Kody błędów – AIR BAG
Szukałem rozwiązania w sprawie problemu jaki mnie napotkał na forum (głównie w wątku o kodach błędów AIR BAG http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=2333) i dotychczas jedyna wskazówka o zaśniedziałych stykach się nie sprawdziła.
Więc pozwalam sobie zadać osobne pytanka w nowym wątku. Czy ktoś spotkał się z kodem 26 poduszek (2 długie 6 krótkich sygnałów kontrolki air-bag). Jakie przyczyny i rozwiązania tego problemu napotkaliście?
z góry dzięki
Więc pozwalam sobie zadać osobne pytanka w nowym wątku. Czy ktoś spotkał się z kodem 26 poduszek (2 długie 6 krótkich sygnałów kontrolki air-bag). Jakie przyczyny i rozwiązania tego problemu napotkaliście?
z góry dzięki
- Od: 26 sie 2007, 21:02
- Posty: 7
- Skąd: Kielce
- Auto: Mazda 626 GF 1.8 16V '97r.
l30n napisał(a):Więc pozwalam sobie zadać osobne pytanka w nowym wątku
nic z tego
moderator czuwa a regulamin obowiązuje – proszę o kontynuowanie tematu tutaj
witam, wie ktoś może co znaczy jak kontrolka airbagu pokazuje 6 krótkich błysków przerwa około 2s 6 błysków przerwa 2s 6 błysków i tak w kółko.
dodam ze jak odpalę auto to kontrolka normalnie gaśnie dopiero około 1 minuty po ruszeniu zaczyna mrugać
dodam ze jak odpalę auto to kontrolka normalnie gaśnie dopiero około 1 minuty po ruszeniu zaczyna mrugać
- Od: 12 paź 2007, 17:38
- Posty: 123
- Auto: 323F BA 1.8 16v DOHC 1995
Toyota Celica VII – 2ZZ-GE – 2001
scheinwerfer – a o jakiej maździe mówisz.....?
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
323f BA
- Od: 12 paź 2007, 17:38
- Posty: 123
- Auto: 323F BA 1.8 16v DOHC 1995
Toyota Celica VII – 2ZZ-GE – 2001
A widziałeś ten napis na samym początku?
Do tego jest to dział 626 a nie 323 – nie wiem, czy nie trzeba poruszyć tego w dziale 323. Nie wiem jak inni ale ja nie mam pojęcia o modelach 323 BA...
Kody błędów – AIR BAG
626 GF
Do tego jest to dział 626 a nie 323 – nie wiem, czy nie trzeba poruszyć tego w dziale 323. Nie wiem jak inni ale ja nie mam pojęcia o modelach 323 BA...
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Błędy poduch są raczej takie same i dla 626 i 323.
Dla ułatwienia, tu masz link z działu 323, dopisz się tam ze swoim problemem:
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... t=kody+srs
Dla ułatwienia, tu masz link z działu 323, dopisz się tam ze swoim problemem:
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... t=kody+srs
Sprzedam sporo części do MX-6/626 GE KL 
rowniez sie dopisze do tego watku – dzisiaj zaczela mi migac kontrola air bag
kontrolka czerwona po lewej stronie deski – chyba ta co sygnalizuje poduszke kierowcy...
mam 3 dluzsze migniecia i nastepnie 7 krotkich pozniej przerwa i znowu 3 dlugie i 7 krotkich i tak caly czas
POMOCY – co to za kod bledu i co on oznacza
kontrolka czerwona po lewej stronie deski – chyba ta co sygnalizuje poduszke kierowcy...
mam 3 dluzsze migniecia i nastepnie 7 krotkich pozniej przerwa i znowu 3 dlugie i 7 krotkich i tak caly czas
POMOCY – co to za kod bledu i co on oznacza
jak ktoś gdzieś zobaczy moja rudą jedyną w swoim rodzaju 626 GW ATH to niech mi da znać... milo by było wiedzieć jak się ma moja dawna Madzia 
Chyba kupię GILOTYNĘ...bodzioklb napisał(a):POMOCY – co to za kod bledu i co on oznacza
masz model PRZED LIFTINGIEM więc czeka Cię aż 5 minut roboty – poczytaj wątek od początku!
