
Brak podtrzymania- kontrolka silnika
Strona 1 z 1
W mojej madzi 626 02r 115KM doszło do dziwnego zdarzenia-otóz nie działa podtrzymanie ilości kilometów, nie działa radio,podświetlenie podsufitki,stacyjki, sygnalizator włączonych świateł. A co najgorsze zapaliła sie lampka od silnika
. Sprawdzane były wszystkie bezpieczniki włącznie z bezp.ROOM wszystko ok nawet kompa wyjąłem a to nie łatwe i nic.
Moje pytanie dotyczy-czy znajdują sie jakieś ukryte bezpieczniki? dlaczego zapaliła się kontrolka silnika? Macie jakiś pomysły?Z góry dzięki!!!!

- Od: 10 cze 2011, 17:21
- Posty: 7
- Skąd: Środa Śląska
- Auto: Mazda 626 GF 115KM PB/LPG 2002r
A jak wygląda ta kontrolka od silnika, bo u mnie niema?
Zanim zaczniesz się kłócić, komuś dokuczać, wiedz, że nie warto. Przeczytaj:
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
Witam Kolegów , mam ten sam problem licznik kiolmetów dziennych się kasuje,radio przestało działac,klimatronik odrazu się załancza w trybie auto, zegar pokazuje godz. 1:00 , pojawiła sie temp zew. AMB -30 resetuje sie też informacja o spaluniu. Bardzo prosze o pomoc , gdzie szukać usterki. 
-
Rafał-Ostrów
Witam wszystkich mam ten sam problem w mojej Mazdzie 626 GW 2.0 DITD 99r. licznik dzienny po wyłączeniu stacyjki na 5sek. restartuje się, nie działa radio i sygnalizator włączonych świateł i oświetlenie kabiny. Sprawdziłem bezpieczniki i przepalony był tylko ten od oświetlenia kabiny. Nie mam pojęcia gdzie szukać przyczyny ale dodam, że wcześniej postanowiłem pociągnąć dodatkowy przewód do tylnej lampy przeciwmgielnej bo ta przestała działać i nie mogłem namierzyć przyczyny a kontrolka na tablicy pokazywała że jest ok. Przewód puściłem górą po lewej stronie aż do przedniego słupka bo tak było najprościej i gdy zakończyłem ową operację \ pojawił się taki sam problem jak wcześniej opisany. Jeżeli komuś udało się z tym samemu uporać to proszę o wskazówki gdzie szukać zwarcia. 
Dopisano 21 lip 2013, 12:12:
Witam ponownie, wiktoria uporałem się z tym problemem. Okazało się że wystarczyło wymienić owy bezpiecznik od oświetlenia w kabinie i wszystko wróciło do normy czyli działa i licznik dziennych kilometrów i sygnalizator włączonych świateł i oświetlenie w kabinie i oczywiście radio. W trakcie wyciągania tego dodatkowego przewodu do światła przeciwmgielnego tylnego musiałem zahaczyć o jakiś przewód przy bezpiecznikach i ot cała hisotyja.
Dopisano 21 lip 2013, 12:12:
Witam ponownie, wiktoria uporałem się z tym problemem. Okazało się że wystarczyło wymienić owy bezpiecznik od oświetlenia w kabinie i wszystko wróciło do normy czyli działa i licznik dziennych kilometrów i sygnalizator włączonych świateł i oświetlenie w kabinie i oczywiście radio. W trakcie wyciągania tego dodatkowego przewodu do światła przeciwmgielnego tylnego musiałem zahaczyć o jakiś przewód przy bezpiecznikach i ot cała hisotyja.

- Od: 14 cze 2013, 22:13
- Posty: 7
- Skąd: Toruń
- Auto: Mazda 626 GW 2.0 DITD 1999r.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6