Strona 1 z 1

Drżenie maski 626 GF FL – regulacja luzu na zamku

PostNapisane: 5 gru 2014, 00:26
przez ZdzichuZ
Mam taki mały problem z moją 626.

Podczas nastania minusowych temperatur przy wyprowadzaniu auta z garażu zauważyłem, że na wolnych obrotach na zimnym silniku drży mi maska – powiedzmy w zakresie 1300 – 1400 RPM. Tak samo jest podczas zmiany biegu jak np. zrzucę bieg na niższy podczas przejeżdżania przez próg – gdy przyspieszam powoli i silnik jest ciepły i w tym właśnie zakresie obrotów, maska drży. Poduszki pod silnikiem i skrzynią mam ok – więc to odpada. Natomiast jest znaczny luz na zamku maski – w sensie mimo iż maska jest zamknięta, to z przodu przy atrapie jest dość luźna. Czy da się to jakoś wyregulować? Są z przodu takie gumowe grzybki – czy one będą w tym pomocne? Co ciekawe – jak było cieplej maska nie drżała. Może więc dochodzi jeszcze kwestia uszczelki z przodu klapy?

PostNapisane: 19 gru 2014, 23:50
przez Robek
Miałem podobny problem z tym że u mnie ten pionowy element do którego przytwierdzony jest zamek przerdzewiał w dolnej części pasa i po prostu był u dołu oderwany. Pomogło lekkie naciągnięcie w dół i przyspawanie środkowej części pasa na dole

PostNapisane: 12 sty 2015, 11:01
przez alk80
można powiedzieć że zawodowo zajmuje się ustawianiem części podwieszanych
zrób tak: ustaw na gumkach tak żeby maska była na równo z błotnikami, potem spróbuj docisnąć rękoma maskę czy ma luz na zamku, jeśli będzie nadmierny to wtedy będzie drgać, musisz wtedy skorygować zamek