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
no właśnie miałem napisać ze naprawa trwała nieco dłużej – 10 minut
zbyt dokładnie odkurzałem auto i pod fotelem pasażera obluzowała sie jedna kostka... po oczyszczeniu styków i ponownym spięciu kostki wszystko było ok...
tylko nie wiem dlaczego telefonicznie w jednym z serwisów dowiedziałem sie że ten kod oznacza uszkodzenie taśmy w kolumnie kierownicy...
zbyt dokładnie odkurzałem auto i pod fotelem pasażera obluzowała sie jedna kostka... po oczyszczeniu styków i ponownym spięciu kostki wszystko było ok...
tylko nie wiem dlaczego telefonicznie w jednym z serwisów dowiedziałem sie że ten kod oznacza uszkodzenie taśmy w kolumnie kierownicy...
jak ktoś gdzieś zobaczy moja rudą jedyną w swoim rodzaju 626 GW ATH to niech mi da znać... milo by było wiedzieć jak się ma moja dawna Madzia 
witam!
od początku jak tylko kupiłem mazdę myślałem że z moimi poduszkami jest wszystko OK.....do wczorajszego dnia..
Postanowiłem wymontować zegar (licznik) z deski rozdzielczej bo chciałem wymienić wypalone żarówki na nowe (nowe żaróweczki z serwisu małe po 31 zł ). Po wymontowaniu licznika i zdjęcia osłonki plastikowej zobaczyłem przepinkę zasilania czerwonej kontrolki od poduszek. Zasilanie tej kontrolki podpięto długimi przewodami pod żarówkę (kontrolkę) ABS.....a żeby wyglądało że jest wszystko wspaniale.....przed sprzedażą samochodu. No i ta druga żarówka pomarańczowa od poduszek była w ogóle wymontowana. Tak więc przed zakupem i po nie kapnąłem się że coś jest nie tak. Wymontowałem tą pseudo – podpinkę oraz wymieniłem wszystkie wypalone żarówki na nowe złożyłem wszystko do kupy......iiiiiiiiii po odpaleniu zapłonu miałem tak kolorowo w samochodzie jak w dobrej dyskotece.
Na stałe świeci się pomarańczowa kontrolka i czerwona wyświetla błąd 45. Mam furkę GW po F/L czyli sterownik i elektrykę inaczej niż przed F/L ( od razu widać różnicę).
Jak w tym przypadku wyeliminować w/w problem?
bardzo proszę o wskazówki i pozdrawiam......
od początku jak tylko kupiłem mazdę myślałem że z moimi poduszkami jest wszystko OK.....do wczorajszego dnia..
Postanowiłem wymontować zegar (licznik) z deski rozdzielczej bo chciałem wymienić wypalone żarówki na nowe (nowe żaróweczki z serwisu małe po 31 zł ). Po wymontowaniu licznika i zdjęcia osłonki plastikowej zobaczyłem przepinkę zasilania czerwonej kontrolki od poduszek. Zasilanie tej kontrolki podpięto długimi przewodami pod żarówkę (kontrolkę) ABS.....a żeby wyglądało że jest wszystko wspaniale.....przed sprzedażą samochodu. No i ta druga żarówka pomarańczowa od poduszek była w ogóle wymontowana. Tak więc przed zakupem i po nie kapnąłem się że coś jest nie tak. Wymontowałem tą pseudo – podpinkę oraz wymieniłem wszystkie wypalone żarówki na nowe złożyłem wszystko do kupy......iiiiiiiiii po odpaleniu zapłonu miałem tak kolorowo w samochodzie jak w dobrej dyskotece.


Jak w tym przypadku wyeliminować w/w problem?
bardzo proszę o wskazówki i pozdrawiam......

- Od: 8 lip 2007, 21:21
- Posty: 53
- Skąd: 100lica
- Auto: brak
Witam,
w końcu znalazłem przyczynę kolorowej choinki na tablicy mojej Madzi. Po tym jak przeczytałem na tym wątku że dość często jeżdżę z nieaktywnymi poduchami i napinaczami szybko biorę w garść szczypce i izolacje i pomykam "naprawiać" mój problem z kodem 47.
