Witam, mam taki problem z moją Mazdą, postanowiłem przeprowadzić kalibrację czujnika skrętu EPS w FORScanie, gdyż przeczytałem to kiedyś na forum, że to może pomóc ze ściąganiem w prawo oraz z delikatnie skręconą kierownicą cały czas. Przed kalibracją sprawdziłem PIDy i wartości odchodziły od zalecanych, SS_TRQ1 oraz SS_TRQ2 miały wartości około -1.6Nm oraz cały czas pokazywało prąd w wartości MTR_CUR, chociaż kierownica stała w bezruchu. Po przeprowadzeniu kalibracji, kierownica stoi prosto, auto wydaje się mniej ściągać(chociaż ciężko to przetestować na polskich drogach). Problemem jest to, że siła wspomagania kierownicy bardzo zmalała i do tego w prawą stronę jest o wiele ciężej. Sprawdziłem jeszcze raz PIDy w FORScanie i zauważyłem że zmieniła się również wartość CENTER_TRQ z okolicy 0 do -1.6Nm i podejrzewam że ta wartość odpowiada za siłe wspomagania. Jest jakiś sposób żeby wrócić tą wartością do okolic 0?
Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam.
Ciężko chodzi kierownica po kalibracji czujnika skrętu
Strona 1 z 1
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6