Cieknace paliwo przy zbiorniku
Strona 1 z 1
Mam mały problem, czy zbiorniki w mazdach często się rozszczelniaja czy cieknące paliwo z lewej strony auta to możne być wina pękniętego wężyka?
- Od: 9 lut 2013, 18:06
- Posty: 29
- Auto: Mazda 626 V lift. silnik 1.8 16v 100km. 2000r.
Niestety może nie być to wężyk, zajrzyj pod samochód – mniej więcej za tylnym lewym kołem może być rozczelniony bak (najczęściej na rogu) 
Była: Magdalena 626 GD 2.0i 90KM sedan Jest: Madzia 626 GW 2.0 FS 115KM 99r, Audi A6 3.0 Quattro Avant 02r
Bez Mazdy nie ma jazdy
Każde Porsche od Mazdy gorsze
Bez Mazdy nie ma jazdy
Każde Porsche od Mazdy gorsze
Wiec właśnie w tym miejscu jest bak zapocony oraz czuć opary benzyny.Wiec raczej puściło na spawie. Patrzyłem na aukcji taki zbiornik
http://allegro.pl/zbiornik-paliwa-mazda ... 96525.html i zauważyłem ze tam idą jakieś wężyki wiec pomyślałem ze one mogą być uszkodzone.

- Od: 9 lut 2013, 18:06
- Posty: 29
- Auto: Mazda 626 V lift. silnik 1.8 16v 100km. 2000r.
Też miałem nadzieję, że to tylko wężyki, ale niestety tam gdzie jest łączona blacha (niedaleko tych wężyków) jest po prostu rozwarstwiona i dodatkowo spaw puścił. Próbowałem to kleić niby preparatami do klejenia zbiorników, ale nic to nie dało, prędzej czy później i tak czeka wymiana. Mnie właśnie nie pozostaje nic innego jak wymienić.
Była: Magdalena 626 GD 2.0i 90KM sedan Jest: Madzia 626 GW 2.0 FS 115KM 99r, Audi A6 3.0 Quattro Avant 02r
Bez Mazdy nie ma jazdy
Każde Porsche od Mazdy gorsze
Bez Mazdy nie ma jazdy
Każde Porsche od Mazdy gorsze
Ja wlasnie jeszcze nie zdemontowalem zbiornika. Ale jak tak mowisz to pewnie tak jest, wiec inwestycja 370 :/
- Od: 9 lut 2013, 18:06
- Posty: 29
- Auto: Mazda 626 V lift. silnik 1.8 16v 100km. 2000r.
No niestety, ale po tej inwestycji bak na kolejne 14 lat
Dla pewności możesz zajrzeć z latarką pod spód, myślę, że będzie dokładnie widać co się dzieje
Była: Magdalena 626 GD 2.0i 90KM sedan Jest: Madzia 626 GW 2.0 FS 115KM 99r, Audi A6 3.0 Quattro Avant 02r
Bez Mazdy nie ma jazdy
Każde Porsche od Mazdy gorsze
Bez Mazdy nie ma jazdy
Każde Porsche od Mazdy gorsze
No niestety chyba każdego użytkownika gf-ki to czeka prędzej czy później..
Spotkało mnie to samo dokładnie w tym miejscu który opisujecie
zakończyło się na wymianie zbiornika, ciekawostka nie zakładajcie gołego z fabryki do auta tylko zabezpieczyć należy najpierw np masą uszczelniającą bool na pędzel i farbą chlorokauczukową, i cieszcie się że teraz zbiorniki są dostępne bo jeszcze w tamtym roku koledzy z forum ostro szukali i zamawiali z zagranicy za dużo grubszą kase bo w PL nie było! 
Spotkało mnie to samo dokładnie w tym miejscu który opisujecie
Ja tez wkoncu go wymienilem i zabezpieczylem calego Bitexem
Ale co najlepsze na starym nie widac dziury ani nic przez co by moglo uciekac paliwo
- Od: 9 lut 2013, 18:06
- Posty: 29
- Auto: Mazda 626 V lift. silnik 1.8 16v 100km. 2000r.
Ja niestety też muszę wymienić bak, tylko pozostaje pytanie czym go zabezpieczyć. Czy sam bitex, albo boll wystarczy, czy trzeba zrobić 2 warstwy? Zabezpieczyć tylko na zewnątrz, czy w środku też (o ile to możliwe). Czy nada się np. elastometal?
- Od: 9 lut 2012, 00:08
- Posty: 28
- Auto: Mazda 626 2.0 115 KM, 2001r.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6