Strona 3 z 3

PostNapisane: 6 gru 2017, 21:09
przez Madziol
sylwestro87 napisał(a):Dpf jest chyba załatwiony na amen.Albo wyczyścić albo do wymiany na nowy.3/4 mojego przebiegu to jazda po mieście i filtr wypala sie co ok. 400 km.Poza samymi cyklami wypalania trzeba też zwracać uwagę na odpowiedni olej silnikowy.Niewłaściwa oliwa tez przyśpiesza zabicie filtra

Witam
Dobrze że uważasz "chyba" W takich klimatach Jak DPF preferować należy pewność. Piszę do Ciebie bo w Łodzi na moim DPF-e postawili krzyżyk (wytopiony spalony etc i na pieczątce rzeczoznawca), a w ASO wypalili i puki co wymieniam rozrząd i będziemy szukać przyczyny zbyt szybkiego zapełnmienia DPF-a.
PZDR
P.S.
Nie wycinaj DPF-a, ten "filtr?" to moim zdaniem taki strażnik silnika. Jeżeli coś nie domaga pierwszy alarm to DPF.

Re: Filtr DPF w silniku MZR-CD 2.2 R2BF – pytania, problemy

PostNapisane: 9 sty 2018, 20:16
przez Madziol
Witam
Konieczna okazała się jeszcze wymiana wtrysków. Jak na razie OK. Spadło zużycie paliwa. Nie ma konieczności pilnowania wypalania DPF-u, przerwana po odpaleniu jest kontynuowana. Widać dobrze przy ustawieniu komp. na chwilowe zużycie paliwa i przy puszczonym gazie na dojazdach pokazuje ok 3l zamiast 0,0, przy jednoczesnym wzroście wolnych do ok 0,9 tyś/min. Trwa ok 12-15 min przy ponad 2 tyś obrotów i prędkości ponad 50 km/h, jeżeli nie zostanie przerwana. <serduszka>
PZDR

Re: Filtr DPF w silniku MZR-CD 2.2 R2BF – pytania, problemy

PostNapisane: 7 lis 2018, 09:50
przez X-RAY
u mnie nie wzrósł nigdy poziom oleju powyżej max na bagnecie, a jeżdzę już 5 lat swoją GH. No fakt, że jeżdzę większość trasy, a to ma podobno nie mały wpływ więc jak ktoś w większości kręci się po mieście to musi często sprawdzać!