Alarm w 626 z 1998r
Strona 1 z 1
Jestem posiadaczem autoalarmu, i chce wysterować z niego CZ. Powstał problem, ponieważ przez przypadek (używając miernika – rezystancja wewn.), doszedłem, że funkcja zamykania uzyskana została poprzez paramert (około 1,2k). Czy ktoś się z tym spotkał?
- Od: 26 sie 2007, 10:39
- Posty: 6
- Skąd: Sulechów
- Auto: Mazda 626 GF DiTD 1998r sedan
Podłącz się przy centralce, a nie przy przycisku. Na centralce będziesz miał dwa przewody sterowane masą, jeden otwiera drugi zamyka. Przewody te będą miały zapewne kolor zielony chyba z niebieskim i czerwonym paskiem, tak przynajmniej jest w 323F BA, ale nie dam głowy uciąć.
Od początku
W 323F BA przycisk od centralnego tak samo daje parametryzowany sygnał, i też przez rezystor 1,2k. Który idzie później do ECU, a ten zmienia to już na dwa oddzielne sygnały sterowane masą – jeden przewód otwiera, drugi zamyka. Te przewody idą do sterownika centralnego zamka. W BA znajduje się on w nogach pasażera, za plastikiem który jest przy drzwiach. Tam już wystarczy podłączyć się sterownikiem alarmu pod odpowiednie przewody (zielone z kolorowym paskiem na 90%) idące od ECU, i sterować masą z alarmu. Do sterownika dochodzą też masa i +12V na stałe, co jest przydatne przy ciągnieciu zasilania do alarmu.
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Bardzo dziękuję! Zastosowałem rezystor 1,2 k, i wszystko świetnie działa. Ponadto poprzez kanał dodatkowy, uzyskałem możliwośc ryglowania – Naciskając przycisk głowny alarmu, zamykam CZ i uzbrajam alarm. Jeśli chcę uzyskać funkcję ryglowania, najpierw naciskam przycisk kanału dodatkowego (uzyskuje tylko zamknięcie CZ), i w ciągu 3 sek. wciskam przycisk główny uzbrojenia alarmu, efekt: uzbrojony alarm i zaryglowane wszystkie drzwi. Rozbrojenie – przycisk rozbrojenia.
Pozdrawiam!
Pozdrawiam!
- Od: 26 sie 2007, 10:39
- Posty: 6
- Skąd: Sulechów
- Auto: Mazda 626 GF DiTD 1998r sedan
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6