Hamulce – Tarcze i klocki – pytania i problemy.

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez Tomek6 » 17 cze 2011, 16:43

Rabti, powiedz mi, w którym ASO Ty się serwisujesz?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lip 2009, 23:42
Posty: 1297

Postprzez Rabti » 18 cze 2011, 08:23

Tomek6 napisał(a):Rabti, powiedz mi, w którym ASO Ty się serwisujesz?


Serwisuję to za dużo powiedziane – byłem pierwszy raz – ASO KCE DYGA
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 13 cze 2011, 21:47
Posty: 30
Skąd: Mikołów
Auto: Mazda 5 2011r. 2.0

Postprzez chmooreck » 18 cze 2011, 08:39

Rabti napisał(a):
Tomek6 napisał(a):Rabti, powiedz mi, w którym ASO Ty się serwisujesz?


Serwisuję to za dużo powiedziane – byłem pierwszy raz – ASO KCE DYGA

I jakie wrażenia ?
Zdecydowanie podjedź jeszcze do Pro-moto w Katowicach lub do Boronia w Dąbrowie – jeśli koniecznie chcesz w ASO. Jeśli niekoniecznie – do Mazvagtech w Mysłowicach.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 maja 2008, 18:37
Posty: 1116 (0/3)
Skąd: Jaworzno
Auto: M3 BP '19 2.0 180KM
M3 BM '14 2.0 120KM

Postprzez Rabti » 18 cze 2011, 09:06

chmooreck napisał(a):
Rabti napisał(a):
Tomek6 napisał(a):Rabti, powiedz mi, w którym ASO Ty się serwisujesz?


Serwisuję to za dużo powiedziane – byłem pierwszy raz – ASO KCE DYGA

I jakie wrażenia ?
Zdecydowanie podjedź jeszcze do Pro-moto w Katowicach lub do Boronia w Dąbrowie – jeśli koniecznie chcesz w ASO. Jeśli niekoniecznie – do Mazvagtech w Mysłowicach.


Dzięki, czytałem trochę na forum i taki mam zamiar.
Powiedzcie mi jeszcze czy klocki i tarcze w autku na gwarancji trzeba wymieniać w ASO?
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 13 cze 2011, 21:47
Posty: 30
Skąd: Mikołów
Auto: Mazda 5 2011r. 2.0

Postprzez chmooreck » 18 cze 2011, 09:15

Nie powinno to mieć wpływu na gwarancję, ale najlepiej sobie zadzwoń do ASO (normalnego ;) ) i się zapytaj, czy nie będą robić problemów.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 maja 2008, 18:37
Posty: 1116 (0/3)
Skąd: Jaworzno
Auto: M3 BP '19 2.0 180KM
M3 BM '14 2.0 120KM

Postprzez Tomek6 » 18 cze 2011, 11:01

chmooreck napisał(a):Zdecydowanie podjedź jeszcze do Pro-moto w Katowicach lub do Boronia w Dąbrowie


Ja tutaj podpiszę się pod pierwszą opcją. Podjedź Rabti do Pro-moto i daj znać co z tymi hamulcami ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lip 2009, 23:42
Posty: 1297

Postprzez Rabti » 2 lip 2011, 09:49

Witam!
Czas na opis zakończenia sprawy z moimi hamulcami.
Wizyta u sprawdzonego mechanika – oględziny zenętrzne: klocki nie wydają sie być do wymiany a tarcze tym bardziej, lekki rant, normalny jak na 60tys.
Po zdjęciu kół okazuje się, że klocki są jeszcze fabryczne, rzeczywiście wewnętrzne są bardziej zużyte i zaciski są pozapiekane. Teoretycznie powinny wytrzymać jeszcze jakiś czas (przypominam, że z hamulcami nie miałem żadnego problemu), ale czeka mnie wyjazd na wakacje więc wymieniam.
Mechanik oczyścił mi zaciski, zeszlifował rant, wymienił klocki przód i tył.
Koszt całkowity 500pln.
Hamulce dotarłem i wszystko super. W kieszeni zostało 2tys...
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 13 cze 2011, 21:47
Posty: 30
Skąd: Mikołów
Auto: Mazda 5 2011r. 2.0

Postprzez polak900 » 2 lip 2011, 12:54

no to jest normalna cena za usługę
60 tys – jeszcze długo do takiego przebiegu u mnie :)
dobrą decyzję podjąłeś
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 18 lis 2010, 20:00
Posty: 911 (1/2)
Auto: M6 GH 2.0 MZR DISI Ex+
Subaru Legacy 2.0 D MY10

Postprzez kimono » 11 lip 2011, 01:28

Witam , za kilka tygodni bede wymienial tarcze i klocki a ze w poprzednim aucie mialem TRW wiec i tym razem zastanawiam sie czy ich nie wybrac chociaz jest jeszcze opcja Brembo/Ferodo lub ATE. Stad moje pytanie , czy macie jakies lepsze lub gorsze doswiadczenie z ktoras z ww. firm i na jakich stronkach moge porownac ceny poza allegro na ktorym jest bida ?
Początkujący
 
