Piasta przód Mazda 6 kombi GH 2010

witam serdecznie!
mam pytanie,
czy da się wymienić piastę przednią tak, żeby bicie piasty mierzone czujnikiem zegarowym było równe zero lub bliskie zeru?
ja po wymianie piasty wraz z nowym łożyskiem mam bicie boczne nowej piasty 0,02mm a z dokumentacji wynika że to jest już maksymalne bicie, jakie dopuszcza producent,
dodam że założyłem nowe tarcze, ( sprawdzone na tokarce, zero bicia) i po zmierzeniu bicia tarczy na założonej tarczy na piastę , wynik się powiększa do 0,05mm co też jest już maksymalną wartością,
i co teraz zrobić, jeździć i czekać jak się tarcza pokrzywi, czy znowu wyciągać piastę?
z góry dziękuje za opinie,
pozdrawiam
Paweł
mam pytanie,
czy da się wymienić piastę przednią tak, żeby bicie piasty mierzone czujnikiem zegarowym było równe zero lub bliskie zeru?
ja po wymianie piasty wraz z nowym łożyskiem mam bicie boczne nowej piasty 0,02mm a z dokumentacji wynika że to jest już maksymalne bicie, jakie dopuszcza producent,
dodam że założyłem nowe tarcze, ( sprawdzone na tokarce, zero bicia) i po zmierzeniu bicia tarczy na założonej tarczy na piastę , wynik się powiększa do 0,05mm co też jest już maksymalną wartością,
i co teraz zrobić, jeździć i czekać jak się tarcza pokrzywi, czy znowu wyciągać piastę?
z góry dziękuje za opinie,
pozdrawiam
Paweł