Popychacze czy zawory???

Witam po wczesniejszym przeszukaniu forum nie znalazlem nic na temat stuku zaworow w GH.
Mianowicie stalo sie po regeneracji DPF do tego czasu bylo ok zaprowadzilem auto do swrvisu i kazalem zlikwidowac lampke DPF (zaczeła mrugac) stwierdzono ze pomoze czyszczenie, wiec sie zgodziłem, od tamtego czasu od tak 1200 do 1800 tak gra cos w silniku normalnie nerw, servis twierdzi ze to disel i tak to juz jest ale ja wiem auto mam od nowosci i nie bylo takiego klekotu, mial ktos z tym do czynienia tzn albo sa popychacze albo zawory, wiadomo tylko czy problem to jest to??? z gory dzieki za pomoc
Mianowicie stalo sie po regeneracji DPF do tego czasu bylo ok zaprowadzilem auto do swrvisu i kazalem zlikwidowac lampke DPF (zaczeła mrugac) stwierdzono ze pomoze czyszczenie, wiec sie zgodziłem, od tamtego czasu od tak 1200 do 1800 tak gra cos w silniku normalnie nerw, servis twierdzi ze to disel i tak to juz jest ale ja wiem auto mam od nowosci i nie bylo takiego klekotu, mial ktos z tym do czynienia tzn albo sa popychacze albo zawory, wiadomo tylko czy problem to jest to??? z gory dzieki za pomoc