Strona 1 z 1
Mazda 626 GF 2,0 136KM + LPG (uszczelki wtryskiwaczy)

Napisane:
28 gru 2011, 23:59
przez szymektst
Witam,
Mam problemy z falowaniem obrotów na benzynie jak i również na LPG. Wstępnie chyba zdiagnozowałem problemem ale nie do końca. A więc do tematu ; wymieniłem wadliwą uszczelkę między głowicą a zaworami która zasysała lewe powietrze , troszeczkę się polepszyło , jednak łapanie lewego powietrza nie ustało gdyż dostawało się ono gdzieś w okolicach wtrysków. Zdemontowałem uszczelki i zastąpiłem je metalowymi oringami ponieważ nie mogę dostać owych uszczelek.
Może ktoś wie gdzie mogę dostać owe uszczelki lub jest w ich posiadaniu.
Z góry dziękuje za pomoc.
Pozdrawiam SG
Re: Mazda 626 GF 2,0 136KM + LPG (uszczelki wtryskiwaczy)

Napisane:
29 gru 2011, 20:50
przez Franiu2004
Też wymieniałem te uszczelki – co okazało się nie potrzebne bo uszkodzona była uszczelka pod kolektorem ssącym (radze to sprawdzić bo koszty uszczelki kolektora jest dużo mniejsza).
Uszczelki najlepiej kupić w ASO Mazdy (sprawdzałem tam i w sklepach i o dziwo w ASO taniej o kilka zł).
Koszt ASO – około 34-38zł za sztukę.
Pozdrawiam
Re: Mazda 626 GF 2,0 136KM + LPG (uszczelki wtryskiwaczy)

Napisane:
30 gru 2011, 00:08
przez zbymus
Ja mam schodzące obroty prawie do zera jak zimna, jak się rozgrzeje to obroty nie spadają tak szybko.
Czy może to być uszczelka pod kolektorem, a może silniczek krokowy – ponoć tu takiego nie ma ?
Nie jestem pewny czy to uszczelka bo nic nie syczy, u was syczało powietrze ?
Re: Mazda 626 GF 2,0 136KM + LPG (uszczelki wtryskiwaczy)

Napisane:
30 gru 2011, 00:59
przez Franiu2004
Tak powietrze syczało! U mnie odgłos dochodził z okolicy kolektora ssącego i listwy wtryskowej.
U Ciebie zbymus może to być coś innego, ale dobrze sprawdzić czy to nie ta uszczelka, bo często lubi być "wydmuchana".
U mnie wyglądało podobnie jak u Ciebie – jak zimny to obroty bardzo spadały, że często silnik gasł (głównie na LPG ale potem później również na Pb) . Po wymianie uszczelki pod kolektorem jest o niebo lepiej, ale nadal nie idealnie. Obroty już tak nie falują na zimny, ale nadal do czasu rozgrzania lubią spadać nieco niżej niż powinny (ale dzieje się to tylko po przejściu na LPG na Pb jest OK!)
Re: Mazda 626 GF 2,0 136KM + LPG (uszczelki wtryskiwaczy)

Napisane:
30 gru 2011, 08:20
przez zbymus
Wczoraj znalazłem taki temat:
viewtopic.php?f=125&t=94668Myślę że to coś dla mnie z tymi obrotami.
Re: Mazda 626 GF 2,0 136KM + LPG (uszczelki wtryskiwaczy)

Napisane:
31 gru 2011, 01:19
przez szymektst
Na ta chwile zastąpiłem uszczelki metalowymi oringami za całe 4 zł , mechanik powiedział mi że nie muszę już kupować uszczelek. Co do obrotów to w tej chwili u mnie jest odwrotnie , na rozgrzanym silniku lubią sobie czasami pofalować , w przypadku pb nigdy nie zgasł ale na lpg zdarzyło się kilka razy. Dodam jeszcze że wymieniłem już uszczelkę pod kolektorem i wyczyściłem przepustnice.
Teraz będę szukał rozwiązania na te obroty :/
Re: Mazda 626 GF 2,0 136KM + LPG (uszczelki wtryskiwaczy)

Napisane:
31 gru 2011, 09:31
przez tadziomaru1
W silnikach FS 2,0 możecie jeszcze Koledzy sprawdzić uszczselkę pomiędzy kolektorem ssącym a rezonatorem plastikowym, który jest pod kolektorem, zespolony z nim. Banał a pomaga

.