Brak napięcia w całej konsoli centralnej.

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez igorex007 » 10 cze 2011, 10:18

Witam wszystkich, nadszedł czas na pierwszy post
mam nadzieje ze napisałem go we właściwym dziale i że się nie powtarza

Przejdźmy do konkretów i sprawa wygląda następująco:

Pewnego dnia po odłączeniu zasilania GPS od gniazda zapalniczki zniknęło mi napięcie.
Nie mam napięcia w gnieździe zapalniczki, w kostce od radia, nie podświetla mi sie zegarek (nie mam napięcia na całej konsoli centralnej) oraz nie działa mi sterowanie lusterek.

Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki i są sprawne.
Dodatkowo spryskałem je ISOL'em (chyba tak to się pisze) i nic to nie pomogło.

Czy ktoś może wie co jeszcze mogę sprawdzić albo naprawić we własnym zakresie ??
Może jakiś przewód się przepalił albo poluzował ??

Posiadam Mazdę 626 GF z lipca 1997r
Początkujący
 
Od: 19 cze 2009, 15:29
Posty: 9
Skąd: Łowicz i praca w delegacji
Auto: Mazda 6 Sport Wagon grudzień 2004
2.0 l Diesel 16/OHC Turbo 121 KM RF-5C

Postprzez lucas83 » 10 cze 2011, 11:19

Może na początek spróbuj dla pewności wymienić bezpiecznik od radia, jest to 3 od lewej w pierwszym rzędzie od góry (15A). Może jest przegrzany?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2008, 19:17
Posty: 810
Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Auto: Mazda 626 GF 2.0 '97 115 KM – była.

Postprzez igorex007 » 10 cze 2011, 11:52

zobaczę, bo sprawdzałem wszystkie bezpieczniki i optycznie (na oko) wyglądają na dobre

sprawdziłem bezpiecznik i jest dobry,

ma ktos jakis pomysł gdzie szukac i jak naprawić tą awarie ??
Ostatnio edytowano 10 cze 2011, 17:41 przez igorex007, łącznie edytowano 1 raz
Początkujący
 
Od: 19 cze 2009, 15:29
Posty: 9
Skąd: Łowicz i praca w delegacji
Auto: Mazda 6 Sport Wagon grudzień 2004
2.0 l Diesel 16/OHC Turbo 121 KM RF-5C

Postprzez lucas83 » 10 cze 2011, 17:38

Na oko to wiesz...chłop w szpitalu :D Szybko wymień i daj znać :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2008, 19:17
Posty: 810
Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Auto: Mazda 626 GF 2.0 '97 115 KM – była.

Postprzez igorex007 » 10 cze 2011, 17:42

bezpiecznik jest sprawny a moj poziom wiedzy z mechaniki jest minimalny
Początkujący
 
Od: 19 cze 2009, 15:29
Posty: 9
Skąd: Łowicz i praca w delegacji
Auto: Mazda 6 Sport Wagon grudzień 2004
2.0 l Diesel 16/OHC Turbo 121 KM RF-5C

Postprzez lucas83 » 11 cze 2011, 13:27

To może wiązka się gdzieś upaliła...cholera wie...jak bezpiecznik sprawdziłeś miernikiem tudzież wymieniłeś na sprawny i nie pomogło, to chyba wizyta u elektryka Cię czeka niestety :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2008, 19:17
Posty: 810
Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Auto: Mazda 626 GF 2.0 '97 115 KM – była.

Postprzez igorex007 » 11 cze 2011, 13:32

nie cieszy mnie to ;/ <płacze>
Początkujący
 
Od: 19 cze 2009, 15:29
Posty: 9
Skąd: Łowicz i praca w delegacji
Auto: Mazda 6 Sport Wagon grudzień 2004
2.0 l Diesel 16/OHC Turbo 121 KM RF-5C

Postprzez lucas83 » 11 cze 2011, 13:57

Słuchaj, to żadna tragedia, jeśli poddajesz się, to podjedź do elektryka i niech on się przyjrzy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2008, 19:17
Posty: 810
Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Auto: Mazda 626 GF 2.0 '97 115 KM – była.

