Strona 1 z 1

Stuki w silniki – im wyższe obroty, tym intensywniejsze. Prośba o sugestie.

PostNapisane: 7 wrz 2017, 22:25
przez Roberto33sp
Witam jestem tu nowy i proszę o wyrozumiałość. Więc.
silnik 2.2 gh stuki metaliczne górna cześć .kopci na czarno przy niskich obrotach !Dodając gazu na 3tys obrotów ' stukanie zmienia się w grzechotanie .kopcenie mocniejsze
Również. Zrobiłem test przelewu
Pozdrawiam

PostNapisane: 4 paź 2017, 16:48
przez MAZVAGTECH
Miska olejowa byla sciagana? Tam jest wszystko w porzadku?

PostNapisane: 5 paź 2017, 16:33
przez Roberto33sp
Mechanik twierdził ze tak i jest czysto.. ściągnął miskę ale ta z sitem została ?!
Dziwne !

PostNapisane: 5 paź 2017, 16:51
przez MAZVAGTECH
To z sitem to smok olejowy i ma zostac. Miska olejowa w 2,2 to tylko kawalek blachy. Jaka korekte na wtryskiwaczach pokazuje komputer?

PostNapisane: 5 paź 2017, 17:04
przez Roberto33sp
Mechanik chyba ma kompa biednego po pokazał ze 3 cylinder i nic więcej facet .. kazał zostawić bryke i będzie sprawdzać silnik

PostNapisane: 5 paź 2017, 20:24
przez MAZVAGTECH
No to nic nie wiemy, ale co 3 cylinder?

Re: Stuki w silniki – im wyższe obroty, tym intensywniejsze. Prośba o sugestie.

PostNapisane: 5 paź 2017, 20:55
przez Roberto33sp
Ze jest na plusie i to wszystko co się dowiedziałem

PostNapisane: 6 paź 2017, 10:18
przez MAZVAGTECH
No i tyle z pomocy Nie rozumiem tego za bardzo. Komputer pokazuje korekte zapisana przy 35MPa i wyzszych cisnieniach, korekte w czasie rzeczywistym, czyli przy pracujacym silniku. W plusie tzn ile 1,5, 10? I jak Ci pomoc?. Ja robie ludziom wydruk z korekty i naciagniecia lancucha To co masz w menzurkach to nie jest powod stukania. Moze lancuch jest wyciagniety? A moze cos innego? Takie wrozenie z fusow

PostNapisane: 6 paź 2017, 10:34
przez Roberto33sp
Mówił tak cylinder powinien pokazać -1na każdym a jak jest na plusie ze jest niedobrze i ze to 3 cylinder i ma+2 ale nie sprawdził wtryskowy tylko silnik

Re: Stuki w silniki – im wyższe obroty, tym intensywniejsze. Prośba o sugestie.

PostNapisane: 6 paź 2017, 11:21
przez MAZVAGTECH
Bzdura Oddaj do goscia co ma troche pojecia o tym.Szkoda samochodu

Re: Stuki w silniki – im wyższe obroty, tym intensywniejsze. Prośba o sugestie.

PostNapisane: 6 paź 2017, 19:15
przez Roberto33sp
Prawda muszę poszukać jakiegoś kumatego w mazdach
Tylko mały problem jestem w Niemczech i autko również :(

Dopisano 6 paź 2017, 18:23:

Odkręciłem dziś pokrywę klawiatury żeby zobaczyć.na trzecim cylindrze co jest ..i czy to normalne ze sprężyny.. jedna jakby
Była bardziej dociśnięta od tej drugiej lub krotsza mmm.

PostNapisane: 7 paź 2017, 12:29
przez MAZVAGTECH
Masz dwie krzywki na walku na cylinder niewazne czy dolot czy wydech i pod nim dwa popychacze luz pomiedzy walkiem a popychaczami ma byc taki sam na jednym i drugim zaworze. To jest najlepszy pomiar czy zawor nie wpadl w gniazdo, lub czy ma ustawiony prawidlowy luz. To tak w skrocie

Re: Stuki w silniki – im wyższe obroty, tym intensywniejsze. Prośba o sugestie.

PostNapisane: 12 paź 2017, 07:28
przez Roberto33sp
Luzy takie same
Był mechanik Niemiec i ... Tak silnik elektrycznie jak i elektronicznej strony ok
Katastrofa z tymi mechanikami katastrofa
Nawet nie potrafił wykluczyć. Coś czegoś mmmm

Re: Stuki w silniki – im wyższe obroty, tym intensywniejsze. Prośba o sugestie.

PostNapisane: 5 lis 2017, 00:41
przez CudownyBocianek
Stuki przy przygazówkach na postoju czy tylko pod obciążeniem w czasie jazdy?

Re: Stuki w silniki – im wyższe obroty, tym intensywniejsze. Prośba o sugestie.

PostNapisane: 16 lis 2017, 17:25
przez Roberto33sp
Stuka na wolnych obrotach.przy gazowaniu nasila się ale z
stukanie metaliczne Zmienia się w coś jak grzechotanie i Kopci ale nie na czarno
Czym bardziej ciepły tym bardziej stuka i dymi


No i wszystko jasne 3 cylinder.panewka korbowa.panewka główna.korbowód.
I jakaś rysa jest ...firma odradza 3 szlif bo taki tylko można zrobić i dotego rysa na wale
......
Jaki koszt Remontu!!! Z nowym wałem i korbowodem bo przegrzana