Alarm do Mazda 626 GF

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez kazio0 » 1 lip 2010, 14:54

Witam,
Ostatnio zakupiłem alarm STEELI MEN (http://www.allegro.pl/show_item.php?item=1093097791) do Mazdy 626 GR (97r silnik 2.0 FS)
W samochód został niedawno kupiony i dołączony został do niego pilot (auto sprowadzone z niemiec). Jednak nie działa on. Dlaczego pozostaje to tajemnicą, próbowałem odnaleźć centralkę, jednak nie udało mi się, jedyne kable które wskazywałyby(po kolorach(ORG, WHT, BRN/WHT, BRN/YEL, YEL/BLK, YEL/GRN)) że powinny być podłączone do centralki wiszą zawinięte razem. Możliwe że została ona zdemontowana albo po prostu nie wiem które to urządzenie.
i teraz moje pytanie, czy da się jakoś podłączyć w łatwy sposób na miejcie starej centralki nową żeby to wszystko ładnie chodziło? Dodam że głównie chodzi mi o zamykanie i otwieranie auta z pilota, alarm to dodatek.
Zdjęcia instrukcji do alarmu i starego pilota:
http://img85.imageshack.us/gal.php?g=skan01c.jpg
Mazda 626 97r 2.0FS 115KM
Początkujący
 
Od: 1 lip 2010, 14:45
Posty: 6
Skąd: Kobierniki
Auto: Mazda 626 97r 2.0FS 115KM

Postprzez noxes » 1 lip 2010, 21:34

Wszystko się da, tylko to zależy od wiedzy i umiejętności. Ja w swojej sam zakładałem.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez kazio0 » 1 lip 2010, 23:25

skoro da się to w łatwy sposób podłączyć w miejsce starej to proszę o instrukcję ;)
Mazda 626 97r 2.0FS 115KM
Początkujący
 
Od: 1 lip 2010, 14:45
Posty: 6
Skąd: Kobierniki
Auto: Mazda 626 97r 2.0FS 115KM

Postprzez PLaster » 2 lip 2010, 01:15

Witam kolegokazio0
na początek uprasza się z zapoznanie z zasadami panującymi na tym forum, a następnie pasowałoby się przywitać w specjalnym wątku. kolejnym krokiem czytamy wszystko to co już zostało napisane w interesującej nas dziedzinie. jak czegoś nie widzimy na głównej stronie to używamy opcji szukaj. chcąc coś napisać to staramy się najpierw dopisać do istniejących podobnych tematów a jak już nic podobnego nie ma to wtedy zakładamy nowy temat.
poza tym po zarejestrowaniu należałoby uzupełnić profil, jakie auto, skąd. ułatwi to ewentualną pomoc.

a w temacie, to wszystko da się podłączyć jak się ma choć blade pojęcie o mierniku i lutowaniu, w przeciwnym wypadku nawet nie wiadomo jaki opis czy schemat nie pomoże (schemat trzeba umieć czytać), a nieumiejętna instalacja (w tym przypadku jest gorzej – przerobienie) może nieść wielkie szkody
www.czelej.net
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 4 lut 2008, 02:41
Posty: 2352 (23/37)
Skąd: Marki k. Warszawy/Podlasie
Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW

Postprzez kazio0 » 2 lip 2010, 09:06

Pierwsze co robiłem to szukanie podobnych wątków. Nawet na -n stronie w temacie "CENTRALNY ZAMEK i AUTO-ALARM w Twojej Maździe " myślałem że dostanę odpowiedź bo któryś z użytkowników miał podobną sytuację jednak nie dostał odpowiedzi. Od zera też nie chcę ciągnąć kabli jak to robi większość tu (według opisów na forum) tylko jakby się dało to skorzystać z tego co już gotowe.
Mazda 626 97r 2.0FS 115KM
Początkujący
 
Od: 1 lip 2010, 14:45
Posty: 6
Skąd: Kobierniki
Auto: Mazda 626 97r 2.0FS 115KM

Postprzez PLaster » 2 lip 2010, 18:07

słuchaj, to jak masz stare kable to to je wykorzystaj, ale skąd masz wiedzieć gdzie te kable idą co tam wiszą , skąd masz taką pewność że to od centralnego? z której strony są te kable, może jakieś zdjęcie?
czy jest to fabryczny czy dokładany centralny co są te kable? szczerze zawsze jest lepiej kłaść nowe kable niż szukać starych, tym bardzie jak nie masz schematu tego co już jest położone w aucie.

jak już chcesz to zdejmujesz boczki i metodą macajewa (miernik w garść) sprawdzaj kable i podłączaj do tego co masz!!

powiedzenie na odległość co gdzie podłączyć to nikt Ci nie powie, bo nie weźmie odpowiedzialności na siebie jak nie wiem co tam jest namieszane!!
www.czelej.net
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 4 lut 2008, 02:41
Posty: 2352 (23/37)
Skąd: Marki k. Warszawy/Podlasie
Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW

Postprzez Norbiiis » 9 lip 2010, 20:17

Dołączam sie do tematu. Mam problem z podłaczeniem alarmu. Jestem w podobnej sytuacji co mój poprzednik. A więc mam taki sam pilocik co on, jest to pilocik fabryczny do centralnego. Wszystko co mogłem podpiełem i działa według mnie sprawnie, a mój problem to otwieranie zamków. Przeszukałem podobne posty i nie moge dojść jak to u siebie zrobić. Zamykanie mam podpiete przez opornik 1kom do centrali, szukałem otwierania i nie znalazłem. Jeśli podepne pod ten sam kabel, kabel od otwierania.Tak jak sugerują na forum/ ach blokuje mi całą centrale( wtedy nie działa fabryczny pilot i zamykanie pilotem od alarmu). Też próbowałem podpinac pod podawane piny ( jakby sie kolory kabli nie zgadzały). Wcześniej nikt nic przy centralnym nie robił. Zaznaczam, że przy próbuje podłaczenia i spr drzwi są zamknięte.
Norbiiis
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6