Dokładnie w mazdzie stwierdzili, że winny jest synchronizator 6 biegu.
Dodatkowo, że minimalny luz mają gumy na stabilizatorze przód
I, że wibracje na wolnych obrotach są od nieszczelnej podkładki pod wtryskiem.
Zakupiłem skrzynię używaną z 3 miesięczną gwarancją za 400zł z przesyłką już i autko śmiga bez wibracji
Przed wymianą też miałem takie cykanie od strony lewego przodu, ale już nie ma bo skrzynia wymieniona.
Gumy na stabilizatorze wymieniłem i już na nierównościach nie czuć stukania w zawieszeniu.
Podkładki zrobię do soboty ponieważ muszę poprawki zrobić po mechaniku bo wszystkie śrubki
są z innej parafii, kostki pourywane i ogólnie muszę mechanika zmienić,
Dodatkowo po wymianie słyszę turbo w środku i winny chyba jest przewód co idzie
od filtra do turbo ponieważ źle był założony i ma dziurę od spodu przy turbie.
Starą skrzynię do weekendu myślę rozkopię i popatrzę co tam się posypało to owe zdjęcia i relację zdam