jednak boję się o tą przeróbkę, nie patrzyłem nigdy na mocowania jakoś szczególnie i zastanawiam się czy to się elegancko będzie chować – też nie pogardziłbym zdjęciami i/lub filmikiem jak to wygląda w praktyce po przerobieniu na aucie
Wymiana siłowników klapy GF GW FOTORELACJA- dopasowanie zamienników (także do innych modeli)
Z tego co wyczytałem to trzeba do tego wspornika na 2 śruby przymocować sworzeń kulowy(w miejsce nitu? – nie wiem jak to nazwać) i założyć siłowniki, sam się noszę z tą modyfikacją, 45zł komplet siłowników do astry + sworznie około 10zł lub komplet siłowników do m626 LESJOFORS 120zl – czyli drugie tyle za dopasowanie.
jednak boję się o tą przeróbkę, nie patrzyłem nigdy na mocowania jakoś szczególnie i zastanawiam się czy to się elegancko będzie chować – też nie pogardziłbym zdjęciami i/lub filmikiem jak to wygląda w praktyce po przerobieniu na aucie
jednak boję się o tą przeróbkę, nie patrzyłem nigdy na mocowania jakoś szczególnie i zastanawiam się czy to się elegancko będzie chować – też nie pogardziłbym zdjęciami i/lub filmikiem jak to wygląda w praktyce po przerobieniu na aucie
- Od: 27 mar 2016, 09:43
- Posty: 213 (0/5)
- Skąd: KN/DW
- Auto: Mazda 626 2.0 115 1998 GW
Kupiłem w końcu gotowe siłowniki firmy LESJOFORS. Siła wyrzutu 500N. Po założeniu klapa podnosi się do góry tak samo wolno jak w przypadku nowych JPN. Jak na mój gust to trochę za wolno jednak.
Poniżej filmik pokazujący jak to działa:
https://youtu.be/kb2vaAv1aY4
Poniżej filmik pokazujący jak to działa:
https://youtu.be/kb2vaAv1aY4
Jesli faktycznie tak jest to nie ma sensu u mnie wymieniac choc zobaczylbym jak dzialaja te z astry.
U mnie silowniki skrzypia i inne nieciekawe dzwieki przy podnoszeniu, niby sie podniesie ale i tak recznie pomagam zeby szybciej bylo, na pewno na plus ze jeszcze trzymaja klape u gory
U mnie silowniki skrzypia i inne nieciekawe dzwieki przy podnoszeniu, niby sie podniesie ale i tak recznie pomagam zeby szybciej bylo, na pewno na plus ze jeszcze trzymaja klape u gory
- Od: 27 mar 2016, 09:43
- Posty: 213 (0/5)
- Skąd: KN/DW
- Auto: Mazda 626 2.0 115 1998 GW
fotek z pierwszej strony nie odzyskam, były na imageshack, więc tak jakby przepadły,
jeśli przy otwieraniu skrzypi to warto przeczyścić sworznie, te kulowe odpiąć i wymyć
Wysłane z mojego m2 przy użyciu Tapatalka
jeśli przy otwieraniu skrzypi to warto przeczyścić sworznie, te kulowe odpiąć i wymyć
Wysłane z mojego m2 przy użyciu Tapatalka
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
Jak będę jeszcze raz kupowal to poszukam z wieksza sila wyrzutu po prostu. 500N to stanowczo za malo na moja gw.
Zareklamowałem towar i producent zwrócił kasę . Szukam teraz po necie i większość producentów do tego modelu ma siłę wyrzutu 500N. Ale znalazłem też takich co dają 510N. Kilka postów wcześniej ktoś napisał, że Lesjofors działają mu poprawnie, nie rozumiem czemu u mnie są za słabe.
Zareklamowałem towar i producent zwrócił kasę . Szukam teraz po necie i większość producentów do tego modelu ma siłę wyrzutu 500N. Ale znalazłem też takich co dają 510N. Kilka postów wcześniej ktoś napisał, że Lesjofors działają mu poprawnie, nie rozumiem czemu u mnie są za słabe.
Ostatnio edytowano 16 sty 2017, 19:37 przez mzebrows, łącznie edytowano 1 raz
Kupilem za 80 zł 2 i juz rok fajnie działają 
- Od: 7 sty 2017, 16:44
- Posty: 33
- Skąd: Podkarpacie RDE
- Auto: Mazda 626 V GF 2.0DITD po lifcie, 2002r 81KW,110 KM,HATCHBACK250000 km,Średnie spalanie (cykl mieszany) 5,2 l/100kmSpalanie w trasie (na autostradzie) 4,5 l/100km,Opony podstawowe 195/60 R15,aktualnie jeszcze corolla e9 1989r 1.8D ,poprzedni samochód; honda accord 2.0TD 1997 r
Za 21zł są na al... siłowniki do GW z opisem iz pasuja tylko na prawą stronę. Niestety wymagają przeróbki bo fabrycznie zakończone są dwustronnie zaczepem kulowym a nie blachą mocującą do karoserii. Natomiast plusem jest bardzo dobre działanie -siła wyrzutu jak i to ,że spokojnie da się je przerobić też na lewą stronę
- Od: 5 wrz 2010, 17:23
- Posty: 15
- Skąd: śląskie
- Auto: Mazda 626 GW 2.0 85kW LPG 1998
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6