Witam
Mam problem z nagłośnieniem w moim aucie.
Posiadam Mazdę 626 GF rok 2001, 115 KM
Wersja dość bogata (tapicerka skórzana, ABS, ERS, Szyby elektryczne, podgrzewane i sterowane elektrycznie lusterka, podgrzewane przednie fotele)
Problem brzmi w nagłośnieniu. Ponad półtora roku od sprowadzenia z Niemiec radyjko i głośniki sprawowały się znakomicie ale na jesieni ubiegłego roku idąc w kierunku ku końcowi 2013 było z nagłośnieniem coraz gorzej. Praktycznie przy zimnym aucie gdy włączyłem radio był tylko i wyłącznie pisk, jakby zwarcie. Gdy auto się trochę rozgrzało to pisk jakby znikł tyle że jak dałem więcej mocy to niestety zaczęły głośniki trzeszczeć. Myśląc ze to wina końcówki mocy w radiu, dokonałem zakupu nowego radia. Niestety problem nie znikł. Nadal przy podkręceniu głośności do skali powyżej 20 nadal zaczynają charczeć głośniki.
Moje pytanie brzmi: Co może być przyczyną takiego zachowania?, czy tam są w obwodzie jakieś zwrotnice które mogły już paść bo raczej winę głośników odrzucam z uwagi że mimo wyciszenia przednich lub tylnych głośników – uboczny efekt był ten sam.
Proszę o pomoc
Trzeszczące głośniki !
Strona 1 z 1
Sprawdź czy nikt nie kombinował przy złączu iso przy radiu czy wiązka jest oklejona fabryczną izolacją, żeby nie było gołych kabli zwierających tu i tam..
We wszystkich głośnikach tak piszczy i trzeszczy? coś mi się wydaje ze czeka Cie ściągnięcie tapicerek i zbadanie stanu głośników jak i kostek przyłączeniowych
ps wysłużone fabryczne głośniki lubią charczeć rada "wymiana"
We wszystkich głośnikach tak piszczy i trzeszczy? coś mi się wydaje ze czeka Cie ściągnięcie tapicerek i zbadanie stanu głośników jak i kostek przyłączeniowych
ps wysłużone fabryczne głośniki lubią charczeć rada "wymiana"
Podepnę się tutaj. Jak zdemontować panel sterowania szybami z drzwi przednich? Chciałem zdjąć cały boczek, jednak trzymało właśnie na tym panelu. Odpuściłem na razie, gdyż na sile to raczej tylko zepsuje. I jeszcze jedno banalne pytanie. Jak zdjąć boczek z tyłu? Szyby tył na korbkę i w korbce tej problem leży
Ją się po prostu zdejmuje na sile czy coś innego?
Polecam zamiast wkrętaka użyć płaskiego noża do smarowania masła (taki zaokrąglony bez czubka i ząbków). Idealnie się sprawdza, bo testowałem u siebie i mniejsze ryzyko porysowania plastików.
Mazda 626 GW 1.8 101 KM (74 kw) 16v 2000r. + LPG sekwencja ElpiGaz Stella i wtryski I-PLus + Wariator Zapłonu STAG TAP01.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6