Jakiś czas temu zgubiłem antenę wraz z paskiem zębatym podczas jazdy. Udało mnie się kupić za niedużą kwotę drugą antenę z całym mechanizmem. Elementy przyszły ale pasek był wyciągnięty, po oględzinach mogę stwierdzić iż nie jest złamany ani pęknięty. A ja będę chciał przełożyć pasek razem z batem do starego mechanizmu ale niestety nie mam pojęcia jak gdyż nie miałem z tym styczności w życiu. Postanowiłem rozkręcić układ ten który mi przyszedł żeby ogólnie rozeznać się jak go przeciągnąć i doszedłem do tego tylko że powinienem go zwinąć do szpuli i tutaj zaczynają się pytania moje.
1. Na screenie przedstawiającego bata widać metalową blokadę. Gdzie ona powinna być na początku zębatki czy na końcu, przyjmijmy że koniec zębatki zostaje w szpuli a początek przy antenie.

2. Czy dobrze na screenie oznaczyłem przeciągnięcie zębatki?

3. Jak przeciągnę to jak mam tą zębatki wsadzić do bata czy są może inne metody. Czy w ogóle ją tam jeszcze mogę wsadzić czy musiał bym kupić bata już z zamontowaną zębatką fabrycznie.

----
Pisząc zębatką miałem na myśli paskiem zębatym.
I do czego służy ta rurka pod mechanizmem?
Dziękuję za wszelkie rady.
Pozdrawiam,
Frugolc