Witam po wczesniejszym przeszukaniu forum nie znalazlem nic na temat stuku zaworow w GH.
Mianowicie stalo sie po regeneracji DPF do tego czasu bylo ok zaprowadzilem auto do swrvisu i kazalem zlikwidowac lampke DPF (zaczeła mrugac) stwierdzono ze pomoze czyszczenie, wiec sie zgodziłem, od tamtego czasu od tak 1200 do 1800 tak gra cos w silniku normalnie nerw, servis twierdzi ze to disel i tak to juz jest ale ja wiem auto mam od nowosci i nie bylo takiego klekotu, mial ktos z tym do czynienia tzn albo sa popychacze albo zawory, wiadomo tylko czy problem to jest to??? z gory dzieki za pomoc
Popychacze czy zawory???
Strona 1 z 1
- Od: 9 paź 2012, 17:38
- Posty: 25
- Skąd: POZNAN/LANCASTER
- Auto: mazda 6 2,2 GH mzr 185
mazda 6 2.2 GJ 175 FL
Sama kontrolka DPF mrugała? Jeżeli tak to nie żadne czyszczenie DPF jest potrzebne tylko trzeba skasować inspekcje olejową. A tak w ogóle najpierw sprawdź stan oleju i dowiedz się czy zalali ci dobry olej w serwisie. Na odległość bez posłuchania trudno coś wymyślić od razu.
wlasnie mnie to dziwi auto malo ma przejechane gdzie zawory i stukot moze przy 200tys:) znajomy taksiaz ma tyle nakrecone i chwali olej pdf wycial i gra:) wiem ze zalali mi dexelie i reszte z banki 5litrowej moze ze dwie setki mi oddali nie wiem czy nie zaduzo bo jest na poziomie 2mm ponad F, czy to moze byc przyczyna, dodam ze po wymianie oleju autko 0,5 litra na 100km wiecej pali przy tej samej jezdzie, a tak janie wiem czy ta dexelia jest taka dobra bym zalal cos innego ale nie wiem co...
- Od: 9 paź 2012, 17:38
- Posty: 25
- Skąd: POZNAN/LANCASTER
- Auto: mazda 6 2,2 GH mzr 185
mazda 6 2.2 GJ 175 FL
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6