Witam 
Mam problem z nagłośnieniem w moim aucie.
Posiadam Mazdę 626 GF rok 2001, 115 KM
Wersja dość bogata (tapicerka skórzana, ABS, ERS, Szyby elektryczne, podgrzewane i sterowane elektrycznie lusterka, podgrzewane przednie fotele) 
Problem brzmi w nagłośnieniu. Ponad półtora roku od sprowadzenia z Niemiec radyjko i głośniki sprawowały się znakomicie ale na jesieni ubiegłego roku idąc w kierunku ku końcowi 2013 było z nagłośnieniem coraz gorzej. Praktycznie przy zimnym aucie gdy włączyłem radio był tylko i wyłącznie pisk, jakby zwarcie. Gdy auto się trochę rozgrzało to pisk jakby znikł tyle że jak dałem więcej mocy to niestety zaczęły głośniki trzeszczeć. Myśląc ze to wina końcówki mocy w radiu, dokonałem zakupu nowego radia. Niestety problem nie znikł. Nadal przy podkręceniu głośności do skali powyżej 20 nadal zaczynają charczeć głośniki. 
Moje pytanie brzmi: Co może być przyczyną takiego zachowania?, czy tam są w obwodzie jakieś zwrotnice które mogły już paść bo raczej winę głośników odrzucam z uwagi że mimo wyciszenia przednich  lub tylnych głośników – uboczny efekt był ten sam.
Proszę o pomoc
			
			
		Trzeszczące głośniki !
		
				Strona 1 z 1
			
	
	Sprawdź czy nikt nie kombinował przy złączu iso przy radiu czy wiązka jest oklejona fabryczną izolacją, żeby nie było gołych kabli zwierających tu i tam..
We wszystkich głośnikach tak piszczy i trzeszczy? coś mi się wydaje ze czeka Cie ściągnięcie tapicerek i zbadanie stanu głośników jak i kostek przyłączeniowych
ps wysłużone fabryczne głośniki lubią charczeć rada "wymiana"
			
			
		We wszystkich głośnikach tak piszczy i trzeszczy? coś mi się wydaje ze czeka Cie ściągnięcie tapicerek i zbadanie stanu głośników jak i kostek przyłączeniowych
ps wysłużone fabryczne głośniki lubią charczeć rada "wymiana"
Podepnę się tutaj. Jak zdemontować panel sterowania szybami z drzwi przednich? Chciałem zdjąć cały boczek, jednak trzymało właśnie na tym panelu. Odpuściłem na razie, gdyż na sile to raczej tylko zepsuje. I jeszcze jedno banalne pytanie. Jak zdjąć boczek z tyłu? Szyby tył na korbkę i w korbce tej problem leży  Ją się po prostu zdejmuje na sile czy coś innego?
 Ją się po prostu zdejmuje na sile czy coś innego?
			
			
		Polecam zamiast wkrętaka użyć płaskiego noża do smarowania masła (taki zaokrąglony bez czubka i ząbków). Idealnie się sprawdza, bo testowałem u siebie i mniejsze ryzyko porysowania plastików.
			
			Mazda 626 GW 1.8 101 KM (74 kw) 16v 2000r. + LPG sekwencja ElpiGaz Stella i wtryski I-PLus + Wariator Zapłonu STAG TAP01.
		
		
				Strona 1 z 1
			
	
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6









