Mrugające światła mijania 626 GF.

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez kemot » 11 gru 2010, 14:31

Witam,
Mam taki problem gdy odpalę auto i przegazuję to światła świecą mocniej.Aku zdrowy kręci jak szalony.Do tego zdaje mi sie ze mam słabe światła mijania.Również można to zauważyć na podświetleniu deski.Sprawdziłem masę wszystko ok.Zostało mi jedynie sprawdzić napięcie ładowania.A i jeszcze jak przekręcę kluczyk to kontrolka ładowania zapala się dopiero po paru sekundach a kontrolka oleju od razu.Czy tak powinno być?
Forumowicz
 
Od: 14 gru 2007, 09:54
Posty: 101
Skąd: Lublin
Auto: 626 1999r 2.0 16v 115km

Postprzez umcyk » 11 gru 2010, 18:21

ja mam podobna sytuacje. na niskich obrotach swiatla swieca troche slabiej niz jak dodam gazu. Podejrzewam ze to wina alternatora a raczej jego regulatora napiecia. Lecz jesli ktos znajdzie odpowiedz na nasza dolegliwosc bylo extra :)
SZUKAM DODATKOWEJ PRACY – KAT "B" I "C" KURS NA PRZEWOZ RZECZY. POMOC W REMONTACH !! MEBLE NA WYMIAR !!
Moja wola jest by w wypadku nagłej śmierci, moje tkanki i narządy zostały przekazane do transplantacji ratując życie innym. Informuję także, że o swej decyzji powiadomiłem moją rodzinę i najbliższych, którzy w krytycznym momencie winni ją uszanować.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 paź 2007, 21:44
Posty: 659 (0/10)
Skąd:
Auto: umcykowoz:)
626 GF 2.0 115KM rok 2000
Pb + LPG

Postprzez piasek2006 » 11 gru 2010, 18:32

zmierzcie sobie wartość napięcia na wolnych obrotach i w trakcie dodawania gazu i będziecie wiedzieć co i jak
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lip 2010, 12:05
Posty: 45
Skąd: WZW i okolice
Auto: Mazda 626 GF 1997
2.0 benzynka + LPG

Postprzez rumunn95 » 12 gru 2010, 16:36

ja ma ten sam problem okazalo sie ze mam za wysokie ladowanie pisalem juz na ten temat ale szanowny pan moderator usunal moj watek bo niby mialem dolaczyc do istniejacego ale takiegoz nie znalazla wspaniala szukajka, problem moze tkwic w kablu o nazwie S terminal idacym do alternatora tu mozna zobaczyc wiecej viewtopic.php?f=31&t=108732
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2009, 16:53
Posty: 901 (20/6)
Skąd: Biała Podlaska
Auto: MONDEO MK4 2.0TDCI GHIA ;) , Sachs Herkules i Sparta

Postprzez umcyk » 12 gru 2010, 18:44

czytalem ten watek, ale nie bylo okazji tego sprawdzic. Jutro postaram sie sprawdzic napiecie i ladowania ina tym pinie ktorym pisal rumunn95 w swoim watku

edit:

dzisiaj sprawdzilem napiecie ladowania i na wolnych obrotach napiecie wynosci 14,6V-14,8V (czyli chyba w normie)
po wlaczeniu ogrzewania szyby i lusterek, nawiewu na max napiecie spada do 12V, ale po dodaniu gazu napiecie podnosci sie do 14,6V-14,8V

Sprawy z pinem o ktorym pisal kolego wczesniej jeszcze nie sprawdzilem bo zapomnialem na ktorym pinie mialem sprawdzic to napiecie <glupek2> , ale postaram sie sprawdzic jak najszybciej
SZUKAM DODATKOWEJ PRACY – KAT "B" I "C" KURS NA PRZEWOZ RZECZY. POMOC W REMONTACH !! MEBLE NA WYMIAR !!
Moja wola jest by w wypadku nagłej śmierci, moje tkanki i narządy zostały przekazane do transplantacji ratując życie innym. Informuję także, że o swej decyzji powiadomiłem moją rodzinę i najbliższych, którzy w krytycznym momencie winni ją uszanować.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 paź 2007, 21:44
Posty: 659 (0/10)
Skąd:
Auto: umcykowoz:)
626 GF 2.0 115KM rok 2000
Pb + LPG

