Wczoraj ze 3 godz się bawiłem z tym. Podobny objaw jest w mazdach 6 jak się odłączy akumulator. Wtedy trzeba zaprogramować szyby jeszcze raz. Próbowałem tego sposobu i nic. Jest jeszcze taki objaw, że jak się naciśnie podnoszenie to czasem opuszcza.Przełącznik jest sprawny bo podmieniałem z bj-tki. Silniczek jest sprawny bo chciałem przytrzymać szybę jak szła w dół i nie utrzymałem jej. Teflonu nie zdobyłem, ale mam silikon w sprayu.
Wczoraj robiłem po ciemku, więc może nie dopatrzyłem wszystkiego.
Posprawdzałem miernikiem oporność na komutatorze i wynosi 0,5 oma (między poszczególnymi celami). Później między pinem wtyczki, a szczotkami. Na jednej było 0,3 , a na drugiej 1,4 oma. Nie wiem czy tak ma być? Jest tam podłączony fabrycznie rezystor. Ominąć go? Zmierzyłem oporność na silniczku z prawych drzwi i tam jest 0.3 oma (na tym z lewej 2.5 oma).
Jeśli miałbym kupić nowy mechanizm to szukać na wtyczkę z 6pinami czy 2 ( bo u mnie jest 6, strona kierowcy). Wszystkie na alledrogo są na dwa piny.
Taki będzie dobry?
http://allegro.pl/mazda-v-626-elekt-pod ... 83650.html
http://allegro.pl/mechanizm-szyb-el-lew ... 05833.htmlOkazało się, że padnięty jest silniczek. Po rozebraniu i ponownym podłączeniu silniczek robi jakieś 12obr. , zwalnia i staje. Ominąłem rezystor i silniczek powrócił do życia
