Kody błędów – AIR BAG
Panowie ja naprawdę napisałem wszystko w tym temacie...wystarczy przeczytać po kolei...
Ale skoro jest taka potrzeba:
PODS (łatwy do "odłączenia") występuje w:
1) 323 [BJ] 1998-2000
2000-2003
2) Premacy [CP] 1999-2002
2002-2005
3) 626 [GF/GW] 1997-2000 (tylko ten ma tę 'dodatkową puszkę')
2000-2002
Samochody późniejsze mają to inaczej rozwiązane (ale o tym była mowa).
dla każdego modelu procedura 'downgrade-u' jest inna !
w tym temacie opisano sposób usprawnienia w 626 GF/GW z produkcji 1997-2000 (przed F/L) z zewnętrznym 'fejsem' PODSu
Jeszcze raz zaznaczam, że nie biorę odpowiedzialności za efekty prób napraw wykonanych samodzielnie, "przenoszenia analogii" na inne modele itp. robicie na własną odpowiedzialność !
Ale skoro jest taka potrzeba:
PODS (łatwy do "odłączenia") występuje w:
1) 323 [BJ] 1998-2000
2000-2003
2) Premacy [CP] 1999-2002
2002-2005
3) 626 [GF/GW] 1997-2000 (tylko ten ma tę 'dodatkową puszkę')
2000-2002
Samochody późniejsze mają to inaczej rozwiązane (ale o tym była mowa).
dla każdego modelu procedura 'downgrade-u' jest inna !
w tym temacie opisano sposób usprawnienia w 626 GF/GW z produkcji 1997-2000 (przed F/L) z zewnętrznym 'fejsem' PODSu
Jeszcze raz zaznaczam, że nie biorę odpowiedzialności za efekty prób napraw wykonanych samodzielnie, "przenoszenia analogii" na inne modele itp. robicie na własną odpowiedzialność !
kod 47 zlikwidowany udało sie koniec z choinkami na desce viktoria
od jakiegos roku szukałem tego rozwiązania po warsztatach elektonicznych w gdańsku włacznie z bosche i serwisem u zdanowicza i nic . dałem nawet kiedys na forum temat i lipa az nagle ten wpis i olsnienie to jest proste jak ........
pozdrowienia dla elektyków i elektronikow z gdańska i okolic
hha

pozdrowienia dla elektyków i elektronikow z gdańska i okolic

- Od: 29 cze 2005, 16:39
- Posty: 101
- Skąd: Wolne Miasto Gdańsk
- Auto: premacy 2.0 ditd 2000r.
a ja ma inny problem fakt ze mam inna madzie ale mysle ze elektra w srs jest podobna. u mnie jest cos takiego wlaczam zaplon kontrolka sie pali po kilku sek gasnie i wtedy sie zaczyna, albo gasnie i jest wporzo albo sie zapala i swieci non stop moze ktos poradzi???? mam madzie 323 BA sedan 95'. dzieki z gory za wszelkie informacje
-
MichalS
przepraszam ze dlugo nie pisalem
zastosowałem sie do zalecen NEWBIEGO ichyba jest ok to znaczy czerwona kontrolka zapala sie po wlaczeniu zaplonuigasnie pokilku sekundach a pomaranczowa od pasazera
wogole nie pali itylko nie wiem czy zadziala podczas ......
POZDRO
zastosowałem sie do zalecen NEWBIEGO ichyba jest ok to znaczy czerwona kontrolka zapala sie po wlaczeniu zaplonuigasnie pokilku sekundach a pomaranczowa od pasazera
wogole nie pali itylko nie wiem czy zadziala podczas ......
POZDRO
bartkus napisał(a): pomaranczowa od pasazera
wogole nie pali itylko nie wiem czy zadziala podczas ......
POZDRO
Jeżeli się nie zapala – zapewne też się nie testuje ta strona SRS-a i nie uzbraja... – obym się mylił...
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Pomarańczowa nie zapala się, ponieważ nie testuje interfejsu PODS, i uzbraja od włożenia kluczyka (nie ma za to możliwości jej wyłączenia)
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Witam,
podczas jazdy zaczela mi migac czerwona kontrolka poduszki powietrznej. Dzieki archiwum forum stwierdzilem blad 22 (dwa dlugie dwa krotkie). Czy pomoze mi ktos zidentyfikowac jaki to blad i gdzie nalezy szukac rozwiazania?
Dodam jeszcze, ze po wylaczeniu silnika i ponownym uruchomieniu kontrolka sie uspokaja, jednak po jakims czasie znow zaczyna migac.
Z gory dziekuje za odpowiedzi
Riesen
podczas jazdy zaczela mi migac czerwona kontrolka poduszki powietrznej. Dzieki archiwum forum stwierdzilem blad 22 (dwa dlugie dwa krotkie). Czy pomoze mi ktos zidentyfikowac jaki to blad i gdzie nalezy szukac rozwiazania?
Dodam jeszcze, ze po wylaczeniu silnika i ponownym uruchomieniu kontrolka sie uspokaja, jednak po jakims czasie znow zaczyna migac.
Z gory dziekuje za odpowiedzi
Riesen
- Od: 27 sty 2006, 19:31
- Posty: 4
- Skąd: Wroclaw
- Auto: Mazda 626 2.0 GF, 2000 r.
Kod 47 było już o tym dawno i wielokrotnie – poszukaj w archiwum.
PODS nawalił co jest standardem w GF przed pełnym liftem.
Instrukcja obsługi-przeróbki-naprawy jest w archiwum. Jeśli to ten "model" to koszt 5 minut, dwa kawałki taśmy izolacyjnej i trochę dłubania przy podłodze.
PS. Póki migają kontrolki nie masz aktywnej ŻADNEJ poduchy ani napinaczy pasów!!!!
PODS nawalił co jest standardem w GF przed pełnym liftem.
Instrukcja obsługi-przeróbki-naprawy jest w archiwum. Jeśli to ten "model" to koszt 5 minut, dwa kawałki taśmy izolacyjnej i trochę dłubania przy podłodze.
PS. Póki migają kontrolki nie masz aktywnej ŻADNEJ poduchy ani napinaczy pasów!!!!
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Riesen napisał(a):blad 22 (dwa dlugie dwa krotkie)
xANDy napisał(a):Kod 47 było już o tym dawno i wielokrotnie
Czy 22 =47
xANDy napisał(a):PS. Póki migają kontrolki nie masz aktywnej ŻADNEJ poduchy ani napinaczy pasów!!!!
To fakt, smutny...
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
jjaagg pisał o kodzie 47 więc mu odpowiedziałem
O kodzie 22 nie pisałem nic.
więc 22=/= 47 (nie równa się)
O kodzie 22 nie pisałem nic.
więc 22=/= 47 (nie równa się)
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(

