Bede wdzieczny za jakies opinie.
Pozdrawiam,
MT
www.mazdaspeed.pl



track napisał(a):Do tego nawiewy przednie (nie na szybe). Niestety jakos nie czuje komfortu klimatyzacji. Nawet na wewnetrznym obiegu.
A tak po polsku: żeby zmierzyć temp. na wylocie, musisz mieć taki śmieszny miernik temperatury na kabelku – czasami jest to dostawka do troszkę lepszych multimetrów (mierników) cyfrowych – takich m.in. elektrycznych. Niektóre mierniki mają opcję pomiaru temp. Końcówkę wkładasz do kratki nawiewu np. koło włącznika świateł awaryjnych) i wpychasz jak najdalej się da. Wtedy masz dobrze wykonany pomiar.


maxim_wawa napisał(a):abudabdi zrobił byś fote rurki która izolowałeśaz jestem ciekaw jak to wyglada



martyrdom napisał(a):Co do obiegu zamkniętego to można zaobserwować jak pracuje automatyczna klima. Jak się mocno podkręci nawiew i jak jest ciepło w środku i dopiero zaczynamy chłodzić to ona automatycznie włącza się na obieg zamknięty. Ale jak już trochę schłodzi to przełącza się ponownie na powietrze z zewnątrz.


lucas83 napisał(a):Ale przecież przy włączonej opcji AUTO i ręcznej zmianie kierunku nawiewu, klimatyzacja Ci się nie wyłącza. Wyłącza Ci się tylko AUTO, czyli automatyczna regulacja biegów wentylatora, kierunku nawiewu, itp. U mnie jest tak, że przy włączonej opcji AUTO klimatyzacja sama sobie reguluje gdzie i ile powietrza ma puścić (dynamicznie). Nie jest tak, że AUTO zawsze puszcza nawiew na górne kratki i tak już zostaje cały czas.
: gile do pasa i zawalone zatokiUżytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6