Wyjęcie zegarów z deski rozdzielczej 626 GF GW + fotorelacja
Pamiętaj tylko, że taką wytoczoną ramkę będziesz musiał jeszcze wypolerować i zabezpieczyć powierzchnię aluminium przed utlenieniem.
Polerowanie w cenie, że tak powiem : )
A co do zabezpieczenia przed utlenianiem...są jakieś specjalne lakiery w spray' u do tego?
Bo myślę, że gdyby oddać to do anodowania to całe przedsięwzięcie się minie z celem
W końcu to 60 zł na allegro to majątek też nie jest... po prostu myślałem, jakby tu obniżyć koszty
A co do zabezpieczenia przed utlenianiem...są jakieś specjalne lakiery w spray' u do tego?
Bo myślę, że gdyby oddać to do anodowania to całe przedsięwzięcie się minie z celem
W końcu to 60 zł na allegro to majątek też nie jest... po prostu myślałem, jakby tu obniżyć koszty
tarzanek_pmi napisał(a):Witam
Właśnie alu rameczki kupiłem i jutro zakładam
pozdrawiam
Cieszymy się razem z Tobą.
Zanim zaczniesz się kłócić, komuś dokuczać, wiedz, że nie warto. Przeczytaj:
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
Ktoś może mi powiedzieć czy zegary z modelu po lifcie pasują do modelu przed ? oczywiście mowa o GF. 
Soul of Motion ...791 791 600...
Hej,
prosze o nazwy zarowek widocznych na zdjeciu z aukcji, podobno jest do komplet zarowek do wymiany oswietlenia deski rozdzielczej w 626 GF, 2 x W5W + 14 x T5 ?
http://allegro.pl/show_item.php?item=2446310355

prosze o nazwy zarowek widocznych na zdjeciu z aukcji, podobno jest do komplet zarowek do wymiany oswietlenia deski rozdzielczej w 626 GF, 2 x W5W + 14 x T5 ?

