Klocki hamulcowe przód -zamienniki?

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez Pabloo » 28 cze 2015, 11:14

Akurat klocki ori do mazdy 6 nie są najlepsze. U mnie są klocki oryginalne, jeździłem mazdą kumpla na ATE i jest wyczuwalna różnica w hamowaniu na korzyść ATE. Przebiegi aut po wymianie klocków były podobne, ok 15 – 20 tys. od tamtej pory przejechałem 20 tys km i zbliża się wymiana. Pytanie tylko czy ATE są optymalne, czy może coś innego, np. Ferodo (spisywały się dobrze w mojej 626) albo Brembo?

A porównanie z mazdą kumpla robiłem po tym jak przesiadłem się z vectry B na mazdę 6 GH i zastanawiałem się czemu mazda tak kiepsko hamuje...
Początkujący
 
Od: 11 maja 2005, 15:45
Posty: 6
Auto: Mazda 6 GJ 2.5 2023 r. 20th Anniversary

Postprzez Braintrust » 28 cze 2015, 21:06

Kilka postów poniżej jest 10 stron dywagacji o klockach i tarczach :)
U mnie już po wymianie. 500 km przejechane i żadnych negatywnych odczuć; rzekłbym jest lepiej. W chwili obecnej na autostradzie samochód wyraźnie reaguje na wciśnięty pedał hamulca, wcześniej – co zresztą większość opisuje – był nieco za miękki.

U mnie poszło.
Tarcze zimmeramnn – 370.3075.20 / 370.3083.20
Klocki Ferodo – FDB1721 / FDB4062

Co warto dodać a na co się nie natkałem w postach; może przeoczyłem.
Klocki Ferodo na tył posiadają blaszki na same klocki, druciki do klocków i blaszki na zacisk hamulcowy. Na przód te blaszki ani na zaciski, ani na same klocki nie występują – o ile na klocki to nie problem i nic nie przeszkadza jeśli ich nie będzie, o tyle na zaciski zostawiłem te z oryginalnych klocków.

Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 mar 2013, 00:51
Posty: 40 (0/1)
Skąd: okolice W-wy / Płock
Auto: Mazda6 GH L8 2008

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6