Postprzez maxim_wawa » 29 lis 2011, 09:12

rumunn95 napisał(a):ja ma ten sam problem okazalo sie ze mam za wysokie ladowanie pisalem juz na ten temat ale szanowny pan moderator usunal moj watek bo niby mialem dolaczyc do istniejacego ale takiegoz nie znalazla wspaniala szukajka, problem moze tkwic w kablu o nazwie S terminal idacym do alternatora tu mozna zobaczyc wiecej viewtopic.php?f=31&t=108732


rozwin temat "terminala-s" bo twoj watek nie istnieje

ja tego problemu narazie nie mam ale kumpel majacy g2 98 ma ten problem – mrugaja mu oswietlenie a ladowanie jest ok – nawet drugi altek wkladalem i to nie on jest problemem
NAPRAWA / POGOTOWIE KOMPUTEROWE

PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI

KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sie 2008, 15:28
Posty: 753 (0/1)
Skąd: Piaseczno
Auto: '03 VW Passat B5FL Vario 1.9 TDI 130KM Tiptronic Highline

Postprzez VeryCoolMan » 30 lis 2011, 21:05

maxim_wawa napisał(a):ozwin temat "terminala-s" bo twoj watek nie istniejeja tego problemu narazie nie mam ale kumpel majacy g2 98 ma ten problem – mrugaja mu oswietlenie a ladowanie jest ok – nawet drugi altek wkladalem i to nie on jest problemem

Też bym prosił w miarę możliwości o naświetlenie sprawy.
Obrazek
Obrazek
マツダ永遠に
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2006, 14:10
Posty: 640 (1/0)
Skąd: Południowy wschód
Auto: Xedos 9 TA 2,5v6

Postprzez rumunn95 » 30 lis 2011, 21:24

z tym s terminalem nic nie zdzialalem kolega umcyk mial sprawdzic jakie napiecie jest na nim ,ogolnie wymiana paska alternatora czesciowo pomogla na bolaczke mimi ze nie piszczal teraz zdarza sie to bardzo rzadko i nie jest tak odczuwalne jak wczesniej
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2009, 16:53
Posty: 901 (20/6)
Skąd: Biała Podlaska
Auto: MONDEO MK4 2.0TDCI GHIA ;) , Sachs Herkules i Sparta

Postprzez cvallo2 » 22 gru 2011, 11:14

Panowie ja mam identyczny problem,
ale z tego co gdzieś wyczytałem na forum to sprawka chyba regulatora napięcia lub jego zaścniedziałych styków.

Właśnie miałem napisać z pytaniem jak sprawdzić czy regulator napięcia jest sprawny?? Czy ktoś wie?
Początkujący
 
Od: 11 mar 2010, 13:15
Posty: 18
Skąd: waw / lbn
Auto: 626 GF FS / 01R

Postprzez krislodz » 22 gru 2011, 19:03

Ja też tak mam że po właczeniu auta świateł za 1 dodaniem gazu światła troszkę mocniej świecą i już tak zostaje nie ma znaczenia czy dodaje gazu czy na wolnych stoje :)
Wydaje mi się że to może być kwestia np wzbudzania się alternatora.Wg mnie wszystko działa i to nie jest problem :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 gru 2011, 19:06
Posty: 38
Skąd: łdz
Auto: 626 GF 2.0-115km+Lpg 2000r po lifcie

Postprzez lucas83 » 22 gru 2011, 19:46

Nie jest problemem to, że jeśli dodasz gazu to alternator się wzbudzi i wszystko mocniej zaświeci. To jest jak najbardziej OK. Problemem jest to, gdy po odpaleniu auta, za każdorazowym dodaniem gazu światła mocniej świecą :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2008, 19:17
Posty: 810
Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Auto: Mazda 626 GF 2.0 '97 115 KM – była.

Postprzez krislodz » 22 gru 2011, 19:51

mm chyba że tak. U mnie tylko przy 1 dodaniu gazu a potem juz git:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 gru 2011, 19:06
Posty: 38
Skąd: łdz
Auto: 626 GF 2.0-115km+Lpg 2000r po lifcie

Postprzez mateo2244 » 4 sty 2012, 11:05

Według mnie moze byc tak iz polaczenie aku<–>rozrusznik jest na dobrych przewodach a połączenie aku<–>pozostala instalacja elektryczna – ma za duze spadki napiecia na przewodach

czyz nie jest tak ?
Początkujący
 
Od: 13 gru 2011, 22:53
Posty: 27
Auto: 626 (2000r) 1.8
POZNAŃ

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6