Strona 1 z 1

Przyciski w panelu kierowcy

PostNapisane: 14 wrz 2014, 12:15
przez MaVrick17
Cześć
Podjąłem się wymiany żarówek w przyciskach od świateł przeciwmgielnych oraz regulacji świateł mijania. Zobaczyłem 3 kość, natomiast mam w tym miejscu zaślepkę. Do czego ona może być ?

Re: Przyciski w panelu kierowcy

PostNapisane: 14 wrz 2014, 13:02
przez smile
Od rozjaśniania / ściemniania podświetlania zegarów i konsoli

Re: Przyciski w panelu kierowcy

PostNapisane: 14 wrz 2014, 15:35
przez MaVrick17
Nie nie, ten przycisk jest wyżej.. Nie wiem czy dobrze kojarzę, ale u innych widziałem TCS..

PostNapisane: 14 wrz 2014, 19:54
przez sebekle
zgadza się. TCS OFF a przynajmniej w przedliftach

PostNapisane: 15 wrz 2014, 17:32
przez Madziek
Potwierdzam. Tam jest TCS (o ile auto jest w niego wyposażone).

PostNapisane: 15 wrz 2014, 19:18
przez alk80
smile napisał(a):Od rozjaśniania / ściemniania podświetlania zegarów i konsoli
tak jest tylko w BJ, w GF/GW regulacja jest nieco wyżej, pod lewą stroną licznika

a co do TCS to przy silniku DITD chyba nie było takiej opcji w ogóle, a przynajmniej na pewno w wersji przedliftowej

Re: Przyciski w panelu kierowcy

PostNapisane: 17 wrz 2014, 16:10
przez MaVrick17
a jak sprawdzić czy auto posiada TCS ?

PostNapisane: 17 wrz 2014, 16:23
przez jach
TCS – tak miałem w poprzedniej mojej ;), który rocznik, jaki silnik/wersja ?

PostNapisane: 17 wrz 2014, 16:50
przez sebekle
zapala się kontrolka na zapłonie-po odpaleniu gaśnie no i nie da się butów ze świateł spalić :D

Re: Przyciski w panelu kierowcy

PostNapisane: 17 wrz 2014, 18:50
przez MaVrick17
RF4F 2001 TDI 2.0 110 KM. Chyba nie pokazuje mi sie napis TCS, musze sprawdzic.. Bez zamontowanego przełacznika tez powinien wyskakiwac na zegarach ?

PostNapisane: 20 wrz 2014, 21:11
przez sebekle
najlepiej to spróbować zrobić konkretną jedenastkę i wszystko wiadomo. na TCS lekko jedynie pomielą i czuć że coś dławi moc. bez mieli ile siły w motorze

PostNapisane: 22 wrz 2014, 08:23
przez grzech_z
sebekle napisał(a):najlepiej to spróbować zrobić konkretną jedenastkę i wszystko wiadomo. na TCS lekko jedynie pomielą i czuć że coś dławi moc. bez mieli ile siły w motorze


No nie do końca, u mnie to działa z takim opóźnieniem, że na asfalcie spokojnie mogę ruszać z piskiem:)
Mavrick – olej to. Jeden z kilku niepotrzebnych ficzerów w naszych mazdach. Powiem nawet, że zimą niebezpieczny.

PostNapisane: 22 wrz 2014, 16:42
przez sebekle
ruszyć tak ale nie długo i obroty na pewno do czerwonego nie dojdą. z TCS widać po chwili spadek obrotów. no i ten system musi dopuszczać do delikatnego poślizgu. inaczej nie sposób by było ruszyć z zaspy