- Od: 29 sty 2012, 23:28
- Posty: 9
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 626 GF 2.0 115KM 2000 r.
czy to co widac to 2 x W5W + 14 x T5? czy sa jakies warianty tych zarowek?
pytalem w kilku sklepach we Wro to odpowiadali pytaniem, mniejsze czy wieksze?;)
temat juz walkowany, ale widze, ze wiekszosc poleca klasyczne zarowki zamiast led?
pytalem w kilku sklepach we Wro to odpowiadali pytaniem, mniejsze czy wieksze?;)
temat juz walkowany, ale widze, ze wiekszosc poleca klasyczne zarowki zamiast led?
- Od: 29 sty 2012, 23:28
- Posty: 9
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 626 GF 2.0 115KM 2000 r.
Jedno pytanie – nie chce mi się wyciągać całego licznika, kupuje ramki klejone i zrobiłbym to w samochodzie. Tylko właśnie, czy bez wyciągania i odpinania licznika można jakoś zdjąć tą plastikową szybę przed zegarami? Proszę o informacje / porady.
- Od: 16 wrz 2011, 00:45
- Posty: 181 (1/2)
- Skąd: Tarnów okolice
- Auto: Sprzedam opony: viewtopic.php?f=5&t=190412
Mazda 626 GF 1999r,
Exclusive
2.0 FS 136KM + LPG.
Zibi85 napisał(a):Jedno pytanie – nie chce mi się wyciągać całego licznika, kupuje ramki klejone i zrobiłbym to w samochodzie. Tylko właśnie, czy bez wyciągania i odpinania licznika można jakoś zdjąć tą plastikową szybę przed zegarami? Proszę o informacje / porady.
Bez wyciągnięcia licznika nie zdejmiesz szybki. Jak już wyciągniesz to najlepiej go odpiąć i wtedy masz go w rękach i łatwo demontujesz szybkę (tylko uważaj bo mogę te zaciski od szybki pękać jak na szybko będziesz działał).
Fotorelacja jest bardzo dobrze opisana poza tym...
dopawcia bo tak pamiętam login ale wolę Paweł :]
Tak, fotorelacja jest bardzo dobra. Ale nie za bardzo mam czas bawić się w odpinanie akumulatora, licznika, zabieranie go gdzieś, rozbieranie itp. Chciałbym po prostu usiąść za kierownicą i zrobić to w miarę sprawnie z tego miejsca.
Więc jeśli ktoś wie, czy można bez odpinania licznika wysunąć go na tyle, aby zdjąć z niego tą szybkę, będę wdzięczny. I jeszcze – fotorelacja dotyczy ramek wpinanych, a ja będę miał klejone. Można prosić o Jakieś drobne praktyczne wskazówki czym je przykleić i jak zrobić to dobrze? Do tej pory planowałem delikatnie osadzić je na super glue.
Przyglądając się dzisiaj swoim zegarom zauważyłem jeszcze, że w miejscu gdzie będą wchodzić alu ramki są jakby ramki plastikowe, z powierzchnią nie prostopadłą do powierzchni tarcz, ale jakby lekko spadzistą do zewnątrz. Czy trzeba to ściągać?
Więc jeśli ktoś wie, czy można bez odpinania licznika wysunąć go na tyle, aby zdjąć z niego tą szybkę, będę wdzięczny. I jeszcze – fotorelacja dotyczy ramek wpinanych, a ja będę miał klejone. Można prosić o Jakieś drobne praktyczne wskazówki czym je przykleić i jak zrobić to dobrze? Do tej pory planowałem delikatnie osadzić je na super glue.
Przyglądając się dzisiaj swoim zegarom zauważyłem jeszcze, że w miejscu gdzie będą wchodzić alu ramki są jakby ramki plastikowe, z powierzchnią nie prostopadłą do powierzchni tarcz, ale jakby lekko spadzistą do zewnątrz. Czy trzeba to ściągać?
- Od: 16 wrz 2011, 00:45
- Posty: 181 (1/2)
- Skąd: Tarnów okolice
- Auto: Sprzedam opony: viewtopic.php?f=5&t=190412
Mazda 626 GF 1999r,
Exclusive
2.0 FS 136KM + LPG.
Powiem Ci tak.
Akumulatora nie musisz odpinać i musisz "niestety" wyjąć licznik aby móc dobrze przykleić te ramki.
Naprawdę jak już odkręcisz te śrubki wszystkie to odpięcie kostek i wyjęcie licznika to pestka.
Nie przykleisz tych ramek tak po prostu siedząc na fotelu. Musisz ten licznik wyjąć i pobawić się z klejeniem.
Ja używałem kleju w stylu "super glue" i jest on wystarczający – u mnie wszystko ładnie się trzyma.
Musisz tylko uważać żeby nie dać go za dużo bo po przyciśnięciu aluramek może trochę wyciec na licznik ( u mnie w 1 miejscu troszkę go wydostało się... tragedii nie ma ale jak się człowiek przypatrzy to może zauważyć nadmiar kleju). Przymierz na sucho i zobacz w którym miejscach aluramki będą stykać się z licznikiem i tam daj klej.
Nie bardzo wiem o co Ci chodzi z tymi dodatkowymi ramkami plastikowymi ?
U mnie też było pod kątem, tak jak to ująłeś ale aluramki normalnie tam wchodzą i nie przeszkadza nic.
Tym się nie przejmuj.
Robota generalnie prosta , tylko uważaj przy zdejmowaniu szybki i przy klejeniu
Jakby coś to pytaj.
Akumulatora nie musisz odpinać i musisz "niestety" wyjąć licznik aby móc dobrze przykleić te ramki.
Naprawdę jak już odkręcisz te śrubki wszystkie to odpięcie kostek i wyjęcie licznika to pestka.
Nie przykleisz tych ramek tak po prostu siedząc na fotelu. Musisz ten licznik wyjąć i pobawić się z klejeniem.
Ja używałem kleju w stylu "super glue" i jest on wystarczający – u mnie wszystko ładnie się trzyma.
Musisz tylko uważać żeby nie dać go za dużo bo po przyciśnięciu aluramek może trochę wyciec na licznik ( u mnie w 1 miejscu troszkę go wydostało się... tragedii nie ma ale jak się człowiek przypatrzy to może zauważyć nadmiar kleju). Przymierz na sucho i zobacz w którym miejscach aluramki będą stykać się z licznikiem i tam daj klej.
Nie bardzo wiem o co Ci chodzi z tymi dodatkowymi ramkami plastikowymi ?
U mnie też było pod kątem, tak jak to ująłeś ale aluramki normalnie tam wchodzą i nie przeszkadza nic.
Tym się nie przejmuj.
Robota generalnie prosta , tylko uważaj przy zdejmowaniu szybki i przy klejeniu
Jakby coś to pytaj.
dopawcia bo tak pamiętam login ale wolę Paweł :]
Dzieki fotorelacji fast driveer udalo mi sie wymienic zarowki w desce rozdzielczej, swieci jak z fabryki i nic nie polamalem
Mazda 626 GF, benzyna, wersja po lifcie.
Przy okazji wymiany znalazlem dwie rzeczy, ktore zastanawiaja:
Zdjecie 1 i 2 to tyl deski, w ktorym brakowlo jednego cokolu z zarowka, zaznaczone na czerwono, czy ktos orientuje sie czy jest to standardowo puste miejsce czy moze poprzedni wlasciciel wymontowal to specjalnie? Jesli tak to co powinno swiecic w tym miejscu?
Ostatnie zdjecie to przestrzen za deska, jest tam belka, ktora ma wgniecenie, to jest fabryczna cecha czy to moze efekt przekladki z anglika albo dzwona
Tyl deski:


