Zablokowane tylne drzwi

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez rafi201 » 20 lut 2013, 11:56

Witam.
Mam centralny zamek i kilka dni temu w lewych tylnych drzwiach przestał otwierać drzwi, ręcznie też nie da się odciągnąć "dźwigni blokady drzwi" – pozostała w pozycji "zablokowane", a drzwi zostały zamknięte czyli... wyłączone z eksploatacji :(
Czy da radę zdemontować boczek na zamkniętych drzwiach i jak w ogóle go zdemontować?
Bo innego rozwiązania chyba nie ma?

O.K. Po przeczytaniu poniższego wątku:
viewtopic.php?f=125&t=48731
udało mi się otworzyć drzwi poprzez zadziałanie klamka przy odciągniętej dźwigni blokady.
Pozostał demontaż i naprawa.
Pytania o sposób demontażu boczku i naprawy mechanizmu jak najbardziej aktualne.
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2009, 19:57
Posty: 150
Skąd: Warka
Auto: 626 GF 2.0 85kW 2000r

Postprzez dopawcia » 20 lut 2013, 13:23

Może to tylko tymczasowa sprawa. Teraz jest zima i takie tematy to codzienność.
Mi czasami [jakie?] drzwi się blokują ale jak się ogrzeje chwilę samochód to puszczają i jest ok...
Panie,,, mrozu nie oszukasz :D
dopawcia bo tak pamiętam login ale wolę Paweł :]
Forumowicz
 
Od: 2 sie 2012, 18:54
Posty: 199 (0/1)
Skąd: Lublin
Auto: Mazda 626 1.8 1999

Postprzez maxim_wawa » 20 lut 2013, 15:08

zamarzło – wsadz auto do ciepłego garazu na noc i rano otworzysz a potem boczek w dol i wysmarować ciegła i mechanizmy smarem ktory nei zamarza albo teflonem
NAPRAWA / POGOTOWIE KOMPUTEROWE

PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI

KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sie 2008, 15:28
Posty: 753 (0/1)
Skąd: Piaseczno
Auto: '03 VW Passat B5FL Vario 1.9 TDI 130KM Tiptronic Highline

Postprzez rafi201 » 21 lut 2013, 00:29

Raczej nie zamarzło, autko garażowane, a dziś nawet na zewnątrz było +4
Ale spadek temperatury może ma znaczenie...
Wewnątrz drzwi są tylko elementy mechaniczne czy jest też silniczek elektryczny, który mógł się spalić?
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2009, 19:57
Posty: 150
Skąd: Warka
Auto: 626 GF 2.0 85kW 2000r

Postprzez grzech_z » 21 lut 2013, 09:37

rafi201 napisał(a):Raczej nie zamarzło, autko garażowane, a dziś nawet na zewnątrz było +4
Ale spadek temperatury może ma znaczenie...
Wewnątrz drzwi są tylko elementy mechaniczne czy jest też silniczek elektryczny, który mógł się spalić?


Moim zdaniem mechaniczne i elektryczne. O ile elektryka w mrozach może zawodzić o tyle mechanika nie ma prawa. Coś się urwało, a że akurat teraz to przypadek – latem też się to dzieje.
Napisz koniecznie co pękło:)
szerokości
grzech
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 gru 2011, 11:08
Posty: 903 (2/28)
Skąd: Kanie
Auto: 626; 99r; 2.0; 136KM

Postprzez rafi201 » 22 lut 2013, 13:59

Wymontowałem dziś cały mechanizmy ale nie wiem co jest nie tak (fotka pod linkiem poniżej):
https://plus.google.com/photos/10207374 ... 3580223794
Popychana cięgnem dźwignia blokady nie dochodzi do końca oraz nie pozostaje w pozycji "odblokowane" tylko się cofa. W widocznych elementach mechanicznych nie znalazłem problemu
Czy taki efekt może dawać spalony silniczek?
Czy w tej plastikowej obudowie silniczka znajdują się jeszcze jakieś elementy mechaniczne, które mogły ulec uszkodzeniu?
Czy tą plastikową obudowę można rozebrać nie powodując uszkodzenia znajdujących się wewnątrz elementów?
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2009, 19:57
Posty: 150
Skąd: Warka
Auto: 626 GF 2.0 85kW 2000r

Postprzez rafi201 » 8 mar 2013, 21:32

Kupiłem używany za 45zł z wysyłką, wymieniłem i działa.
W wolnej chwili podłubie jeszcze w tym moim uszkodzonym, jak do czegoś dojdę to napiszę.
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2009, 19:57
Posty: 150
Skąd: Warka
Auto: 626 GF 2.0 85kW 2000r

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6