Skokowy obrót koła kierownicy w prawo

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez smagur » 29 gru 2014, 23:41

Witam. Przesiadłem się z GG na GH i mam pytanie co do wspomagania...
przeczytałem kilka wątków na ten temat ale nie rozwiały moich wątpliwości

mianowicie... od czas do czasu przy różnych prędkościach i różnych okolicznościach przyrody pojawia się bicie na kierownicy zupełnie jakby tarcze były krzywe... ale tu uprzedzam tarcze są nowe wraz z klockami a koła są wyważone...
dodam że ostatnio pojawił się dziwny objaw... przy małej prędkości po puszczeniu kierownicy zaczęła skręcać sama w prawo centymetrowymi skokami...
dodam, iż nie palą się żadne kontrolki wskazujące jakąś awarię itp...

czytałem coś o module ale nie bardzo wiem jak to sprawdzić ewentualnie gdzie i u kogo to zweryfikować?

Będę wdzięczny wskazanie drogi i światełka w tunelu :)
Forumowicz
 
Od: 2 lip 2006, 12:53
Posty: 148
Skąd: JÓZEFOSŁAW, W-WA, JELENIA GÓRA
Auto: 6-ka 2.0 Diesel 140 KM 2008 rok

Postprzez mario-k » 7 sty 2015, 23:58

Kolego ja tez podobnie mialem a wiec najpierw tarcze zaczely bic a przyczyna tego bylo ze klocek od szrodka sie skonczyl a blaszka ktöra miala mnie informowac ze konczy sie kloce odpadla,wiec nieswiadomy tego ze juz jest koniec klocka jezdzilem.Az metal juz zaczal trzec wiec zareagowalem co bylo za pözno.Tarcze dalem do przetoczenia a kupilem nowe tarcze TRW.Pieknie bylo bez bicia az do momentu naprawde ostrego awaryjnego hamowania.No i cudo sie skonczylo tarcze TRW reklamuje teraz.Zalozylem stare tarcze przetoczone ale widze ze to juz tez przegrzane i jak tarcza zlapie temp.to zaczyna bic wiec teraz mam problem.W miedzy czasie po zalozeniu nowych tarcz auto zaczelo samo skrecac w prawo.Mam pytanie gdzie czytales o module co jest odpowiedzialny za skret bo prawdopodobnie w nim zepsula sie elektronika.Chlopaki tu zmieniaja ustawienia czujnika skretu ale wedlug mnie to to nalezy zostawic a zabrac sie za ten modul [tiiit] bo to on jest winny za to ze po zapalenie samochodu kierownica samoczynie skreci do oporu w prawo.Mysle ze te moduly sa pod akumulatorem bo widze ze jakis ustrojstwo tam jest z kablami.POZDRAWIAM wszystkich i moze cos ktos dorzuci do tego tematu :)
Forumowicz
 
Od: 24 paź 2010, 20:31
Posty: 462 (2/17)

Postprzez smagur » 8 sty 2015, 00:10

u mnie tarcze i klocki są nowe... choć przyznam jakoś prawa strona coś tam popiskuje od czasu do czasu więc może tłoczek nie puszcza czy co... muszę to sprawdzić i ogólnie wyważyć jeszcze koła żeby wszystko wykluczyć... potem zabiorę się za ten moduł... obiło mi się to o uszy że jego usterka daje takie objawy więc dlatego tu zapytałem...

Dopisano 08 sty 2015 21:58:

temat do zamknięcia... okazało się że jedna z opon ma guza... od wewnątrz :/
Forumowicz
 
Od: 2 lip 2006, 12:53
Posty: 148
Skąd: JÓZEFOSŁAW, W-WA, JELENIA GÓRA
Auto: 6-ka 2.0 Diesel 140 KM 2008 rok

Postprzez mario-k » 8 sty 2015, 22:33

Jak mozesz i masz czas to ogarni ten temat bo to jest na pewno ten modul göwniany.Mialem auto na geometrii i jak tylko zapalilem samochöd to zaraz samoczynnie poleciala kierownica w prawo az sie przerazilem.Wiec jak mozesz i masz czas to ogarnii temat ewentualnie podjedz do serwisu ale wedlug mnie modul jest przy maglownicy pod akumulatorem.Ja teraz nie mam tak czasu a po drugie jest zima a nie dysponuje garazem wiec sorrki ze z mojej strony tylko tyle.Jak do czegos dojdziesz to daj znac.POZDRAWIAM i POWODZENIA ;)
Forumowicz
 
Od: 24 paź 2010, 20:31
Posty: 462 (2/17)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6