Klimatyzacja się nie włącza – gdzie problem

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez umcyk » 18 mar 2012, 22:06

nie zapomnij o wymianie osuszacza, niewielkie koszty a unikniesz pozniejszych problemow. Osuszacz i tak trzeba wymienic po 3-4 latach, albo po dluzszym rozszczelnieniu ukladu
SZUKAM DODATKOWEJ PRACY – KAT "B" I "C" KURS NA PRZEWOZ RZECZY. POMOC W REMONTACH !! MEBLE NA WYMIAR !!
Moja wola jest by w wypadku nagłej śmierci, moje tkanki i narządy zostały przekazane do transplantacji ratując życie innym. Informuję także, że o swej decyzji powiadomiłem moją rodzinę i najbliższych, którzy w krytycznym momencie winni ją uszanować.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 paź 2007, 21:44
Posty: 659 (0/10)
Skąd:
Auto: umcykowoz:)
626 GF 2.0 115KM rok 2000
Pb + LPG

Postprzez Synapsis » 20 mar 2012, 20:44

Witam, podepnę się pod temat bo też mam problem z niezałączającą się klimą. Układ na pewno jest szczelny bo był niedawno sprawdzany. Ale mam wrażenie, że to sprzęgło jest winne, tak jakby nie załączał się zawsze. Tutaj (http://www.laser-sinex.pl/auto-klimatyz ... matyzacji/) przeczytałem, że może to być wina regulacji szczeliny? ktoś miał podobny problem?
Synapsis
 

Postprzez umcyk » 20 mar 2012, 21:55

Synapsis napisał(a):Witam, podepnę się pod temat bo też mam problem z niezałączającą się klimą. Układ na pewno jest szczelny bo był niedawno sprawdzany. Ale mam wrażenie, że to sprzęgło jest winne, tak jakby nie załączał się zawsze. Tutaj (http://www.laser-sinex.pl/auto-klimatyz ... matyzacji/) przeczytałem, że może to być wina regulacji szczeliny? ktoś miał podobny problem?

jak wlaczaasz klime to spadaja Ci obroty ?? przy zalaczeniu klimy powinno byc slychac przekaznik i sprzegielko tez powinno kliknac, sprawdz i napisz
SZUKAM DODATKOWEJ PRACY – KAT "B" I "C" KURS NA PRZEWOZ RZECZY. POMOC W REMONTACH !! MEBLE NA WYMIAR !!
Moja wola jest by w wypadku nagłej śmierci, moje tkanki i narządy zostały przekazane do transplantacji ratując życie innym. Informuję także, że o swej decyzji powiadomiłem moją rodzinę i najbliższych, którzy w krytycznym momencie winni ją uszanować.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 paź 2007, 21:44
Posty: 659 (0/10)
Skąd:
Auto: umcykowoz:)
626 GF 2.0 115KM rok 2000
Pb + LPG

Postprzez Synapsis » 3 kwi 2012, 19:27

Na 100% jest to wina sprzęgła bo byłem u znajomego mechanika i stwierdził, że sprzęgło się ślizga po tarczy. Nie łapie do końca tak jak powinno. Nie miałem czasu się tym zająć ale na dniach muszę to naprawić. Zastanawiam się czy może to być coś poważniejszego ze sprężarką czy wystarczy sama regulacja?
Synapsis
 

Postprzez sr50ce » 4 lip 2012, 23:16

Trzeba by to rozebrać ale raczej stawiam na wymiane
Forumowicz
 
Od: 15 kwi 2012, 20:30
Posty: 102
Skąd: Ziemia Wieluńska
Auto: mazda 323f ba 2.0 V6
mazda premacy cp 1.8

Postprzez momoopole » 5 lip 2012, 19:19

Synapsis napisał(a):Na 100% jest to wina sprzęgła bo byłem u znajomego mechanika i stwierdził, że sprzęgło się ślizga po tarczy. Nie łapie do końca tak jak powinno. Nie miałem czasu się tym zająć ale na dniach muszę to naprawić. Zastanawiam się czy może to być coś poważniejszego ze sprężarką czy wystarczy sama regulacja?

raczej nie reguluje się sprzęgieł w sprężarkach, tak jak wyżej napisał kolega, niestety do wymiany będzie , ciężko schodzą (coś nie coś o tym wiem) bez WD40 i dobrego stołu ślusarskiego się nie obejdzie <nie>
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2011, 17:50
Posty: 44
Skąd: Opole/Prószków
Auto: Mazda 626 GF 1,8 90KM "Czerwona Landryna"

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6