Strona 1 z 1

konstrukcja nadwozia

PostNapisane: 24 wrz 2014, 08:21
przez grzech_z
Zapewne mamy tu mechaników, którzy na śniadanie zamiast kawy olej silnikowy wlewają w siebie:)
Takie pytanie mam. Jak są skonstruowane nasze mazdy – w sensie blacharskim?
Dlaczego pytam – ot rdzewieje moja poczciwa kombina i to mi zbytnio nie przeszkadza, w każdym razie dopóki woda nie będzie mi się lała do środka:) Rozważam w najbliższym czasie zakupić drugą na podmianę i tu pytanie – czego? Czy można przełożyć progi i błotniki? Czy to jest powspawywane na "amen". Czy lepiej tablicę i miejsca z numerami?

PostNapisane: 24 wrz 2014, 10:46
przez miro62
grzech_z napisał(a):Czy można przełożyć progi i błotniki? Czy to jest powspawywane na "amen"

Wyciąć można wszystko ;) nie wiem tylko czy jest sens zakładać stare progi, to jest element najbardziej gnijący, a cena nowego jest naprawdę niewielka <oczy>
http://allegro.pl/mazda-626-gf-hb-98-02 ... 66658.html

Co do błotników przednich – są odkręcane, a do tylnych są reperaturki w przyzwoitych cenach <oczko>
http://allegro.pl/reperaturka-blotnika- ... 91188.html

Ja bym się tu w dawcę nie bawił <nie> roboty więcej, a świeżonka to nie będzie <oczko>

PostNapisane: 24 wrz 2014, 11:16
przez grzech_z
miro62 napisał(a):
grzech_z napisał(a):Czy można przełożyć progi i błotniki? Czy to jest powspawywane na "amen"

Wyciąć można wszystko ;) nie wiem tylko czy jest sens zakładać stare progi, to jest element najbardziej gnijący, a cena nowego jest naprawdę niewielka <oczy>
Co do błotników przednich – są odkręcane, a do tylnych są reperaturki w przyzwoitych cenach <oczko>

Ja bym się tu w dawcę nie bawił <nie> roboty więcej, a świeżonka to nie będzie <oczko>


No tak, ale 2 progi, dwa błotniki + demontaż + montaż + malowanie to pewnie tysiak lekko, bo sam taki wielki niestety nie jestem:( czy nawet więcej? Czy zatem nie lepiej kupić za ok 2kpln inną na przeszczepy?
jak np taka: http://otomoto.pl/mazda-626-klima-wazny ... 74535.html nawet na fotkach jest w stanie o niebo lepszym od mojego rdzewiucha:)

PostNapisane: 24 wrz 2014, 13:23
przez slisman
Pytanie jakie masz jeszcze zapotrzebowanie "częściowe". Bo najgorzej jeśli kupisz taką, gdzie są chociażby drobne zalążki rudzielca. Wyglądać będzie ok, ale zaraz po założeniu i tak pójdzie dalej.
W takim wypadku lepiej chyba nową blachę i DOBRZE zabezpieczyć? :)

PostNapisane: 24 wrz 2014, 16:41
przez sebekle
do tej z ogłoszenia wolałbym z aktualnej przód przełożyć. mniej roboty a efekt ten sam

PostNapisane: 25 wrz 2014, 11:08
przez grzech_z
sebekle napisał(a):do tej z ogłoszenia wolałbym z aktualnej przód przełożyć. mniej roboty a efekt ten sam

LPG no i tablice – po co pchać się w koszty rejestracji :)
Szkoda, że progi i tylne błotniki nie są po prostu nitowane, można by wymieniać co rok:)