Od: 13 maja 2011, 12:30
Posty: 9
Auto: MAZDA 6 GH MZR-CD 2.0

Postprzez ZOOM-ZOOM » 11 lip 2011, 08:31

Witam.
Panowie zajrzyjcie sobie na stronkę EBC POLSKA. Ja kupiłem właśnie od nich:
http://www.ebcbrakes.pl/oferta/samochody_osobowe
Tarcza Turbo Groove/Bęben przód
Tarcza Turbo Groove/Bęben tył
Klocki UPGRADE przód
Klocki UPGRADE tył

Od czasu jak wymieniłem zwykłe na EBC... zapinam pasy by przy hamowaniu nie wypaść przez przednią szybę :–) Kilka metrów różnicy przy hamowaniu w porównaniu do zwykłych !!! a jak wiadomo czasem braknie jednego metra tyle tylko że wtedy jest już za późno.

P.S. Mam na sprzedanie jeden taki komplecik po dotarciu (500km).
Dla zainteresowanych tel. kon. 603-700-805
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 paź 2008, 22:33
Posty: 47
Skąd: WML
Auto: MAZDA 6 GH 2.0 MZR-CD 103kW/140KM TOP '08r.

Postprzez polak900 » 11 lip 2011, 13:35

kupowałeś z tej strony po wybraniu odp modelu?
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 18 lis 2010, 20:00
Posty: 911 (1/2)
Auto: M6 GH 2.0 MZR DISI Ex+
Subaru Legacy 2.0 D MY10

Postprzez glowasiek » 11 lip 2011, 13:49

Mam komplet klockow EBC ktorych niestety jeszcze nie mialem czasu zalozyc ale slyszalem ze sa niezle i o wiele lepsze niz OEM'y
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 cze 2010, 22:36
Posty: 1675 (3/6)
Skąd: z daleka
Auto: Mazda 6 GH sport

Postprzez polak900 » 11 lip 2011, 13:55

to dobrze wiedzieć
może jak mi się skończą przejdę na ten komplet
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 18 lis 2010, 20:00
Posty: 911 (1/2)
Auto: M6 GH 2.0 MZR DISI Ex+
Subaru Legacy 2.0 D MY10

Postprzez ZOOM-ZOOM » 11 lip 2011, 14:00

Tak kupiłem bezpośrednio od nich (siedziba chyba w Krakowie). Nie chciałem przez pośredników z allegro. Wszystko elegancko zapakowane i nikt po drodze w tym nie grzebał :–)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 paź 2008, 22:33
Posty: 47
Skąd: WML
Auto: MAZDA 6 GH 2.0 MZR-CD 103kW/140KM TOP '08r.

Postprzez djdark4 » 11 lip 2011, 14:06

ja też przechodzę na klocki EBC , a jeśli chodzi o tarcze to zostaje przy gładkich bo te z nacięciami są zbyt głośne przy hamowaniu
Początkujący
 
Od: 8 lis 2010, 22:22
Posty: 26
Skąd: Bruksela / Rzeszów
Auto: M6 GH MZR-CD 2.0 SPORT

Postprzez glowasiek » 11 lip 2011, 14:24

EBC ma tez w ofercie zwykle tarcze bez naciec
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 cze 2010, 22:36
Posty: 1675 (3/6)
Skąd: z daleka
Auto: Mazda 6 GH sport

Postprzez kimono » 11 lip 2011, 14:29

A jakie jest wasze zdanie o TRW i Brembo/Ferodo ?
Początkujący
 
Od: 13 maja 2011, 12:30
Posty: 9
Auto: MAZDA 6 GH MZR-CD 2.0

Postprzez polak900 » 11 lip 2011, 14:35

firmowe to pewnie są dobre
kiedyś miałem klocki ferrodo i było ok
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 18 lis 2010, 20:00
Posty: 911 (1/2)
Auto: M6 GH 2.0 MZR DISI Ex+
Subaru Legacy 2.0 D MY10

Postprzez mario460 » 5 sie 2011, 19:20

Na cyklicznym przeglądzie wymieniono mi płyn hamulcowy i rozpoczęły się problemy.
Hamulec nie jest twardy. Bez problemu mogę wcisnąć go do końca (choć nie za każdym razem)
przy delikatnym hamowaniu w pewnym momencie nie łapią właściwie i bez problemu wciskam go do końca.
Proszę o pomoc

Edit:

serwis twierdzi że to nie zapowietrzenie
mario460
 

Postprzez Wojtek » 5 sie 2011, 19:35

mario460 napisał(a):serwis twierdzi że to nie zapowietrzenie

zmien serwis... <głaszcze>

Ps. nie pisz posta pod swoim postem... chyba, ze jest to bardzo istotna informacja...
nastepnym razem bede kasowac... ;)
Skoda Rapid Obrazek , Mii FR-line 1.0 Obrazek
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17490 (110/470)
Skąd: UK
Auto: Rapid 1.2 SE-L 110KM
Mii FR-line 1.0 75KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6