Regulacja hamulca ręcznego / demontaż pojemnika na kubki

Ponieważ poprzedni autor tego tematu usunął swoja relacje przy okazji ponownej regulacji u siebie zrobiłem fotki.
Potrzebujemy klucz plaski 10 oraz jakieś 20min wolnego czasu.
Upewnijmy się ze samochód stoi w pewnym miejscu, najlepiej nie na żadnym wzniesieniu.
Otwieramy pojemnik na kubki i delikatnie chwytamy palcami z tyłu klapki. Podciągamy delikatnie do góry, nie za mocno, jak puszcza zatrzaski przechodzimy dalej dookoła obudowy.
Ukaże się nam przy dźwigni śruba do regulacji;
Upewnijmy się ze mamy włączony bieg i spuszczamy ręczny. Regulujemy podkręcając śrubę
w prawa stronę- naciągamy lub lewa-opuszczamy.
Upewniamy się ze ręczny chwyta, powinien łapać na 3 ząbku a na 4 na wzniesieniu auto nie powinno nawet ruszyć. Sprawdzamy po regulacji czy tarcze nie są zbytnio cieple, może to oznaczać ze ręczny jest podciągnięty za mocno.
Montaż obudowy jest odwrotnością demontażu.
Pozdrawiam
Marian.
Potrzebujemy klucz plaski 10 oraz jakieś 20min wolnego czasu.
Upewnijmy się ze samochód stoi w pewnym miejscu, najlepiej nie na żadnym wzniesieniu.
Otwieramy pojemnik na kubki i delikatnie chwytamy palcami z tyłu klapki. Podciągamy delikatnie do góry, nie za mocno, jak puszcza zatrzaski przechodzimy dalej dookoła obudowy.
Ukaże się nam przy dźwigni śruba do regulacji;
Upewnijmy się ze mamy włączony bieg i spuszczamy ręczny. Regulujemy podkręcając śrubę
w prawa stronę- naciągamy lub lewa-opuszczamy.
Upewniamy się ze ręczny chwyta, powinien łapać na 3 ząbku a na 4 na wzniesieniu auto nie powinno nawet ruszyć. Sprawdzamy po regulacji czy tarcze nie są zbytnio cieple, może to oznaczać ze ręczny jest podciągnięty za mocno.
Montaż obudowy jest odwrotnością demontażu.
Pozdrawiam
Marian.