sylwestro87 napisał(a):Dpf jest chyba załatwiony na amen.Albo wyczyścić albo do wymiany na nowy.3/4 mojego przebiegu to jazda po mieście i filtr wypala sie co ok. 400 km.Poza samymi cyklami wypalania trzeba też zwracać uwagę na odpowiedni olej silnikowy.Niewłaściwa oliwa tez przyśpiesza zabicie filtra
Witam
Dobrze że uważasz "chyba" W takich klimatach Jak DPF preferować należy pewność. Piszę do Ciebie bo w Łodzi na moim DPF-e postawili krzyżyk (wytopiony spalony etc i na pieczątce rzeczoznawca), a w ASO wypalili i puki co wymieniam rozrząd i będziemy szukać przyczyny zbyt szybkiego zapełnmienia DPF-a.
PZDR
P.S.
Nie wycinaj DPF-a, ten "filtr?" to moim zdaniem taki strażnik silnika. Jeżeli coś nie domaga pierwszy alarm to DPF.