Witam panowie
Mam podobny problem z moja Mazda 6 2.2 163
km 2009r
Auto słabo przyspiesza roznice czuć dopiero około 3000 obrotów , nie ma zadnych bledow po podpieciu pod komputer. Parametry podzespolow podczas pracy silnika w normie. Nie kopci , obroty nie faluja .Wymieniłem juz wężyki podcisnienia, filtr paliwa , filtr powietrza. Zaslepilem tez Egr aby zobaczyć czy to nie jego wina (sądziłem ze zapali się kontrolka check engine, odziwo nic) ale auto nadal nie przyspiesza jak należy. Co jeszcze może byc przyczna braku przyspieszenia?
Dziękuję z góry za wszelakie wskazówki.
Na marginesie czy przyspieszenie mazdy można porównać do Hondy accord 2.2 z 2006r ? Orientuje się ktoś?
Na chłopski rozum to powinno być porównywalnie a może jestem w błędzie.
Mazda 6 2.2 163 słabe przyspieszanie
1, 2
Nie wiem, czy dobrze to nazywam.... sprawdz zaworek podcisnienia ten, ktory znajduje sie przed gruszka. Wykrec go sobie i podlacz jakis wezyk. Dmuchnij ustami. W jedno wyprowadzenie powinno powietrze przejsc a w drugie nic a nic. Jezeli w obu czujesz, ze powietrze ucieka masz zaworek do naprawy. Jest to dosc "droga" naprawa. Musisz odgiac blaszki trzymajace klapke w tym zaworku. Jak otworzysz bedziesz mial sprezynke. Musisz ja delikatnie rozciagnac i zlozyc spowrotem. Sprawdz dmuchajac, czy juz jest ok. Ja w ten sposob "zregenerowalem" swoja turbine. Objawem bylo to, ze z narastajaca wraz z czasem czestotliwoscia mialem problemy z porannym dzialaniem turbiny. Musialem przejechac lilka km aby zaczynala dzialac. Czasami jednak jadac kilkadziesiat km nie dzialala i wtedy wyskakiwal mi blad. Czesto udawalo mi sie "odblokowac" jej dzialanie poprzez przeciagniecie silnika na wyzsze obroty.
Radze wszystkim, ktorzy maja sporadyczne (lub juz codzienne jak to z czasem stalo sie u mnie) problemy z turbo przeswietlic te sprawe.
Radze wszystkim, ktorzy maja sporadyczne (lub juz codzienne jak to z czasem stalo sie u mnie) problemy z turbo przeswietlic te sprawe.
SHY
Dzięki przekażę to mechaniorowi który właśnie się gimnastykuje z moim tarabanidlem.
Co jeszcze może byc odpowiedzialne za ta przypadłość?
Bo jak już wspomniałem brak jakich kolwiek bledow i oznak niedomagania
Dopisano 25 kwi 2017, 18:23:
No i znalazło się rozwiązanie problemu. Pompa podcisnienia.
Czy ktoś z was już to robił i ile za nową pompę
Dzięki przekażę to mechaniorowi który właśnie się gimnastykuje z moim tarabanidlem.
Co jeszcze może byc odpowiedzialne za ta przypadłość?
Bo jak już wspomniałem brak jakich kolwiek bledow i oznak niedomagania
Dopisano 25 kwi 2017, 18:23:
No i znalazło się rozwiązanie problemu. Pompa podcisnienia.
Czy ktoś z was już to robił i ile za nową pompę
-
Wojtolomio
Przebieg mam 80k mil. Nowa pompa z mazdy 300 funtów a używka 100-170. Wiecej kosztuje założenie jej. Wiec myślę że nie warto szukać używanej , zbyt kosztowna robocizna aby robić jeszcze raz
-
Wojtolomio
Chlopie.. ja mam ponad 260k km.. zastanowilbym sie nad zakladaniem nowej. To sie nie psuje. Twoj przypadek to chyba raczej wyjatek a nie regula. Szkoda kaski... ale kto bogatemu zabroni :–). Mysle, ze u nas dalbys nie wiecej niz 300 PLN.
SHY napisał(a):Mam taki sam silnik i na zegarze ponad 220kkm. Auto wciska w fotel jak powinno a z rury nic nie leci. Koncowka wydechu wyglada jakby auto wyjechalo z fabryki.
Zamierzam kupić GH 2,2 diesla ale akurat niskiej mocy z przebiegiem 240 tyś więc mam nadzieję, że nie miałeś żadnych awarii silnika od momentu pochwalenia??
SHY napisał(a):Niskiej mocy czyli 163 KM... taki jak moj.
Są jeszcze z mocą poniżej 130KM. Twój to najczęściej spotykany tzw. Medium power
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6