Strona 1 z 1

Brak podtrzymania- kontrolka silnika

PostNapisane: 4 mar 2012, 12:02
przez southpaw
W mojej madzi 626 02r 115KM doszło do dziwnego zdarzenia-otóz nie działa podtrzymanie ilości kilometów, nie działa radio,podświetlenie podsufitki,stacyjki, sygnalizator włączonych świateł. A co najgorsze zapaliła sie lampka od silnika <płacze> . Sprawdzane były wszystkie bezpieczniki włącznie z bezp.ROOM wszystko ok nawet kompa wyjąłem a to nie łatwe i nic. <glupek2> Moje pytanie dotyczy-czy znajdują sie jakieś ukryte bezpieczniki? dlaczego zapaliła się kontrolka silnika? Macie jakiś pomysły?Z góry dzięki!!!!

Re: Brak podtrzymania- kontrolka silnika

PostNapisane: 4 mar 2012, 14:36
przez tadziomaru1
A jak wygląda ta kontrolka od silnika, bo u mnie niema?

Re: Brak podtrzymania- kontrolka silnika

PostNapisane: 4 mar 2012, 15:08
przez southpaw
wygląda jak silnik jest żółta i umiejscowiona na środku zegarów, przy przekręceniu stacyjki świeci a po rozruchu powinna zgasnąć.

PostNapisane: 4 mar 2012, 15:34
przez lucas83
Check Engine – w niektórych polifrowych GF jest ta kontrolka. Przed liftem brak :(

Re: Brak podtrzymania- kontrolka silnika

PostNapisane: 9 mar 2012, 22:26
przez Rafał-Ostrów
Witam Kolegów , mam ten sam problem licznik kiolmetów dziennych się kasuje,radio przestało działac,klimatronik odrazu się załancza w trybie auto, zegar pokazuje godz. 1:00 , pojawiła sie temp zew. AMB -30 resetuje sie też informacja o spaluniu. Bardzo prosze o pomoc , gdzie szukać usterki. <płacze>

Re: Brak podtrzymania- kontrolka silnika

PostNapisane: 10 mar 2012, 15:38
przez lucas83
klimatronik odrazu się załancza


Załącza

P.S. Gdzieś jest pewnie jakieś zwartko...

Re: Brak podtrzymania- kontrolka silnika

PostNapisane: 11 mar 2012, 11:53
przez southpaw
zwara jak 150 dalem do elektro magica i zrobił w 30 ale nie powiedział gdzie byla zwara, koszt 50 PLN-ów ,zadowolenie z podświetlenia -bezcenne ;P

Re: Brak podtrzymania- kontrolka silnika

PostNapisane: 20 lip 2013, 22:37
przez Mario72787
Witam wszystkich mam ten sam problem w mojej Mazdzie 626 GW 2.0 DITD 99r. licznik dzienny po wyłączeniu stacyjki na 5sek. restartuje się, nie działa radio i sygnalizator włączonych świateł i oświetlenie kabiny. Sprawdziłem bezpieczniki i przepalony był tylko ten od oświetlenia kabiny. Nie mam pojęcia gdzie szukać przyczyny ale dodam, że wcześniej postanowiłem pociągnąć dodatkowy przewód do tylnej lampy przeciwmgielnej bo ta przestała działać i nie mogłem namierzyć przyczyny a kontrolka na tablicy pokazywała że jest ok. Przewód puściłem górą po lewej stronie aż do przedniego słupka bo tak było najprościej i gdy zakończyłem ową operację \ pojawił się taki sam problem jak wcześniej opisany. Jeżeli komuś udało się z tym samemu uporać to proszę o wskazówki gdzie szukać zwarcia. :(

Dopisano 21 lip 2013, 12:12:

Witam ponownie, wiktoria uporałem się z tym problemem. Okazało się że wystarczyło wymienić owy bezpiecznik od oświetlenia w kabinie i wszystko wróciło do normy czyli działa i licznik dziennych kilometrów i sygnalizator włączonych świateł i oświetlenie w kabinie i oczywiście radio. W trakcie wyciągania tego dodatkowego przewodu do światła przeciwmgielnego tylnego musiałem zahaczyć o jakiś przewód przy bezpiecznikach i ot cała hisotyja. <jupi>