Licznik przestal trzymac dzienny przebieg

Czesc!
Jestem nowy zarowno na forum jak i nowym posiadaczem Mazdy (2.0 16V GF).
I jako pierwsze rzucam taki oto problem.
Instalowalem sobie wczoraj radyjko. Musialem przy tym poprawic rowniez instalacje bo poprzednia 5 gr warta nie byla. Niestety przy tej zabawie musiałem cos sp... Skutek tego jest taki, że teraz:
1. jest problem z uruchomieniem Madzi po dłuzszym postoju (tak conajmniej 2-3h); za 2,3 razem odpali i kolejne razy juz od pierwszego kopa
2. Brak oświetlenia wewn.
3. Komputerek pokladowy (ten liczacy i pokazujacy srednie spalanie) nic nie wskazuje, dziala tylko podswietlenie
4. nie dziala podtrzymanie pamieci radia (ten kabelek podłączony permanentnie to aku. nie dostaje napiecia)
5. po kazdym zatrzymaniu silnika, kasowane sa dzienne przebiegi kilometrowe (TRIP)
6. dzisiaj tez zauwazylem brak dzialania lektrycznych szyb (chociaz wydaje mi sie, ze dzis rano jeszcze dzialaly).
Mam nadzieję, ze to tylko objaw uwalenia któregoś bezpiecznika. Wprawdzie przejrzałęm wszystkie znane mi bezpieczniki, ale robilem to bez znajomosci "ktory do czego" oraz przy kiepskim oświetleniu. Optycznie wszystkie wyglądały na sprawne. Za ciemno tez bylo na wyciaganie miernika.
Panie i Panowie. Czy wynumerowane anomalie faktycznie wskazuja na wywalony bezpiecznik? Udało mi sie na forum znalesc instr. obslugi do Mazdy 626 GE. Mam nadzieje, ze po lekturze opisów bezpieczników uda mi sie zlokalizować. Czy mam szukać uszkodzeń gdzieś głębiej ?
Jestem nowy zarowno na forum jak i nowym posiadaczem Mazdy (2.0 16V GF).
I jako pierwsze rzucam taki oto problem.
Instalowalem sobie wczoraj radyjko. Musialem przy tym poprawic rowniez instalacje bo poprzednia 5 gr warta nie byla. Niestety przy tej zabawie musiałem cos sp... Skutek tego jest taki, że teraz:
1. jest problem z uruchomieniem Madzi po dłuzszym postoju (tak conajmniej 2-3h); za 2,3 razem odpali i kolejne razy juz od pierwszego kopa
2. Brak oświetlenia wewn.
3. Komputerek pokladowy (ten liczacy i pokazujacy srednie spalanie) nic nie wskazuje, dziala tylko podswietlenie
4. nie dziala podtrzymanie pamieci radia (ten kabelek podłączony permanentnie to aku. nie dostaje napiecia)
5. po kazdym zatrzymaniu silnika, kasowane sa dzienne przebiegi kilometrowe (TRIP)
6. dzisiaj tez zauwazylem brak dzialania lektrycznych szyb (chociaz wydaje mi sie, ze dzis rano jeszcze dzialaly).
Mam nadzieję, ze to tylko objaw uwalenia któregoś bezpiecznika. Wprawdzie przejrzałęm wszystkie znane mi bezpieczniki, ale robilem to bez znajomosci "ktory do czego" oraz przy kiepskim oświetleniu. Optycznie wszystkie wyglądały na sprawne. Za ciemno tez bylo na wyciaganie miernika.
Panie i Panowie. Czy wynumerowane anomalie faktycznie wskazuja na wywalony bezpiecznik? Udało mi sie na forum znalesc instr. obslugi do Mazdy 626 GE. Mam nadzieje, ze po lekturze opisów bezpieczników uda mi sie zlokalizować. Czy mam szukać uszkodzeń gdzieś głębiej ?