Czy przycisk świateł awaryjnych jest podświetlany przy włączonych światłach?
Tak -u mnie w GF też jest podświetlany przycisk świateł awaryjnych i podswietlane są przyciski elektr. podnoszonych szyb.Ale czy jest kontrolka informująca o braku płynu w spryskiwaczu szyb?Raczej nie -a u was?Bo np w GD mam taką kontrolkę a nawet kontrolke niedomkniętych drzwi .Natomiast w GF jej nie ma?

- Od: 21 paź 2004, 20:27
- Posty: 22
- Skąd: opolskie
- Auto: mazda 3 BM
a to ciekawe co mówicie. U mnie nie jest podświetlony ani klawisz awaryjnych ani przyciski podnoszenia szyb. Gdzieś kiedyś dokopałem się (nawet ze zdjęciami), że nie istnieje podświetlenie przycisków elektryki szyb. Nie mogę teraz jakoś tego znaleść, ale teraz już nic nie wiem. To znaczy – wiem, że u mnie są ciemne.
Mam 626 rocznik 1999 (to też może mieć znaczenie) w dodatku diesel.
Mam 626 rocznik 1999 (to też może mieć znaczenie) w dodatku diesel.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Hey u mnie w GF 01 przycisk awaryjnych jest podswietlany a dokladnie ten trujkat swieci sie na czerwono, a co do szyb to mam podswietlany tylko przycisk szyby od strony kierowcy na ktorej jest napis "auto" a reszta niestety nie podswietlana, moze ktos ma jakis patent na to zeby wszystkie byly podswietlane?. Mam jeszcze pytanko co do kontrolki spryskiwaczy u mnie w zbiorniczku jest taki plywak w srodku, czy to jest jakis czujnik czy moze tylko informuje jak sie zaglada ile jest plynu. Jak sprawdzic jaka mam wersje wyposazenia, zapewne po numerze vin ale ktore to cyfry i jakie sa rodzaje wersji w GF
- Od: 7 lis 2004, 06:38
- Posty: 23
- Skąd: Siedlce
- Auto: Mazda 626 GF 2.0 TDI 2001r
U mnie w GF 99 ver GLX – awaryjne są podświetlone – świeci sie trójkącik ale juz do szyb przycisk nie jarzy się – ale chyba powinien bo jest przycisku szyby u kierowcy taki mały kwadracik wyglądający jak lampka...pewnie się cuś spaliło ;(
- Od: 24 lis 2004, 11:23
- Posty: 23
- Skąd: Warszawa
- Auto: 626 2.0 ditd
Mam i Jagubis napisał(a):Hey u mnie w GF 01 przycisk awaryjnych jest podswietlany a dokladnie ten trujkat swieci sie na czerwono, a co do szyb to mam podswietlany tylko przycisk szyby od strony kierowcy na ktorej jest napis "auto"
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Przycisk śwaiteł awaryjnych jest podświetlany, żaróweczkę najlepiej znależć w sklepie z artykułami elektronicznymi (najlepiej wyjąć starą żaróweczkę i z nią się wybrać). Wyjuje się ją z oprawki i wymienia. Natomiast przyciski podnoszenia szyb są ciemne, nic tam u mnie nie ma, zadnych żaróweczek – sprawdzałem. Wersja, która posiadam to GF Exklusiv '98. Natomiast nie wiem czy mam czujnik poziomu płynu w spryskiwaczach, czy powinna zapalć sie ta kontrolka przy przekręceniu kluczyka, a potem gasnąć i zapalać się jak jest niski poziom płynu w zbiorniczku.
- Od: 21 mar 2005, 16:59
- Posty: 217
- Skąd: Białystok
- Auto: Mazda 3 BN 2,5
1. klawisz świateł awaryjnych jest podświetlany żaróweczką.
2. klawisze elektryki szyb (zazwyczaj) nie mają podświetlenia.
3. u mnie nie ma czujnika ilości płynu w spryskiwaczu (jak z tyłu nie psika, to z przodu jeszcze na troszkę starczy, ale na niewiele...
)
4. żaróweczki kupuje się nie w sklepach motoryzacyjnych (bo tam cena ok3-4zł) ale w sklepach z elektroniką (wtedy 30-45gr). Te wersje są "z wąsami" – wystają druciki prosto z bańki, te druciki przekłąda się przez opraweczkę, zakręca wąsy, przycina na właściwą długość i wkłada opraweczkę. Często jest gumowa nasadka z kolorem, czasem bywa z nią problem (inny rozmiar bańki żarówki).