Postprzez smasherbit » 11 cze 2011, 22:29

Ja bym chociaż sprawdził miernikiem czy prąd dochodzi, no i oczywiscie miernikiem ten bezpiecznik. A i nie zdziw się jak wymienisz bezpiecznik to ten nowy może odrazu wywalić. Możliwe ze na zapalniczce zrobiłeś zwarcie. Możesz zdjąć panel i odłaczć zaplniczke, wymienić bezpiecznik i zobaczyć czy działa. Po takich zabiegach dopiero elektryk.
Only japanise technik...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 paź 2007, 17:23
Posty: 132 (0/1)
Skąd: New Rossington
Auto: Mazda 626 2.0 2002 benzyna/lpg "anglik"

Postprzez igorex007 » 12 cze 2011, 15:54

sprawdziłem i po odłączeniu zapalniczki tez nie ma prądu, zastosowałem chyba ze 4 bezpieczniki i nie ma efektu, miernik pokazuje "0"
ma ktos jakis pomysł które kable prześwietlić ??

w kokpicie to nie ma problemu
ale gdzie znalesc drugi koniec przewodu ??
gdzies koło puszki bezpieczników ??

jakis kolor albo ktores wejscie ??

chce sam popróbowac bo nie znam dobrego elektryka w łowiczu i w okolicach

chyba ze ktos ma namiary na dobrego z okolic łowicza, skierniewic albo żyrardówa bo jestem z łowicza a pracuje w zaleznosci skierki albo zyrardów
Początkujący
 
Od: 19 cze 2009, 15:29
Posty: 9
Skąd: Łowicz i praca w delegacji
Auto: Mazda 6 Sport Wagon grudzień 2004
2.0 l Diesel 16/OHC Turbo 121 KM RF-5C

Postprzez rumunn95 » 12 cze 2011, 16:10

sprawdzales bezpieczniki pod maska?
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2009, 16:53
Posty: 901 (20/6)
Skąd: Biała Podlaska
Auto: MONDEO MK4 2.0TDCI GHIA ;) , Sachs Herkules i Sparta

Postprzez igorex007 » 12 cze 2011, 16:12

wszystkie z puszki, chyba ze sa jakies przekazniki,
przekazników nie sprawdzałem bo nie wiem gdzie sa i jak sprawdzic
Początkujący
 
Od: 19 cze 2009, 15:29
Posty: 9
Skąd: Łowicz i praca w delegacji
Auto: Mazda 6 Sport Wagon grudzień 2004
2.0 l Diesel 16/OHC Turbo 121 KM RF-5C

Postprzez rumunn95 » 12 cze 2011, 16:18

Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2009, 16:53
Posty: 901 (20/6)
Skąd: Biała Podlaska
Auto: MONDEO MK4 2.0TDCI GHIA ;) , Sachs Herkules i Sparta

Postprzez flinio » 12 cze 2011, 20:43

jakby co to do Chomika dorzuciłem jeszcze schemat elektryczny instalacji:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 cze 2009, 14:51
Posty: 111
Skąd: Radom
Auto: MaZdA 626GF 2.0 1998

Postprzez rumunn95 » 12 cze 2011, 21:36

a ja tu walam na lewo i prawo twoim chomikiem :P
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2009, 16:53
Posty: 901 (20/6)
Skąd: Biała Podlaska
Auto: MONDEO MK4 2.0TDCI GHIA ;) , Sachs Herkules i Sparta

Postprzez igorex007 » 12 cze 2011, 22:05

to chyba bedzie schemat na n2 stronie, jutro spróbuje prześwietlic kable, moze sie uda\

podrzuci ktos moze oznaczenie symboli ?? i skrótów
Początkujący
 
Od: 19 cze 2009, 15:29
Posty: 9
Skąd: Łowicz i praca w delegacji
Auto: Mazda 6 Sport Wagon grudzień 2004
2.0 l Diesel 16/OHC Turbo 121 KM RF-5C

Postprzez igorex007 » 20 cze 2011, 09:09

wczoraj miałem więcej czasu i sie zabrałem za osuwanie usterki,
rozebrałem wszystko prześwietliłem kable i niby wszystko działa
poruszałem wtyczkami przy gnieździe bezpieczników i radyjko zaczęło grać

ale pojawił sie nowy problem, nie działają mi elektryczne szyby z przodu,

przyznam ze troszkę zgłupiałem
Początkujący
 
Od: 19 cze 2009, 15:29
Posty: 9
Skąd: Łowicz i praca w delegacji
Auto: Mazda 6 Sport Wagon grudzień 2004
2.0 l Diesel 16/OHC Turbo 121 KM RF-5C

Postprzez lucas83 » 20 cze 2011, 11:35

Poruszaj jeszcze raz, pewnie jedno się naprawiło, a drugie zepsuło.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2008, 19:17
Posty: 810
Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Auto: Mazda 626 GF 2.0 '97 115 KM – była.

Postprzez Piotr Raczkowski » 21 cze 2011, 10:41

postaraj się kolejno wypinać kostki prysnąć jakimś sprajem do wtyków i powinno zadziałac
Forumowicz
 
Od: 23 kwi 2009, 18:25
Posty: 535
Skąd: Kłodzko
Auto: premacy 99r 101KM pb/lpg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6