Hamulce – Tarcze i klocki – pytania i problemy.
Rabti napisał(a):Tomek6 napisał(a):Rabti, powiedz mi, w którym ASO Ty się serwisujesz?
Serwisuję to za dużo powiedziane – byłem pierwszy raz – ASO KCE DYGA
I jakie wrażenia ?
Zdecydowanie podjedź jeszcze do Pro-moto w Katowicach lub do Boronia w Dąbrowie – jeśli koniecznie chcesz w ASO. Jeśli niekoniecznie – do Mazvagtech w Mysłowicach.
chmooreck napisał(a):Rabti napisał(a):Tomek6 napisał(a):Rabti, powiedz mi, w którym ASO Ty się serwisujesz?
Serwisuję to za dużo powiedziane – byłem pierwszy raz – ASO KCE DYGA
I jakie wrażenia ?
Zdecydowanie podjedź jeszcze do Pro-moto w Katowicach lub do Boronia w Dąbrowie – jeśli koniecznie chcesz w ASO. Jeśli niekoniecznie – do Mazvagtech w Mysłowicach.
Dzięki, czytałem trochę na forum i taki mam zamiar.
Powiedzcie mi jeszcze czy klocki i tarcze w autku na gwarancji trzeba wymieniać w ASO?
- Od: 13 cze 2011, 21:47
- Posty: 30
- Skąd: Mikołów
- Auto: Mazda 5 2011r. 2.0
Witam!
Czas na opis zakończenia sprawy z moimi hamulcami.
Wizyta u sprawdzonego mechanika – oględziny zenętrzne: klocki nie wydają sie być do wymiany a tarcze tym bardziej, lekki rant, normalny jak na 60tys.
Po zdjęciu kół okazuje się, że klocki są jeszcze fabryczne, rzeczywiście wewnętrzne są bardziej zużyte i zaciski są pozapiekane. Teoretycznie powinny wytrzymać jeszcze jakiś czas (przypominam, że z hamulcami nie miałem żadnego problemu), ale czeka mnie wyjazd na wakacje więc wymieniam.
Mechanik oczyścił mi zaciski, zeszlifował rant, wymienił klocki przód i tył.
Koszt całkowity 500pln.
Hamulce dotarłem i wszystko super. W kieszeni zostało 2tys...
Czas na opis zakończenia sprawy z moimi hamulcami.
Wizyta u sprawdzonego mechanika – oględziny zenętrzne: klocki nie wydają sie być do wymiany a tarcze tym bardziej, lekki rant, normalny jak na 60tys.
Po zdjęciu kół okazuje się, że klocki są jeszcze fabryczne, rzeczywiście wewnętrzne są bardziej zużyte i zaciski są pozapiekane. Teoretycznie powinny wytrzymać jeszcze jakiś czas (przypominam, że z hamulcami nie miałem żadnego problemu), ale czeka mnie wyjazd na wakacje więc wymieniam.
Mechanik oczyścił mi zaciski, zeszlifował rant, wymienił klocki przód i tył.
Koszt całkowity 500pln.
Hamulce dotarłem i wszystko super. W kieszeni zostało 2tys...
- Od: 13 cze 2011, 21:47
- Posty: 30
- Skąd: Mikołów
- Auto: Mazda 5 2011r. 2.0
Witam , za kilka tygodni bede wymienial tarcze i klocki a ze w poprzednim aucie mialem TRW wiec i tym razem zastanawiam sie czy ich nie wybrac chociaz jest jeszcze opcja Brembo/Ferodo lub ATE. Stad moje pytanie , czy macie jakies lepsze lub gorsze doswiadczenie z ktoras z ww. firm i na jakich stronkach moge porownac ceny poza allegro na ktorym jest bida ?
- Od: 13 maja 2011, 12:30
- Posty: 9
- Auto: MAZDA 6 GH MZR-CD 2.0
Witam.
Panowie zajrzyjcie sobie na stronkę EBC POLSKA. Ja kupiłem właśnie od nich:
http://www.ebcbrakes.pl/oferta/samochody_osobowe
Tarcza Turbo Groove/Bęben przód
Tarcza Turbo Groove/Bęben tył
Klocki UPGRADE przód
Klocki UPGRADE tył
Od czasu jak wymieniłem zwykłe na EBC... zapinam pasy by przy hamowaniu nie wypaść przez przednią szybę :–) Kilka metrów różnicy przy hamowaniu w porównaniu do zwykłych ! a jak wiadomo czasem braknie jednego metra tyle tylko że wtedy jest już za późno.
P.S. Mam na sprzedanie jeden taki komplecik po dotarciu (500km).
Dla zainteresowanych tel. kon. 603-700-805
Panowie zajrzyjcie sobie na stronkę EBC POLSKA. Ja kupiłem właśnie od nich:
http://www.ebcbrakes.pl/oferta/samochody_osobowe
Tarcza Turbo Groove/Bęben przód
Tarcza Turbo Groove/Bęben tył
Klocki UPGRADE przód
Klocki UPGRADE tył
Od czasu jak wymieniłem zwykłe na EBC... zapinam pasy by przy hamowaniu nie wypaść przez przednią szybę :–) Kilka metrów różnicy przy hamowaniu w porównaniu do zwykłych ! a jak wiadomo czasem braknie jednego metra tyle tylko że wtedy jest już za późno.
P.S. Mam na sprzedanie jeden taki komplecik po dotarciu (500km).
Dla zainteresowanych tel. kon. 603-700-805
- Od: 16 paź 2008, 22:33
- Posty: 47
- Skąd: WML
- Auto: MAZDA 6 GH 2.0 MZR-CD 103kW/140KM TOP '08r.
Na cyklicznym przeglądzie wymieniono mi płyn hamulcowy i rozpoczęły się problemy.
Hamulec nie jest twardy. Bez problemu mogę wcisnąć go do końca (choć nie za każdym razem)
przy delikatnym hamowaniu w pewnym momencie nie łapią właściwie i bez problemu wciskam go do końca.
Proszę o pomoc
Edit:
serwis twierdzi że to nie zapowietrzenie
Hamulec nie jest twardy. Bez problemu mogę wcisnąć go do końca (choć nie za każdym razem)
przy delikatnym hamowaniu w pewnym momencie nie łapią właściwie i bez problemu wciskam go do końca.
Proszę o pomoc
Edit:
serwis twierdzi że to nie zapowietrzenie
-
mario460
mario460 napisał(a):serwis twierdzi że to nie zapowietrzenie
zmien serwis...
Ps. nie pisz posta pod swoim postem... chyba, ze jest to bardzo istotna informacja...
nastepnym razem bede kasowac...
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6