5. Można kupić żaróweczki o różnych kolorach (zielone, czerwone, pomarańczowe itp.), malowanie żarówek nie zdaje egzaminu (schodzi dość szybko).
2. klawisze elektryki szyb (zazwyczaj) nie mają podświetlenia.
3. u mnie nie ma czujnika ilości płynu w spryskiwaczu (jak z tyłu nie psika, to z przodu jeszcze na troszkę starczy, ale na niewiele...
4. żaróweczki kupuje się nie w sklepach motoryzacyjnych (bo tam cena ok3-4zł) ale w sklepach z elektroniką (wtedy 30-45gr). Te wersje są "z wąsami" – wystają druciki prosto z bańki, te druciki przekłąda się przez opraweczkę, zakręca wąsy, przycina na właściwą długość i wkłada opraweczkę. Często jest gumowa nasadka z kolorem, czasem bywa z nią problem (inny rozmiar bańki żarówki).
5. Można kupić żaróweczki o różnych kolorach (zielone, czerwone, pomarańczowe itp.), malowanie żarówek nie zdaje egzaminu (schodzi dość szybko).
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
a u mnie włącznik awaryjnych nie świeci i nie zaświeci. chyba że sobie go zapalniczką podświetlę. przyczyna taka-włącznik jest koloru pomarańczowego (w wielu innych mazdach czarny) i w moim nawet nie ma miejsca na taką żaróweczkę. pewnie taki typ włącznika. ale mi to nie przeszkadza
pozdrawiam:)
pozdrawiam:)

"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
witam
mam 626 GW 2,0 DiTD niestey nie pamiętam wrsji GLX?? rok 1999 tak wynika z dokumentów i Vinu ale rejestracja 05.01.1999 więc składali ją w 1998
1.awaryjne nie świecą się, ale jutro wyjmę choć jeszcze nie wiem jak mam nadzieje że radia nie muszę wyciągać
2.podświtlenie elektrki szyb – brak
3. kontrolka płynu do szyb, zapala się dopiero gdy zabraknie płynu nie sygnalizuje tego że się kończy
4. podświetlanejeszcze żarówkami (wąsatymi) w oprawcę są przyciski reg. natężenia podświetlenia i pozimu świateł
5. przyciski do halogenów i przeciwmgielnych są podświatlane żaróweczkami ale wlutowywanymi
ps
kto wie jak się dobrać do awaryjek, czy moża od przodu??
mam 626 GW 2,0 DiTD niestey nie pamiętam wrsji GLX?? rok 1999 tak wynika z dokumentów i Vinu ale rejestracja 05.01.1999 więc składali ją w 1998
1.awaryjne nie świecą się, ale jutro wyjmę choć jeszcze nie wiem jak mam nadzieje że radia nie muszę wyciągać
2.podświtlenie elektrki szyb – brak
3. kontrolka płynu do szyb, zapala się dopiero gdy zabraknie płynu nie sygnalizuje tego że się kończy
4. podświetlanejeszcze żarówkami (wąsatymi) w oprawcę są przyciski reg. natężenia podświetlenia i pozimu świateł
5. przyciski do halogenów i przeciwmgielnych są podświatlane żaróweczkami ale wlutowywanymi
ps
kto wie jak się dobrać do awaryjek, czy moża od przodu??
MAZDA ALEEEE JAZDA
- Od: 29 lis 2006, 08:43
- Posty: 19
- Skąd: WARSZAWA
- Auto: 626 2,0 DiTD '99 KOMBI
PrawidłowoBIBARYBA napisał(a):podświtlenie elektrki szyb – brak
Ja takowej nie mam wcaleBIBARYBA napisał(a):kontrolka płynu do szyb, zapala się dopiero gdy zabraknie płynu nie sygnalizuje tego że się kończy
A powinny być normalne – takie w oprawce z wąsami. Żaróweczka takowa kosztuje 60gr.BIBARYBA napisał(a):przyciski do halogenów i przeciwmgielnych są podświatlane żaróweczkami ale wlutowywanymi
Nie pamiętam, ale jakoś je wyjąłem w końcu (był opis na forum, jak mi się to udało). Tam też są żaróweczki "z wąsami" wkładanymi w oprawkę i zakręcane. Inne żarówki (wciskane) są tylko w szafie jako podświetlenie (dwie sztuki) cała reszta to wersje z wąsami.BIBARYBA napisał(a):kto wie jak się dobrać do awaryjek, czy moża od przodu??
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6