CudownyBocianek napisał(a):Panewki główne: 83-88Nm
Panewki korbowodowe: 17-22Nm
A tak z ciekawości jaka była przyczyna zatarcia? Nieszczelne podkładki pod wtryskami i w konsekwencji zalepiony nagarem smok olejowy? Przy jakim przebiegu nastąpiło zatarcie ?
Witam późno odpisuje bo troche mnie nie było. Tak dokładnie to było przyczyna podkładki pod wtryskami. Sitko zaklejone dosłownie. Co spowodowało zatarcie panewki środkowej na wale korbowym ( reszta była przyzwoita) złamanie walka w turbinie ( pewnie z braku oleju) i tak dalej.
Jutro wał wraca od szlifierza , głowica juz splanowana i czeka, blok sie moczy w zbiorniku. Jutro odbieram zestaw uszczelek i inne pierdoły. Tak wiec zobaczymy co z tego będzie. Przebieg 140tys
Dopisano 11 maja 2016, 16:22:Jeszcze jedna mam prośbę i pytanie czy ktoś ma dostęp do jakiegoś manuala do tego silnika którym mógłby sie podzielić w formie elektronicznej? Szczególnie chodzi mi o silnik.
Dopisano 11 maja 2016, 16:27:CudownyBocianek napisał(a):Panewki główne: 83-88Nm
Panewki korbowodowe: 17-22Nm
A tak z ciekawości jaka była przyczyna zatarcia? Nieszczelne podkładki pod wtryskami i w konsekwencji zalepiony nagarem smok olejowy? Przy jakim przebiegu nastąpiło zatarcie ?
Bocianek czy te wartości co podałes dla korb nie są troche niskie? Pytam bo robiłem właśnie mondeo 2.5t mk4 i tam korby są 25, 45+100 stopni...? Bardzo bym prosił o potwierdzenie momentu dokręcania panewek korbowych i głównych i jakby ktoś mógł dorzucić momenty : śruby do głowicy, walki rozrządu, obudowa wałków balansujących ( te przy pompie oleju , gdyż właśnie odkryłem ze tam rownież są panewki) z góry ślicznie dziekuje