych 10 tys km przypaliły mi się tzw ceramika na świecach jest przypalona
I pytanie do was bo tak mysle czy nie lepiej kupić świece dwuelektrodowe ze zgledu ze mam instalacje lpg
Samochód do mazda 626 gf 98r 2.0 l 115 km paliwo plus gaz
Proszę o odpowiedz
Świece zapłonowe mazda 626 gf pomocy
Strona 1 z 1
Nie wiem jak te świece wyglądają ale może powinieneś wygooglować hasło " świece zapłonowe efekt koronny"
Osobiście jestem zwolennikiem aby nie kombinować. Najtańsze świece jakie zaleca serwisówka i będzie OK. Mam lpg i nie bawię się w "lepsze" czy "przeznaczone do gazu" świece.
Osobiście jestem zwolennikiem aby nie kombinować. Najtańsze świece jakie zaleca serwisówka i będzie OK. Mam lpg i nie bawię się w "lepsze" czy "przeznaczone do gazu" świece.
świece maja być takie jakie zaleca producent auta, nie żadne ekstra pod lpg, uniwersalne katalogi jak i katalogi producentów świec często naciągają rzeczywistość,
jeśli wypaliło ci ceramikę na świecach to albo były źle dobrane, albo (co bardziej prawdopodobne) jest źle wyregulowana instalacja lpg
jeśli wypaliło ci ceramikę na świecach to albo były źle dobrane, albo (co bardziej prawdopodobne) jest źle wyregulowana instalacja lpg
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
Dodam, że można znaleźć świece z fabrycznie mniejszą przerwą – nadają się do LPG lepiej niż standard.
Fakt, że zmniejszenie przerwy to nie problem, wystarczy szczelinomierz, ale różnicy w cenie często nie ma a takie się już lepiej na LPG sprawują.
Fakt, że zmniejszenie przerwy to nie problem, wystarczy szczelinomierz, ale różnicy w cenie często nie ma a takie się już lepiej na LPG sprawują.
Te Świece denso o których pisałem nie są typowo pod LPG. Było na forum o nich dużo pisane i wielu użytkowników chwalilo. Ja również. Oczywiście fabryczna przerwę z 1.1 do 0.8 trzeba zrobić. Chyba ze ktoś ma luźne 200 zl i woli kupić chińskie NGK takie jak zaleca producent to nie mam nic przeciwko
Za 155 zł kupiłem NGK irydowe, ale made in japan. W chinach chyba nie robią, prędzej we francji lub usa.
KrzyzakMitsu napisał(a):Za 155 zł kupiłem NGK irydowe, ale made in japan. W chinach chyba nie robią, prędzej we francji lub usa.
Robią-robią Kupiłem na znanym portalu chińskim jedną taką – do skutera. Jeden sezon wytrzymała
Także, jak by komuś przez myśl przeszło tam kupować świece – odradzam.
szerokości
grzech
grzech
NGK ma fabryki na całym świecie, w tym w Polsce
Denso to Denso, ale lepiej kupować w sklepie niż przez internet, mniejsze ryzyko kupienia podróbek
Denso to Denso, ale lepiej kupować w sklepie niż przez internet, mniejsze ryzyko kupienia podróbek
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
Wybierałem przez partsouq.com i nie chciałem już sprawdzać zamienników.
Sam miałem różne świece – i platynowe (bo takie producent do Galanta V6 dedykuje) i zwykłe (w tym samym aucie) i przy benzynie nie ma różnicy, ale z LPG czasem bywają problemy.
Może kiedyś założę zwykłe, bo zdjęcie cewki to minuta – tylko że te irydowe producent przewiduje na 120 tys, km
Sam miałem różne świece – i platynowe (bo takie producent do Galanta V6 dedykuje) i zwykłe (w tym samym aucie) i przy benzynie nie ma różnicy, ale z LPG czasem bywają problemy.
Może kiedyś założę zwykłe, bo zdjęcie cewki to minuta – tylko że te irydowe producent przewiduje na 120 tys, km
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6