W przedlifcie trzeba albo kupić sobie specjalną przelotkę z gniazda diagnostycznego Mazdy, które znajduje się pod maską po stronie kierowcy, albo robić na tzw. pajączka (rumunn95 gdzieś pokazywał fotki jak to miał zrobione u siebie). Powiem Wam tyle: nie oczekujcie cudów po interfejsie ELM327 w przypadku Mazdy. Rozczarujecie się, gdyż oferuje on bardzo podstawowe funkcje. W innych autach jest nieco lepiej, bo sam sprawdzałem, ale tak czy inaczej służy on
głównie do sprawdzania/kasowania błędów i podglądu podstawowych parametrów pracy silnika. Przydaje się np. do sprawdzenia czy były/są jakieś błędy komputera podczas oględzin samochodu, itd. Ale jeśli ktoś myśli, że interfejsem za 50 PLN zrobi sobie nie wiadomo jaki tuning, to niestety

Ja swój interfejs do mojej byłej GF podłączałem dosłownie 2 razy, bo nie ma sensu robić tego często

Nie wiem tylko, czy w polifcie zmieniony jest protokół komunikacji na inny, ale chyba nie.
Mały OT, pewnie i tak moderator zaraz zrobi odkurzanie
