Piasta przód Mazda 6 kombi GH 2010

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez valdi2000 » 28 cze 2019, 20:07

witam serdecznie!

mam pytanie,
czy da się wymienić piastę przednią tak, żeby bicie piasty mierzone czujnikiem zegarowym było równe zero lub bliskie zeru?

ja po wymianie piasty wraz z nowym łożyskiem mam bicie boczne nowej piasty 0,02mm a z dokumentacji wynika że to jest już maksymalne bicie, jakie dopuszcza producent,

dodam że założyłem nowe tarcze, ( sprawdzone na tokarce, zero bicia) i po zmierzeniu bicia tarczy na założonej tarczy na piastę , wynik się powiększa do 0,05mm co też jest już maksymalną wartością,

i co teraz zrobić, jeździć i czekać jak się tarcza pokrzywi, czy znowu wyciągać piastę?

z góry dziękuje za opinie,
pozdrawiam
Paweł
Forumowicz
 
Od: 28 lip 2013, 20:42
Posty: 44
Skąd: Olkusz
Auto: była
Mazda 6 kombi, 2.0L Diesel 121KM 2004r
jest Mazda 6 GH kombi, 2.2L 2010r, 163KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6