ale się ubawiłem....
Oglądałem i pisałem to w szkole na MAC'u, gdzie nie bardzo całość się mieści na ekranie, więc bardziej patrzyłem na treść a nie na "parametry dodatkowe".
Co do 22 nie mam pojęcia.
Dzięki za uwagę "terminową"........

Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
odgrzebie watek, bo nadal nie znalazlem odpowiedzi.
Od kilku dni u mnie swieci sie (mruga) czerwona kontrolka air-bagu. Daje 5 sygnalow, pozniej przerwa i jeden sygnal. I tak w kolko.
Co to moze oznaczac?
Od kilku dni u mnie swieci sie (mruga) czerwona kontrolka air-bagu. Daje 5 sygnalow, pozniej przerwa i jeden sygnal. I tak w kolko.
Co to moze oznaczac?

- Od: 14 wrz 2006, 08:34
- Posty: 37
- Skąd: Sosnowiec
- Auto: Mazda 626 GE Liftback 1840 '94
Grzybytak, wiem – zagladalem, mam nawet wydrukowane. Ale tam niestety nie ma takiego kodu :O czyli 5 sygnalow / przerwa / jeden sygnal (wszystkie jednakowej dlugosci) pokazywane czerwona kontrolka AIR BAGu.

- Od: 14 wrz 2006, 08:34
- Posty: 37
- Skąd: Sosnowiec
- Auto: Mazda 626 GE Liftback 1840 '94
BENY626 napisał(a): 5 sygnalow / przerwa / jeden sygnal (wszystkie jednakowej dlugosci) pokazywane czerwona kontrolka AIR BAGu
Też tak mam, tylko że ja... nie mam poduszek.
Sensor sprawdza poduszki i ich nie wykrywa więc wyświetla komunikat o błędzie.
Natomiast gdy na próbę podłączyłem poduszki do sensora, kontrolka od AIR BAGu zapaliła się prawidłowo na kilka sekund i potem zgasła.
W twoim wypadku -jeżeli wcześniej wszystko było w porządku i kontrolka zaczęła sie palć nagle (czyli odpada możliwość wypadku i wystrzelenia poduszek) prawdopodobnie odłączyła się któraś poduszka, lub zerwała się taśma od poduszki kierowcy-znajdująca się (zwinięta) pod kierownicą- czytałem już o przypadkach że podczas krecenia kierownicą dochodziło do zerwania taśmy.
Sam sensor raczej jest w porządku, gdyby był odłączony to kontrolka od AIR BAGu świeciła by się światłem ciągłym.
-Sprawdziłem to u siebie.
Aha, przed jakąkolwiek próbą odłączania sensora czy poduszek zawsze odłączałem najpierw akumulator (wystarczy odłączyć minus) – tak na wszelki wypadek- żeby nie oberwać poduszką w twarz.
Pozdrawiam
sini
Mam mazdę i nie zawaham się jej uzyć 

- Od: 3 mar 2006, 18:52
- Posty: 75
- Skąd: warszawa
- Auto: 323f BA 1.5 kat Z5 '96 + LPG
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6