Wentylator chłodnicy ciągle działa.
Czy może ktoś sprecyzować, która to jest ta magiczna śróbka która powoduje, że pedał gazu przestaje się zacinać(bo fotka jest niedostępna). Wczoraj rozmawiałem z jednym mechanikiem, który powiedział, że wystarczy tylko poruszać jedną śróbką i nie trzeba zmieniać jej położenia. Ale tam jest kilka śróbek... Narazie jedynym rozwiązaniem, które widzę jest podkręcenie tej śróbki która reguluje jakie ma być położenie po zdjęciu nogi z gazu(Śróbka pod klucz szcześciokątny, zakontrowana nakrętką). Tylko, że jak ją podkręcę to czy nie zwiększę przez to obrotów na biegu jałowym a tym samym spalania?
No więc okazało się, że mechanik miał rację. Poruszał którąś śróbką i jest ok. Pedał gazu się nie zacina i nie skrzypi. Tyle że do mechanika samochód odstawiała żona i nie wiem nadal, która to śróbka;)
panowie odnosnie wiatraków w GW
jeden jest od klimy i krecic sie powinien kiedy klima jest wlaczona
drugi to wiatrak samej chlodnicy i powinien sie wlaczac kiedy czujnik temperatury cieczy osiągnie pewna temperature – jesli kreci sie caly czas to sa 3 mozliwosci:
1- brak płynu lub zapowietrzony uklad
2 – uszkodzony czujnik temeratury płynu chlodzacego (dla komputera) – to onsteruje wiatrakami i odlaczenie go powoduje wlaczenie wiatraka na stałe
3- wlasnie uszkodzona wiazka el. tegoż czujnika
nalezy pamietac ze czujniki są 2 – jeden od przekazuje odczyt do komputera a drugi tylko na zegary
jeden jest od klimy i krecic sie powinien kiedy klima jest wlaczona
drugi to wiatrak samej chlodnicy i powinien sie wlaczac kiedy czujnik temperatury cieczy osiągnie pewna temperature – jesli kreci sie caly czas to sa 3 mozliwosci:
1- brak płynu lub zapowietrzony uklad
2 – uszkodzony czujnik temeratury płynu chlodzacego (dla komputera) – to onsteruje wiatrakami i odlaczenie go powoduje wlaczenie wiatraka na stałe
3- wlasnie uszkodzona wiazka el. tegoż czujnika
nalezy pamietac ze czujniki są 2 – jeden od przekazuje odczyt do komputera a drugi tylko na zegary
NAPRAWA / POGOTOWIE KOMPUTEROWE
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
Witam mam pytanie na temat wentylatora dzisiaj zauważyłem że temp. płynu chłodniczego wzrósł
kiedy podniosłem maskę zauważyłem że jeden wiatrak chodzi no-stop od strony kierowcy a drugi od strony pasażera nie nawet po włączeniu klimatyzacji nie działa proszę o poradę gdzie i co mam szukać
jutro sprawdzę te trzy punkty co kolega maxim_wawa opisał ale gdzie są te czujki
odpowietrzę układ doleje na full płynu po drugie do zbiornika wyrównawczego doleje tez na full
sądzę że bardziej jest zapowietrzony układ kiedy ostatnio patrzyłem to było na połowie pozdrawiam
kiedy podniosłem maskę zauważyłem że jeden wiatrak chodzi no-stop od strony kierowcy a drugi od strony pasażera nie nawet po włączeniu klimatyzacji nie działa proszę o poradę gdzie i co mam szukać
jutro sprawdzę te trzy punkty co kolega maxim_wawa opisał ale gdzie są te czujki
odpowietrzę układ doleje na full płynu po drugie do zbiornika wyrównawczego doleje tez na full
sądzę że bardziej jest zapowietrzony układ kiedy ostatnio patrzyłem to było na połowie pozdrawiam
- Od: 15 wrz 2008, 22:06
- Posty: 14
- Skąd: Gniezno
- Auto: Mazda 626 GF 1,8 16v hatchback
O w mordę, prawie przez rok czasu jeszcze żeś tego nie zrobił?
Zanim zaczniesz się kłócić, komuś dokuczać, wiedz, że nie warto. Przeczytaj:
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
a no jeszcze nie dałem ostatnio ale chłopaki nie mieli czasu nawał pracy w warsztacie walczyli z moimi obrotami silnika i zrobili a to jak zawsze zapomnieli
teraz będę robił instalacje pod elektryczne szybki to sam zajrzę
teraz będę robił instalacje pod elektryczne szybki to sam zajrzę
- Od: 15 wrz 2008, 22:06
- Posty: 14
- Skąd: Gniezno
- Auto: Mazda 626 GF 1,8 16v hatchback
Jeśli obroty masz nadal wolne to jest wszytko okej. Dokładne sprawdzenie to tylko po podłączeniu kompa i/lub analizatora spalin. W mojej madzi moge to sprawdzić obroty silnika na 2 sposoby bo i przez kompa i przez centralke LPG
. Przez kompa możesz sprawdzić jakie jest spalanie i czy położenie przepustnicy wynosi 0%. A organoleptycznie to obroty na biegu jalowym powinny być mniejwiecej miedzy 650 a 750 obr/min na rozgrzanym silniku bez żadnych obciążeń.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Only japanise technik...
Ale... Kolega tu jakoś nie na temat, bo nam o wentylator chodzi... Obroty to już są dobrze.
Zanim zaczniesz się kłócić, komuś dokuczać, wiedz, że nie warto. Przeczytaj:
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6