Mam tu też takie pytanko: Czy ktoś (oby nie) miał okazję "przetestować" działanie poduszek po cięciu tych kabelków? Oczywiście wiadomo o co pytam – nie o pozytywne przejście testów elektronicznych (przy uruchamianiu zapłonu) tylko praktycznych.
Pozdrawiam i szczerze nie życzę w/w testów.
w końcu znalazłem przyczynę kolorowej choinki na tablicy mojej Madzi. Po tym jak przeczytałem na tym wątku że dość często jeżdżę z nieaktywnymi poduchami i napinaczami szybko biorę w garść szczypce i izolacje i pomykam "naprawiać" mój problem z kodem 47.
Mam tu też takie pytanko: Czy ktoś (oby nie) miał okazję "przetestować" działanie poduszek po cięciu tych kabelków? Oczywiście wiadomo o co pytam – nie o pozytywne przejście testów elektronicznych (przy uruchamianiu zapłonu) tylko praktycznych.
Pozdrawiam i szczerze nie życzę w/w testów.
-
rollka
witam jestem nowy na tym forum, byc moze jestem zielony ale szukalem wszedzie oznaczen kodow bledow dla air bag i nic. szukalem wyszukiwarka wszelkie mozliwe kompozycje slowne i nic. przeczytalem tez strona glowna warsztat i obsluga ale tam tez nic nie ma. mam xedosa 6 93r. 2,0v6 od niedawna migai mi sie zolta kontrolka airgag sygnalizujac kod 09(czyli 9 krotkich sygnalow) co moze byc przyczyna i gdzie wogole znajde liste kodow bledow air bag??
a bymbyl zapomnial jak poduszka sie uzbraja gdy odpalam silnik to sa 4ry sygnaly dzwiekowe.
HELP ME PLEASE!!!!!!!!
z gory dziekuje za wyrozumialosc
a bymbyl zapomnial jak poduszka sie uzbraja gdy odpalam silnik to sa 4ry sygnaly dzwiekowe.
HELP ME PLEASE!!!!!!!!
z gory dziekuje za wyrozumialosc
-
mniego
MarekS napisał(a):a czerwona wymiguje kody 11 i 12.
Witam!Jeżeli nie znajdziesz odpowiedzi na te kody to w sobotę podam Ci co oznaczają te kody.Pozdrawiam
Diagnostyka komputerowa vcds: audi, vw, skoda, seat. Kołobrzeg i okolice, Świdwin i okolice.
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
MarekS napisał(a):Po włączeniu zapłonu żółta kontrolka poduchy gaśnie ,a czerwona wymiguje kody 11 i 12.
Witam!Kod 11 – Pyrotechnic pretensioners, driver's side.
Należy sprawdzić:Wiring, open/short circuit, pyrotechnic pretensioners.
Kod 12 – Pyrotechnic pretensioners, passenger's side.
Należy sprawdzić:Wiring, open/short circuit, pyrotechnic pretensioners.
Diagnostyka komputerowa vcds: audi, vw, skoda, seat. Kołobrzeg i okolice, Świdwin i okolice.
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
topik napisał(a):Pyrotechnic pretensioners
Ale pyrotechnic pretensioners to moze chodzi o jakis uklad odpalania poduszek??
Poprzednio: Mazda 323f BJ 2.0 DiTD 90hk 99r
Mazda 626 GW 2.0 DiTD 101hk 2000r
Czarny Fiat Punto I 1,1 SPI, LPG, 55KM :D
Mazda 626 GW 2.0 DiTD 101hk 2000r
Czarny Fiat Punto I 1,1 SPI, LPG, 55KM :D
- Od: 6 gru 2007, 11:29
- Posty: 290
- Skąd: zachodnia Norwegia
- Auto: Mazda 6 GY 2.0 MZR-CD 121hp 02r 298kkm
Peugeot 407 SW 1.6 Hdi
Citroen Saxo Electrique 03
Kety napisał(a):Ale pyrotechnic pretensioners to moze chodzi o jakis uklad odpalania poduszek??
Witam!Chodzi o pirotechniczne napinacze pasów.
Diagnostyka komputerowa vcds: audi, vw, skoda, seat. Kołobrzeg i okolice, Świdwin i okolice.
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6