Myjk napisał(a):.. BTW Enduro, nie znudziło Ci się jeszcze strasznie ludzi DPFem? Ja rozumiem, że dzisiaj Halloween, ale bez przesady.
upraszam o wyjasnienie skrótu "BTW", bo jest mi on nieznany.
a ja nie mam na celu tu nikogo i niczym straszyc, a chodzi mi ewidentnie o doinformowanie o ewentualnych problemach, które mogą, ale oczywiści nie muszą się pojawić.
tyle i nic więcej.
moim źródłem informacji jest kilka solidnych warsztatów w Pl. wyspecjalizowanych w tej marce auta, jak i sporej wielkości serwisy w D. obsługujący kilkaset aut z tym spec. silnikiem (citd DPF),
a intersuje mnie on specjalnie, bo dojrzewam do zakupu GH z 2,2 citd.
i dlatego dzieląc się takimi spostrzeżeniami, postrzegam je jako prawdziwe, lub mocno do tej kategorii zbliżone i miarodajne dla użytkowników i potencjalnych zainteresowanych zakupem takiego auta.
P.S.
swego czasu upierałeś się niesamowicie, mocno przekonany co do kwestii przybywania oleju w silniku i sygnalizacji na licznikach zbyt wysokiego stanu, co było absolutnie nieprawidłowym stwierdzeniem,
przy czym podpierałeś się informacjami zawartymi w instrukcji obsługi, które to również nie były poprawne, no ale po jakimś czasie przejrzałeś sprawe i wg. mnie powinienneś dopatrzyć sie faktu, że w niektórych kwestiach należy posłuchać informacji z kilku innych, niezależnych fachowych źródeł.
serdecznie pozdrawiam.
E.