Czesc!
Jestem nowy zarowno na forum jak i nowym posiadaczem Mazdy (2.0 16V GF).
I jako pierwsze rzucam taki oto problem.
Instalowalem sobie wczoraj radyjko. Musialem przy tym poprawic rowniez instalacje bo poprzednia 5 gr warta nie byla. Niestety przy tej zabawie musiałem cos sp... Skutek tego jest taki, że teraz:
1. jest problem z uruchomieniem Madzi po dłuzszym postoju (tak conajmniej 2-3h); za 2,3 razem odpali i kolejne razy juz od pierwszego kopa
2. Brak oświetlenia wewn.
3. Komputerek pokladowy (ten liczacy i pokazujacy srednie spalanie) nic nie wskazuje, dziala tylko podswietlenie
4. nie dziala podtrzymanie pamieci radia (ten kabelek podłączony permanentnie to aku. nie dostaje napiecia)
5. po kazdym zatrzymaniu silnika, kasowane sa dzienne przebiegi kilometrowe (TRIP)
6. dzisiaj tez zauwazylem brak dzialania lektrycznych szyb (chociaz wydaje mi sie, ze dzis rano jeszcze dzialaly).
Mam nadzieję, ze to tylko objaw uwalenia któregoś bezpiecznika. Wprawdzie przejrzałęm wszystkie znane mi bezpieczniki, ale robilem to bez znajomosci "ktory do czego" oraz przy kiepskim oświetleniu. Optycznie wszystkie wyglądały na sprawne. Za ciemno tez bylo na wyciaganie miernika.
Panie i Panowie. Czy wynumerowane anomalie faktycznie wskazuja na wywalony bezpiecznik? Udało mi sie na forum znalesc instr. obslugi do Mazdy 626 GE. Mam nadzieje, ze po lekturze opisów bezpieczników uda mi sie zlokalizować. Czy mam szukać uszkodzeń gdzieś głębiej ?
Licznik przestal trzymac dzienny przebieg
Strona 1 z 1
Dlugi_wr napisał(a):Na początku znajdź i sprawdź dobrze te bezpieczniki zbyt dużo rzeczy padło na raz.
No podrukowałem sobie skrzynki bezpieczników, będę walczył. Sprawdzę wszystkie bezpieczniki. Martwi mnie tylko to uruchamianie. Dzisiaj poszlo bez problemow. Moze te wczorajsze problemy wynikaly z ulewy jaka przeszla nad Poznaniem. Przewody WN juz nie pierwszej swierzości. Zauważylem w zupełnej ciemności, że jest jedno malutkie przebicie. Moze to to. Ale zachowanie komputerka? Mam nadzieję, że jednak to nic poważnego.
Dzięki za odzew!
Pozdrawiam serdecznie
medeneś
medeneś
- Od: 23 sie 2005, 21:42
- Posty: 31
- Skąd: Swarzędz
- Auto: 626 GF FS '97 LPG SGI
medenes.. kable natychmiast wyp.. wymień... Elite, intercars dowolne norauto, Japan cars na dolnej wildzie... wszędzie dostaniesz. a reszta to kwestia prób i błędów i dobrego elektryka jeśli sam miernikiem słabo smigasz..Coś mi się widzi że gdzieś "gubisz masę" albo masz jakieś lekkie zwarcie na rozruszniku?? trudno diagnozować bez sprawdzenia zwłaszcza prądy..
mayer
W124 300TD automat
mazda 626 GE 2,0 16V
W oczekiwaniu na małego Mayerka...
)))))
W124 300TD automat
mazda 626 GE 2,0 16V
W oczekiwaniu na małego Mayerka...
mayer napisał(a):medenes.. kable natychmiast wyp.. wymień... Elite, intercars dowolne norauto, Japan cars na dolnej wildzie... wszędzie dostaniesz.
Przewody wyleca przy najblizszym przegladzie. To juz za parę dni.
mayer napisał(a):a reszta to kwestia prób i błędów i dobrego elektryka jeśli sam miernikiem słabo smigasz..Coś mi się widzi że gdzieś "gubisz masę" albo masz jakieś lekkie zwarcie na rozruszniku?? trudno diagnozować bez sprawdzenia zwłaszcza prądy..
Wspomniane objawy uruchamiania silnika jakoś wczoraj nie wystąpiły. Fakt, ze znalazłem uwalony bezpiecznik i go wymienilem. Wszystkie dolegliwości ustąpiły. TRIP jest juz trzymany, oświetlenia są itd. Nie chciałbym tych objawów łączyć z problemami z uruchomieniem, ale tak jakoś wyszło
Pozdrawiam serdecznie
medeneś
medeneś
- Od: 23 sie 2005, 21:42
- Posty: 31
- Skąd: Swarzędz
- Auto: 626 GF FS '97 LPG SGI
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6