Przestrzen za deska:

Przy okazji wymiany znalazlem dwie rzeczy, ktore zastanawiaja:
Zdjecie 1 i 2 to tyl deski, w ktorym brakowlo jednego cokolu z zarowka, zaznaczone na czerwono, czy ktos orientuje sie czy jest to standardowo puste miejsce czy moze poprzedni wlasciciel wymontowal to specjalnie? Jesli tak to co powinno swiecic w tym miejscu?
Ostatnie zdjecie to przestrzen za deska, jest tam belka, ktora ma wgniecenie, to jest fabryczna cecha czy to moze efekt przekladki z anglika albo dzwona

Tyl deski:


Przestrzen za deska:

- Od: 29 sty 2012, 23:28
- Posty: 9
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 626 GF 2.0 115KM 2000 r.
zarowka od swiec zarowych jest na gorze zegarow. z lewej strony ladowanie, reczny, olej i cos jeszcze. z lewej masz abs i cos tam jeszcze :/ nie mam mozliwosci zejsc do auta i sprawdzic ale z tego co znalazlem na necie to choroba wie co to za zarowka. Jesli to anglik to zegary i umiejscowienie kontrolek raczej nie bedzie sie roznilo. Najlepiej jakbys po prostu wsadzil tam jedna z tych co masz i zobaczyl co wskazuje..
Odnosnie tego wgniecenia to dziwna sprawa. Nie spotkalem sie z czyms takim jeszcze, a to przeciez nie jest z papieru zeby ot tak sobie wgniesc
Odnosnie tego wgniecenia to dziwna sprawa. Nie spotkalem sie z czyms takim jeszcze, a to przeciez nie jest z papieru zeby ot tak sobie wgniesc

-
Darnok - chlopak na opak
- Od: 3 lut 2008, 16:38
- Posty: 4703 (5/32)
- Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
- Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'
Witam.
Popatrz na to może pasuje http://premacy.yoo7.com/users/1611/33/1 ... m/1a11.jpg
Popatrz na to może pasuje http://premacy.yoo7.com/users/1611/33/1 ... m/1a11.jpg
Mazda 626 2.0 16V 2000r
Wałbrzych
Wałbrzych
- Od: 5 sie 2011, 07:52
- Posty: 104
- Skąd: Wałbrzych
- Auto: Mazda 626 2.0 16V 115KM
Zita dzieki za wyszperanie zdjecia, to moglby sie zgadzac jesli czerwona lampa po prawej, druga od dolu, odnosi sie do poziomu plynu do spryskiwaczy ? moja GFka nie ma czujnika stad i lampki. Miejsce na cokol wyglada na nienaruszone, brak rys na plycie, po wykreceniu takie slady mi zostaly.
Zostala wiec jedna rzecz, ktora mnie zastanawia, to wgniecenie na belce za deska, wg nr vin auto bylo produkowane na rynek niemiecki, a moze to standardowa konstrukcja tj. wgniecenie na deske?
Zostala wiec jedna rzecz, ktora mnie zastanawia, to wgniecenie na belce za deska, wg nr vin auto bylo produkowane na rynek niemiecki, a moze to standardowa konstrukcja tj. wgniecenie na deske?
- Od: 29 sty 2012, 23:28
- Posty: 9
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 626 GF 2.0 115KM 2000 r.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6